Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herfst 2021 mama's

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Jun 2021 11:22

Re: Herfst 2021 mama's

Jullie krijgen een meisje hè Tabbie? Wat ik leuk vond wat toch echt wat meisjes dingen waarvan ik 't eigenlijk wel wilde maar toch beetje onzin vond om zelf te kopen. Zoals een meisjesachtige (niet persé roze maar gewoon net wat zachter) badcape, aankleedkussenhoezen, hoes voor de Stokke, slaapzakjes. Dat soort dingen. Tuurlijk volstaat een blauwe badcape ook en ze slaapt prima in het slaapzakje wat ik nog van m'n zoontje heb. Maar ik merkte dat ik 't leuk vond om toch wat meisjes achtigere dingen te krijgen als cadeautje. Dus dat zou je kunnen vragen. Meisjes kleertjes sowieso natuurlijk ook maar dat koop je waarschijnlijk zelf ook sowieso wel.

Ik krijg trouwens de hele tijd een sponsored message van prachtig behang. Als ik 't weer voorbij zie komen zal ik 'm even doorsturen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem335

Bericht 22 Jun 2021 11:45

Re: Herfst 2021 mama's

Hier is alles goedgekeurd met ons meisje, was nog wel even spannend vond ik maar uiteindelijk is het helemaal goed en kunnen we lekker op vakantie.

Nu kunnen we gaan shoppen haha, ik liep van de week in de hema maar kan me nog steeds niet voorstellen dat ik babykleding kan kopen voor mijn eigen kind :smile:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 23 Jun 2021 12:30

Re: Herfst 2021 mama's

Leuk hè Tabbie om weer over na te kunnen denken! Wat voor iets zoek je? Die van ons heb ik gepost, dat is van Photowall. Daarnaast vond ik Roomblush, Esta en Eijffinger leuke printjes hebben. Bij Karwei en Kwantum zitten ook leuke dingen tussen, van Karwei heb ook twee keer gehad.

En Marin geeft al goede tips voor kraamcadeaus. Bij ons waren er ook wat dingen echt aan vervanging toe, zoals de luiertas en het boxkleed. Dat zul jij misschien nog iets minder hebben.

Kexter, dat is fijn, veel plezier op vakantie!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 01 Jul 2021 11:30

Re: Herfst 2021 mama's

Hoe is het hier?

De jongste slaapt sinds dit weekend op zijn nieuwe kamer, dat gaat verrassend goed! Over twee weken hebben we vakantie, dan gaan we eerst weg en daarna de babykamer behangen. Heel veel zin in. Verder voel ik me goed. Dinsdag de vaccinatie gehad en, op een blauwe plek gevoel na, geen klachten. Ik ga binnenkort ook wekelijks sporten bij de fysio, niet omdat ik ergens last van heb, maar voorkomen is beter dan genezen :-)
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 364

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 01 Jul 2021 11:57

Re: Herfst 2021 mama's

Klinkt goed Taeda. Leuk vooruitzicht het behangen (eeh en natuurlijk jullie vakantie haha).
Wat fijn dat de jongste het goed doet in zijn nieuwe kamer.

Qua sporten breng je me wel op ideeen. Ik heb mijn abbonnement bij de club waar ik voorheen zat op pauze gezet. Dat was eigenlijk alles met kettlebells en dat voelt nu gewoon niet goed. Nu doe ik alleen al 10 weken niks, en dat voelt eigenlijk ook niet goed. Nu kwam mijn vriend met het idee om een tijdelijk abonnement op een sportschool te nemen, maar dat weet ik dan ook niet helemaal. Zou liever iets van Yoga doen of wat rustigers haha.

Wat houdt sporten bij de fysio precies in? Krijg je dan specifieke oefeningen?

Hier gaat het goed verder. Via mijn werk hadden we afgelopen week een gezondheidsbus voor het kantoor staan. Dus daar ben ik geweest en alles zag er goed uit. Toch leuk, zo'n gratis extra check (o.a. glucose, cholesterol, een ogen check, bloeddruk en hartslag worden gemeten. En eigenlijk ook gewicht, vetpercentage en buikomtrek. Maar die hebben we overgeslagen :P

Ook ben ik afgelopen week met mijn vriend naar de Babypark geweest. Zooo wat een overdaad aan prikkels! Ik ben toch meer van het online bestellen merk ik. Ik vond het wel leuk om even met de wagens te wandelen. We gaan voor een Joolz Hub+ in Anthracite. Ik wilde eigenlijk liever groen (een echte first time mommy hier qua afstemming en kleurtjes whaha), maar die hebben ze helaas niet in de Hub+ variant met zwart frame. Dus nu gaan we voor grijs. We willen de wagen aan het einde van de maand bestellen, ze gaven aan dat er op het zwarte frame een levertijd zit, dus dan maar wat op tijd.

Afbeelding

Verder hebben we autostoelen gekeken en een klein rondje door de rest van de winkel. Wat ik dan wel weer leuk vind voor het budget is dat we beide het meest goedkope ledikantje het mooiste vonden. Dus dat scheelt weer, na de prijs van die Joolz haha.

Dus dat wordt gewoon een simpel houten ledikant.
Afbeelding

Verder heb ik bij een oud klasgenoot/collega wat spullen mogen ophalen. Echt heel lief. Dus ik heb nu ook een babynestje, een badje - echt nog helemaal nieuw! Whut haha en ze had nog een voedingskussen van Done by Deer die ik moest meenemen.

Ohja en de kleertjes komen ook mondjesmaat binnen. Ik moet rustig aan doen van mijn vriend haha. Maar werk heel netjes de babylijst/uitzetlijst af. Dus volgens mij koop ik niks teveel. En de sale van nu zijn toch vooral zomerse items waar de kleine novemberbaby niet zoveel aan heeft. Heb wel een superschattig tuinbroekje in maat 62, dus hoop dat het toevallig in februari ineens heel mooi weer is haha.

Ohjaa en morgen de 20-weken echo. Zin in en ook wel spannend. Eigenlijk wilde we nog niet echt iets kopen, maar afgelopen week dus toch wat dingen aangeschaft.

Wat ik ook wel heel leuk vind ik dat ik de baby echt elke dag een paar keer voel en mijn vriend het afgelopen week ook voelde. Zo leuk, even dat eerste momentje samen. Daarnaast vind ik het ook heel gezellig, dan denk ik soms 'Ohja, jij zit in mijn buik' :D

Ben ook benieuwd hoe het met iedereen verder is en hoe het staat met de zaken :P
11.21
10.23
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 01 Jul 2021 13:26

Re: Herfst 2021 mama's

Archie schreef:Wat ik ook wel heel leuk vind ik dat ik de baby echt elke dag een paar keer voel en mijn vriend het afgelopen week ook voelde. Zo leuk, even dat eerste momentje samen. Daarnaast vind ik het ook heel gezellig, dan denk ik soms 'Ohja, jij zit in mijn buik' :D


Oooh dat weet ik nog zo goed, als ik dan in een groep mensen was (vergadering of verjaardag ofzo) dan vond ik het soms zo fijn dat ze tussendoor even schopte. Dan dacht ik, haha jaaa jullie zitten hier allemaal alleen, maar ik heb het hier hartstikke gezellig met z'n tweetjes. :palm:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Jul 2021 13:32

Re: Herfst 2021 mama's

Hahaha ja heel herkenbaar Burn. Vooral toen bleek dat ik een jongetje in m'n buik had. Stiekem in mezelf giebelen omdat er een piemeltje in mij zat. 😂
Maar dat gevoel van een baby in je buik is zo gezellig!
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Jul 2021 22:01

Re: Herfst 2021 mama's

Wat fijn Taeda dat het wisselen van kamers zo gemakkelijk gaat voor je jongste zoon.

En leuk Archie al het shoppen en schoppen.

Hier gaat het ook goed, al heb ik soms wat extra last van hormonen en ben best snel moe.

Maar, hebben vandaag eindelijk behang besteld voor het babyhoekje (maar 2 maanden gezocht en getwijfeld naar het juiste behang). En ik ben op zolder geweest bij mijn zus om alle babykleding te halen. Dat wordt dus uitzoeken de komende week wat we nog gaan gebruiken en wat niet. Er zit natuurl ijk veel jongenskleding tussen.

Daarna gaan we een lijstje maken wat we nog nodig gaan hebben en wil ik graag wat spulletjes naaien. Heb daar zoveel zin in!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 05 Jul 2021 13:53

Re: Herfst 2021 mama's

Archie, ik ben niet zo’n sporter hoor, maar hoop dat het me de laatste week en in mijn herstel wat helpt. Ik ga nu sowieso al 2-3x per week een rondje lopen, het helpt me ook onstpannen. Dus ik zou zeker eens rondkijken wat bij jou in de buurt mogelijk is!
Mooie kinderwagen hebben jullie uitgezocht! Ideaal ook met zo’n mand eronder, dat heeft die van ons niet en heb ik toch wel spijt van. En superleuk dat de babyspulletjes langzaam binnen komen, ik vond dat bij de eerste echt heerlijk. Nu nog steeds, maar in de basis hebben we alles al. Hoe was je echo?

Tabbie, ik ben heel benieuwd naar jullie behang! En sowieso het hoekje dat je gaat maken. Van je zoon vind ik ook echt een zo een toffe kamer, niet uit een boekje, maar zeker voor in een boekje :love:

Ik ben heel benieuwd hoe het met Belle en Vlinder is! Die hebben we al een tijd niet gehoord.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 364

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 07 Jul 2021 10:22

Re: Herfst 2021 mama's

Ik ben ook heel benieuwd Tabbie. Is het al binnen?

Kan het me zo voorstellen dat bij volgend kindje het qua basisspullen al sneller rond is. Ik hoor ook van veel vriendinnen die een tweede hebben (of krijgen) dat ze zichzelf anders ervaren dan bij de eerste mbt spullen haha. Ik merk echt dat ik het heerlijk vind om te neuzen, te speuren en dingetjes te vergelijken. Alsof ik zeeen van tijd heb haha. Waarschijnlijk is dat ook.. Zal met een kleine wel anders zijn haha :D

De echo was helemaal goed. Heel erg blij mee en zo leuk om weer een lange tijd even lekker te kijken naar de baby. Op alle punten die nagekeken werden qua lengte (hoofd, buik, been en iets in de hersenen) lag de baby een week voor op groei. Dat komt in het verslag te staan en dan zou de vk daar eventueel op terug kunnen komen. Dat vond de echoscopiste namelijk wel frappant. Ze begon over een suikertest of eventuele extra echo. Het belangrijkste vond ik dat alles er verder goed uitzag! Het geslacht was trouwens nog steeds hetzelfde haha. Dus bij de geslachtsbepaling goed gezien. Mijn vriend en ik hebben ons beide tegen 1 iemand versproken. Ben benieuwd hoe lang het nog vol te houden is :P
11.21
10.23
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 07 Jul 2021 10:35

Re: Herfst 2021 mama's

Heel fijn Archie! Toch altijd een opluchting. Bij mij liepen ze allemaal voor op groei, al met de termijnecho (door medisch weet je de datum al exact). De middelste zo ver dat ik inderdaad ook een suikertest heb gedaan. Geen pretje, maar het was voor mij prima te doen. Uiteindelijk waren de jongens inderdaad niet klein (beiden ruim 8 pond). Ik vond het voelen alsof ze een beetje reserve hebben, dus juist wel prettig.

Ik kan nog steeds genieten van een shopdate naar de babywinkel, het komt er alleen minder van. En alleen dekentjes en een aankleedkussenhoes voelt ook minder groots dan de meubels en kinderwagen. Dat had ik veel meer voorbereid qua wat ik wilde en nodig had, dus meer voorpret van gehad :-)
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Jul 2021 11:54

Re: Herfst 2021 mama's

Hier van het weekend alle babykleding uitgezocht. Dat vond ik net weer shoppen en de kleertjes hebben nu veel meer emotionele waarde. Maar ook direct lijstje gemaakt wat we nog bij moeten kopen (zoals een jurkje hihi).

Bij zoon heb ik trouwens ook weinig geshopt en alle meubels waren tweedehands. Toen kostte het behang mij ook de meeste tijd om uit te zoeken haha.

Het behang is nog niet binnen (moet uit engeland komen), maar zodra het erop zit, zal ik het showen.

Oh en we gaan dit weekend stofjes uitzoeken voor de lakens en dekens. Zo veel zin in om te leren naaien! (Alsof ik ook nog eeuwig de tijd heb haha)

Vanmorgen controle gehad en alles was goed, ze kon de baby al zien bewegen ook. Toch bijzonder blijft dat. Volgende controle moet ik weer Bloed prikken voor de bloedgroep van de baby en verder gaan we met 30 weken al het bevallingsplan opstellen. Daarmee wilde ik liever niet wachten tot 36 weken, omdat zoon vroeg kwam en ik nu graag thuis wil bevallen. En daarvoor moet er nog het een en ander geregeld worden (vanwege steile trap mag dat bijvoorbeeld niet boven).
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Jul 2021 22:30

Re: Herfst 2021 mama's

Joepie, maandag wordt na 9 weken levertijd eindelijk het wiegje geleverd. Ben zo benieuwd! Als in: hoe het in het echt gaat staan. Voelt gewoon direct een stuk dichterbij allemaal.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 14 Jul 2021 08:26

Re: Herfst 2021 mama's

Oh superleuk Tabbie! Welk wiegje is het?
Ik heb mijn zinnen gezet op de Snuzpod en hoop er eentje via Marktplaats te scoren. Houd ook al drie maanden dagelijks Marktplaats in de gaten voor een Stokke Steps kinderstoel in zwart/natural hout, maar die heb ik pas één keer voorbij zien komen en toen was ik te laat. Via babywinkels is deze combi ook niet meer te krijgen.

Vandaag 25 weken en laatste werkdag voor de vakantie. Daarna hoef ik nog maar 20 dagen te werken (parttimer :angel:), dat klinkt wel echt als heel weinig! In de vakantie lekker aan de slag met de babykamer. Gisteren de 22wk prik gehaald en gelukkig nergens last van.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem335

Bericht 17 Jul 2021 20:24

Re: Herfst 2021 mama's

Wij zijn weer terug van vakantie. Deze week een maxicosi autostoel plus familiefix gekocht en de eerste babykleertjes.

Vakantie ging gelukkig erg goed, heerlijke vakantie gehad. Niet zoveel te melden voor de rest, nog op zoek naar babykamer, liefst tweedehands en als dat niet lukt kopen we het nieuw.
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 364

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 20 Jul 2021 12:39

Re: Herfst 2021 mama's

Wat leuk Kexter. Hier gaat het ineens ook sneller met de babyuitzet. Zin in 31 juli, dan komt er een grote Ikea bestelling :) Lekker dat je vakantie zo geslaagd was. Ik kijk ook echt steeds meer uit naar lekker even tijd samen met mijn vriend. Heerlijk.

Wij hebben trouwens afgelopen weekend toch maar besloten om het geslacht van onze baby te delen. Ik had mezelf al 2x versproken en mijn vriend had zich versproken bij mijn ouders. Ik zei al, ja.. beter zeggen we het gewoon. Het is zo opletten op je woorden en thuis spraken we al niet meer in de 'baby' en 'het' vorm.

Afbeelding

En ik maar denken dat het een jochie was haha. Maar nu helemaal gewend aan een meisje en vind het zo leuk! Ik had ook echt geen voorkeur, maar dacht gewoon dat ik een jongensmama zou worden. Zo zie je maar weer, mijn intuitie is beter als ik niet zwanger ben haha.
11.21
10.23
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 20 Jul 2021 13:09

Re: Herfst 2021 mama's

Ah leuk, een meisje Archie! 😻

Ik weet nog dat wij het geslacht nog niet wisten en ik mijn dagdromen alles roze was. Ik zei daarom, alles is roze… het zal wel een jongen worden! Daarmee kreeg ik gelijk!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem325

Bericht 20 Jul 2021 13:11

Re: Herfst 2021 mama's

Leuk Archie, meisjes zijn leuk!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 20 Jul 2021 13:44

Re: Herfst 2021 mama's

Wat ontzettend leuk Archie! Ik dacht ook jongen bij jullie, haha! Onvoorstelbaar, tot zo ver alleen meisjes in dit topic!

Leuk dat je bestelling bijna binnen komt. Lekker aan de slag dan! Wij zijn nu op vakantie, daarna gaan we behangen.

Kexter, fijn dat je vakantie geslaagd was! Heb je al een idee wat je wilt qua babykamer?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 364

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 22 Jul 2021 10:55

Re: Herfst 2021 mama's

Geniet van jullie vakantie Taeda!

Ik heb even wat mindere dagen. Blegh. Heb echt niks te klagen maar heb een heel kort lontje en kan echt om alles janken. Net een soort PMS gevoel dat blijft hangen.

Dan het idee dat ik nog 5 weken moet werken tot mijn vakantie. Pfff hahaha. Weer zo’n klaagzang maar ik vind 40 uur ineens echt veel. De weekenden vliegen voorbij en maandagochtend ben ik dan gewoon weer moe.

Ergens moet ik ook niet zeuren. Wat is nou 5 weken. Zijn zo voorbij.

Dinsdag de 22 wekenprik gehaald en last van mijn arm, slecht geslapen en koppijn. Misschien zo’n opeenstapeling van dingen. En dan lees je overal het tweede trimester is zo fantastisch en ik denk alleen ‘nou, dat valt best mee’. En dan voel ik me weer schuldig als ik dit soort dingen schrijf omdat ik echt ook wel momentjes geniet. Maar voel nou niet perse die glow of dat ‘waauww ik ben vrouw’ gevoel.

Volgende update ben ik weer vrolijk ;)
11.21
10.23
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Jul 2021 11:30

Re: Herfst 2021 mama's

Ach Archie, gewoon lekker klagen hoor! Vind het idee dat een zwangerschap enkel leuk moet zijn echt achterhaald haha. Net als schopjes voelen, ja het is heel bijzonder, maar doet soms ook verrekte pijn! Hier toevallig ook dinsdag de 22weken prik gehad en kan daardoor echt amper slapen op mijn zij (of mijn arm bewegen) zo vervelend! Wel heel leuk dat je ook een meisje krijgt.

Verder is hier het behang en het wiegje binnen. Dus nu kunnen we echt beginnen aan onze babyhoek (of half augustus iig). En heb mijn eerste legging ook genaaid.

Taeda de snuzpod stond hier ook op het lijstje van wiegjes (betere prijs ook, vooral via marktplaats) maar uiteindelijk een andere geworden. Zal binnenkort even een foto delen. En whoop whoop na je vakantie lekker behangen.

Kexter, hopelijk vind je een leuke babykamer tweedehands. Moet vast goed komen!

Zoon is echter goed ziek, dus dat is minder. En verder hebben mijn collega's lekker vakantie en ben ik vooral klusjes in mijn gemakje aan het doen op het werk. Echt fijn even niet die hectiek om me heen. Ik tel wel af naar mijn vakantie in augustus en daarna werk ik slechts nog een maandje (24 dagen haha) en dan ook verlof. Gek idee eigenlijk.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Jul 2021 13:10

Re: Herfst 2021 mama's

Ok, ik ben echt lijstjes aan het maken en afwerken. Alsnog heb ik het idee dat ik nog 100 dingen vergeet.
Maar net mijn kraampakket aangevraagd, een stokke Newbornset gevonden tweedehands en het matrasje is ook binnen nu. In het babybedje ligt de pop van mijn zoon nu heerlijk te slapen haha.

Begin augustus weer bloedprikken voor de rhesus factor van de baby, corona 2de prik en afspraak ivm de kraamtijd. Dan behangen, en de babyhoek aankleden. Daarna kan ik het hier trots showen natuurlijk.

Verder ben ik veel moe, maar zoon is momenteel ook flink ziek, dus dat hakt er ook wel in.
<<

Anoniem335

Bericht 25 Jul 2021 17:06

Re: Herfst 2021 mama's

Gisteren toch maar een commode en ledikant besteld. Kon niet meer wachten haha.

Deze set is het geworden; https://www.vanastenbabysuperstore.nl/b ... phEALw_wcB

Vandaag de kasten boven opgeruimd welke we weg willen doen. We gaan op de andere slaapkamer 2 werkplekken maken voor als we beide thuis werken en de andere kamer wordt de babykamer. Merk dat ik wel zin heb om alles te regelen nu. Wil de maxicosi co sleeper voor de eerste maanden. De kledingkast uit de werkkamer gaat naar de babykamer. Hopelijk staat dat een beetje leuk.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 25 Jul 2021 21:47

Re: Herfst 2021 mama's

Leuk Archie!
Heb natuurlijk geen idee hoe het is om een zoon te hebben, maar ik vind dochters heel bijzonder!
<<

Belle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 58

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:28

Bericht 29 Jul 2021 10:18

Re: Herfst 2021 mama's

Ik zie dat ik al een tijdje niet heb meegeschreven, oepsie, maar wel mee gelezen hoor!
Hier gaat alles goed. Inmiddels 31 weken alweer en hoef ik nog maar 3 weken te werken. Wij krijgen trouwens een jongetje, volgens mij als enige in deze groep dus haha. Vorige maand nog voor het laatst met z'n 2 op vakantie geweest, Antillen, de vlucht was wel wat vermoeiend, maar daar was het heerlijk :smile:

Hoe is het met jullie?
Wat heb je trouwens een leuk behang voor de kamer Taeda, als ik een meisje zou krijgen had ik het ook wel geweten haha. En Archie, mooie kinderwagen! Wij hadden zelf de Mutsy Nio met zwart frame besteld, deze had nu weer een maand vertraging (het frame) dus hopelijk gaat dat bij jullie wel wat sneller.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers