Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers #2

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 11 Jun 2021 11:55

Re: Weight Watchers #2

Hier al 3 weken prut en ook al 1,5 niks meer ingevuld.
Heb nog zware naweeën van long COVID, dus hier heb ik even geen energie voor.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 11 Jun 2021 21:36

Re: Weight Watchers #2

Wat goed Olivia!! En een patatje moet gewoon kunnen. Lekker van genieten!

Bliss, fijn dat jij ook gewoon gestaag blijft afvallen!

Missbitchy, wat vervelend dat je nog zo'n last hebt van de covid! Eerst maar even pas op de plaats en herstellen.

Ik ben 0.3kg kwijt deze week. Dikke prima. Ik merk dat ik wat laks ben geworden in dingen in mijn mond stoppen en het niet noteren. Handje cruesli als ik ontbijt maak voor mijn zoons, paar chipjes als ik een schaaltje voor hun vul... Maar ik vind het wel even oké, denk dat dit belangrijk is voor als ik straks ga stabiliseren, dat ik daar mijn weg wat in vind. Die laatste kilo's wil ik er uiteraard wel graag af, maar het hoeft niet snel.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Jun 2021 08:50

Re: Weight Watchers #2

MB, logisch joh, dat je daar nu geen energie voor hebt. Wat vervelend dat je nog zulke klachten hebt, hopelijk gaat het snel beter!

Gijs, inderdaad helemaal prima zo toch? Eigenlijk werk je nu al een beetje toe naar stabiliseren denk ik, op deze manier. Doe ik nu dus ook, al moeten er echt nog wel de nodige kilo's af, maar voor mij hoeft dat ook niet supersnel meer te gaan. Ik vind het belangrijker dat ik kan genieten van lekkere dingen, maar daarna niet doorsla. En dat gaat nu al heel lang goed!

Na dit weekend zit de kilo die ik donderdag kwijt was er wel weer bij aan. Ik denk gedeeltelijk vocht, maar hoop toch dat er morgen toch nog een paar onsjes af zijn. Vandaag staan er in elk geval geen gekke dingen op het menu, dus lekker veel water drinken en plassen haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 14 Jun 2021 09:34

Re: Weight Watchers #2

Wauw wat lekker Olivia, ga zo door!

Jeetje MB wat ontzettend naar dat je je nog zo slecht voelt. Beterschap, zorg goed voor jezelf!

Gijs helemaal prima toch zo :D

Haha Bliss lekker aan de watertap vandaag! Gaat gelukkig een stuk makkelijker met dit weer, water drinken!

Hier ging het vorige week wel ok en ik was 0,5 kg kwijt. Ik had vrijdagavond pizza gegeten en de volgende dag had ik mijn weegmoment en eigenlijk sinds die tijd voel ik me heel erg opgeblazen. Dus hoop dat er deze week wel iets afgaat, tot nu toe iig gelijk gebleven. Dus ook hier vooral veel water tappen en me braaf aan de punten houden de komende dagen. Gelukkig wordt het vanaf vrijdag minder warm en hopelijk scheelt dat ook in gewicht.
<<

Fleur_1976

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 12 Mei 2021 09:25

Bericht 14 Jun 2021 09:56

Re: Weight Watchers #2

ik wil heel graag af vallen, nou voor mijn gezondheid moet het ook, ben ruim 15 kilo te zwaar, maar het lukt me niet
ik ben overigens niet lid van ww.

ben na mijn vakantie van mei begonnen op me eten te letten en toen ben ik 2 kilo afgevallen. nu sinds 1 juni val ik niks af, en ik baal als een stekker, ik voel me eigen niet fijn; voel me dik, kijk nooit naar me zelf in spiegel.

ik let op mijn eten, snoep bijna niks, eet geen chips, tel calorieën aan de hand van een app, mag 1600 calorieën eten, daar zit ik vaak onder, bewegen doe ik (nog niet) zoveel ben nu begonnen in iedere geval 1x per week naar de sportschool te gaan (nu 2x geweest)

wat doe ik fout?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jun 2021 07:13

Re: Weight Watchers #2

Ik zou goed in de gaten houden of je niet te weinig eet. Of misschien hou je vocht door het weer?

Vandaag is m'n weegdag en ik ben een ons aangekomen tov vorige week dinsdag. Tussendoor was ik dus al een kilo lichter, maar dat was een schijnbeweging geloof ik. 😩 Zag het wel aankomen (pun intended), want ik voel me ontzettend opgeblazen al een paar dagen. Misschien ook weer een eisprong die eraan komt ofzo, ik weet het niet. Is de tweede keer dat ik ben aangekomen in al die maanden, die andere keer was het ook een ons haha. Is nog te overzien. Ik ga gewoon weer door en dan gaat er vast wel weer wat af binnenkort.
❤ 7 juni 2018
<<

Fleur_1976

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 12 Mei 2021 09:25

Bericht 16 Jun 2021 12:17

Re: Weight Watchers #2

Bliss schreef:Ik zou goed in de gaten houden of je niet te weinig eet. Of misschien hou je vocht door het weer?

Vandaag is m'n weegdag en ik ben een ons aangekomen tov vorige week dinsdag. Tussendoor was ik dus al een kilo lichter, maar dat was een schijnbeweging geloof ik. 😩 Zag het wel aankomen (pun intended), want ik voel me ontzettend opgeblazen al een paar dagen. Misschien ook weer een eisprong die eraan komt ofzo, ik weet het niet. Is de tweede keer dat ik ben aangekomen in al die maanden, die andere keer was het ook een ons haha. Is nog te overzien. Ik ga gewoon weer door en dan gaat er vast wel weer wat af binnenkort.


Geen idee of ik te weinig eet of vocht vasthoudt
Dan zou ik al vanaf eind mei vocht vast houden

Ik heb gister ochtend en vanmorgen wandeling gemaakt van 45 minuten
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 18 Jun 2021 13:25

Re: Weight Watchers #2

Hier ging het de afgelopen week wat zwaarder. Ik heb een aantal keer iets lekkers gehad, maar ben deze week toch 0,8 kg afgevallen! Ik ben dus dik tevreden.

Hoe gaat het bij de rest?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 18 Jun 2021 13:38

Re: Weight Watchers #2

Tot woensdag was ik gelijk gebleven qua gewicht, daarna niet meer op de weegschaal gegaan dus ik zie het morgen wel. Voel me iig nog steeds erg opgeblazen dus dat voorspelt niet veel goeds denk ik :laughcry: Ben blij als het morgen wat koeler is!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 18 Jun 2021 19:53

Re: Weight Watchers #2

Netjes Olivia!! Fijn om gewoon af te vallen terwijl je ook wat lekkers eet toch? En 800 gram is hardstikke mooi!

Scandic, vervelend dat je je zo opgeblazen voelt! Hopelijk doet koeler weer ook wat positiefs voor je gewicht.

Bliss, balen van dat vocht! Hopelijk volgende week weer een dalende lijn.

Ik was ook 200gram zwaarder dan vorige week. Heb ook flink gezondigd dus geen verrassing 😅 maarrr ik had wel even een fijn momentje toen ik terug kwam van hardlopen en mijn vriend een foto maakte (en ik super uitsloverig spierballen maakte); ik heb gewoon lijnen in mijn armen!
Afbeelding
🥳
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Jun 2021 20:09

Re: Weight Watchers #2

Jaaa mooi Gijs! Je ziet er echt goed uit joh!

Olivia, fijn dat er weer wat af is! Gaat lekker zo!

Ik was gisteren ruim een kilo lichter dan dinsdag en vandaag weer zeven ons zwaarder dan gisteren. Dus ik heb even geen idee hoe het gaat, maar we hebben gisteren wel pizza besteld en het is weer achterlijk heet, dus ik vermoed dat ik wel weer vocht vasthoud. Vandaag in elk geval een goed balansdagje gehouden. We gaan het zien verder, op zich ga ik best lekker nu. Ik houd m'n eten nog wel bij, maar houd me niet echt meer aan de punten. En toch werkt dit wel volgens mij, omdat ik de balans steeds weer terugvind.
❤ 7 juni 2018
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 875

Geregistreerd: 22 Apr 2021 17:38

Bericht 18 Jun 2021 20:25

Re: Weight Watchers #2

Oh Bliss, zo herkenbaar! Mijn gewicht schommelt ook dagelijks zo erg. Ik was gisteren bijna een kilo lichter dan vandaag. Zucht.

Vanaf vandaag is trouwens vrijdag mijn weegdag. Ik heb met vriendinnen een afvalgroepsapp en daar is vrijdag weegdag. Vandaag staat de totale teller op - 4,1.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 875

Geregistreerd: 22 Apr 2021 17:38

Bericht 18 Jun 2021 20:25

Re: Weight Watchers #2

Ohh Gijs, die armen!!! Wauw!
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Fleur_1976

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 12 Mei 2021 09:25

Bericht 19 Jun 2021 12:00

Re: Weight Watchers #2

Eindelijk onder die 88 vanmorgen, yesss
vanaf einde meivakantie nu-2,4

Hoop dat er nog een paar af gaan in 3 weken dan ga ik weer op vakantie.⛺️
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 19 Jun 2021 19:08

Re: Weight Watchers #2

Wat zie je er goed uit, Gijs! Daar mag je trots op zijn!

@Fleur: fijn dat je er wat gewicht af hebt! Dat is een goed begin.

@Hugo: wat goed! Bijna 5 eraf. zet hem op!

@Bliss: balen van het vocht! Ik merk hier dat mijn cyclus dus best wel van invloed is op het vocht vasthouden. Rond mijn eisprong was ik echt opgeblazen en viel ik niks af. Nu ga ik wel weer omlaag.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 20 Jun 2021 08:24

Re: Weight Watchers #2

Wat zie je er goed uit Gijs!!

Lekker Hugo die 4 kg eraf, ga zo door! 🤩

Ik heb me vanmorgen gewogen en ben deze week toch weer ruim een kilo kwijt gelukkig 😁 Zit nu op -7! Nog 2 kilo te gaan en dan heb ik weer een gezond bmi.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 21 Jun 2021 10:11

Re: Weight Watchers #2

Gaat goed hier met iedereen zeg!

Ik heb het nu 2 a 3 weken enorm laten versloffen, omdat ik er geen energie voor had wegens het herstellen van corona begin dit jaar…
Heb echt alles gevreten wat los en vast zit en 2x flink alcohol gedronken, dus ik ben vandaag toch maar weer begonnen. Met m’n ogen dicht op de weegschaal, want ja wil toch een startpunt hebben…
Ben ik in die 3 überslechte weken gewoon een ons afgevallen….! 🤷🏻‍♀️🙈

Wel weer extra motivatie om ervoor te gaan.
Allemaal gezonde dingen weer gehaald vanmorgen 👌🏼

Schrok alleen enorm van de (ongezouten en ongebrande) notenmix! 6 punten voor een portie! Terwijl pistachenoten maar 2 punten is! Noten zijn toch gezond?!
Laatst gewijzigd door MissBitchy op 21 Jun 2021 10:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Jun 2021 10:14

Re: Weight Watchers #2

Er zitten goede vetten in, maar ze bevatten wel veel calorieën! Dus dat kost veel punten helaas.
❤ 7 juni 2018
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 875

Geregistreerd: 22 Apr 2021 17:38

Bericht 21 Jun 2021 11:37

Re: Weight Watchers #2

Maandag geen weegdag maar de schade van het weekend is wel aanwezig, een kilo erbij 🙈 iets met wijn, veel wijn, shotjes en een bbq. Nu weer terug in het gareel!

Vinden jullie het ook lastig met feestjes en verjaardagen? Nog tips? Ik ga voortaan met de auto, blijf ik in ieder geval van de alchohol af. Ik heb echt geen ruggengraat anders vrees ik..
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 21 Jun 2021 11:46

Re: Weight Watchers #2

Hugo schreef:Maandag geen weegdag maar de schade van het weekend is wel aanwezig, een kilo erbij 🙈 iets met wijn, veel wijn, shotjes en een bbq. Nu weer terug in het gareel!

Vinden jullie het ook lastig met feestjes en verjaardagen? Nog tips? Ik ga voortaan met de auto, blijf ik in ieder geval van de alchohol af. Ik heb echt geen ruggengraat anders vrees ik..


Keuzes maken. Ik ben er overigens niet goed in hoor maar als ik weet dat er bijvoorbeeld taart gaat zijn dan sla ik mijn lunch over. Vaak eet ik de avond na een feestje ook iets lichts want dan heb ik toch wel genoeg gehad. En inderdaad, kies je voor het meesnacken, neem er een watertje naast ipv cola of wijn. Schade beperken waar het kan :haha:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 21 Jun 2021 12:29

Re: Weight Watchers #2

Toen ik nog naar de meetings ging (10 jaar geleden), ging er een recept rond voor een 0-puntensoepje. Daar de vriezer vol mee gooien en vooraf een portie nemen zodat je al vol zit als je erheen gaat. Op zich kun je zelf ook wel iets in elkaar brouwen denk ik.

Ik liet het even los, klein weekje op vakantie. Er was al weken niks af, nu even 1,2 kilo. Hoppa. Vaker op vakantie dan maar.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Jun 2021 12:41

Re: Weight Watchers #2

Hugo, dat vind ik dus ook erg lastig. Bij mij heeft de lockdown er dan ook zeker aan bijgedragen dat ik zo veel afviel steeds, anders was het een heel ander verhaal geweest denk ik! Maar het draait inderdaad allemaal om keuzes maken. Of van te voren al bedenken wat je 'mag' van jezelf en hier de rest van de dag/week rekening mee houden.

@ Nan: lekker joh! Soms heeft je lijf dit volgens mij even nodig om het patroon te doorbreken.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Jun 2021 08:41

Re: Weight Watchers #2

Weegdag vandaag en 0.8 minder dan vorige week dinsdag. Ik ben tevreden! Wel weer zwaarder dan vóór het weekend, maar dat is elke keer zo. Zo lang er een dalende trend in zit, gaat het goed. En ik heb momenteel niet het idee dat ik aan het lijnen ben, dus dat is helemaal mooi.
❤ 7 juni 2018
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 22 Jun 2021 20:22

Re: Weight Watchers #2

Wat een positieve berichten hier! Fijn dat iedereen er weer iets af heeft. Ik merk ook dat ik er nu wat meer moeite mee heb. Er zijn veel gelegenheden waar je makkelijk even iets naar binnen schuift. Ik ben me wel veel meer bewust van wat ik eet, dus dat helpt wel.

Ik merk nu ineens dat mijn kleding te groot wordt. Mijn broeken zakken van mijn kont, mijn riem kan niet meer strakker en ik heb shirtjes een maatje kleiner kunnen kopen! Ook de weegschaal is positief! Ik heb vrijdag mijn officiële weegdag, dus ik ben benieuwd.
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 875

Geregistreerd: 22 Apr 2021 17:38

Bericht 22 Jun 2021 20:26

Re: Weight Watchers #2

Dat meer bewust zijn herken ik wel Olivia. Ik at vanavond bij mijn ouders en dacht wel 20x “oké ik ga royaal over mijn punten heen”. Maarja, het was even niet anders. Morgen weer een nieuwe dag.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers