Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Abonnement dierentuin

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 20 Jun 2021 21:27

Re: Abonnement dierentuin

Wij hebben een abonnement sinds de oudste 3 maanden is 😁 niet bewust, toen gingen we een dagje mee met schoonzus en zwager en hun kinderen (toen 2,5 en 9 maanden) en zagen we dat we met twee bezoeken het abonnement er al uit zouden hebben. We zijn best wel vaker met de oudste geweest voor ze kon lopen, ik denk dat ze vanaf iets van 7-8 maanden de dieren wel echt interessant vond. En de springkussens in de speeltuin ook! Het gaat om Dierenrijk trouwens, we gaan nu regelmatig en meestal duurt ons bezoek tussen de 2 en 4 uur. Soms komen we niet verder dan de eerste speeltuin, maar dat is ook prima.
december 2016
juli 2019
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 21 Jun 2021 07:58

Re: Abonnement dierentuin

Toen de oudste 1,5 jaar was hebben we een abbonement afgesloten. De andere twee gingen al vanaf baby af aan mee. Waren gisteren sinds lange tijd weer in de dierentuin en zoontje van bijna 1 keek z’n ogen al uit en zwaaide naar alle diertjes. Dus ik zou zeggen vanaf 1-1,5 jaar.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 21 Jun 2021 08:25

Re: Abonnement dierentuin

Wij hadden al een abonnement op Blijdorp voordat onze dochter geboren was, maar we namen haar zodra het kon gewoon mee. De eerste keer was ze 2 maanden ofzo, ze kreeg er natuurlijk niks van mee maar op de een of andere manier beleef je alles dan anders haha. Pas vanaf 9 maanden werd het leuk voor haar, en zeker toen ze kon lopen. Dus ik ga mee in het advies van mijn voorgangers dat het het leukste is vanaf 1 jaar.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron