Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Glamping Frankrijk

<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 11 Jun 2021 14:43

Glamping Frankrijk

Hallo!

Heeft iemand een dikke tip voor een glamping met eigen sanitair op een kleinschalige camping (oid) in Frankrijk? Een leuk hutje mag ook! Liefst geen mega-waterpark-entertainment-camping.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 11 Jun 2021 15:33

Re: Glamping Frankrijk

Nog niet zelf geweest, maar deze staat op mijn lijstje

https://morvanrustique.com/
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 11 Jun 2021 17:16

Re: Glamping Frankrijk

Ik vond de campings en glamping tenten van Huttopia heel fijn. Wij hebben toen een hele leuke tijd gehad op Ile d’Oleron. Eigenlijk een Franse versie van Vlieland. Wij boften heel erg met het weer, dat is niet super zon zeker.
<<

Anoniem313

Bericht 11 Jun 2021 17:43

Re: Glamping Frankrijk

Blue Phone schreef:Nog niet zelf geweest, maar deze staat op mijn lijstje

https://morvanrustique.com/


Ook niet geweest (handig hè Harri) maar ik ben echt dol op de Morvan!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 12 Jun 2021 19:54

Re: Glamping Frankrijk

Ah top! Ik ga er eens naar kijken. Huttopia kwam ik ook tegen, goed om te weten dat dat goed beviel.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 13 Jun 2021 06:23

Re: Glamping Frankrijk

Ik heb nu oldschool iets via Eurocamp geboekt in Frankrijk. Een safaritent zonder eigen sanitair, maar die zijn er wel volgens mij. Wij gaan naar een kleine camping in de Dordogne met een zwembad, speeltuintje en een kleine bar. Camping le Capeyrou
Smile, it's free!
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 10:49

Bericht 13 Jun 2021 09:30

Re: Glamping Frankrijk

Aahh heerlijk! Wij willen ook naar Frankrijk (zit te zoeken in de glamping richting/B&B/huisjes). Er is alleen echt al zoveel volgeboekt! En dan zoeken we het liefste ook nog iets met een eigen jacuzzi/hottub/zwembadje haha. #babymoon

Mocht je iets leuks tegenkomen, let me know. Als ik iets zie doe ik hetzelfde.
11.21
10.23
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 18 Jun 2021 19:26

Re: Glamping Frankrijk

Ik ga eens kijken Lavendel!
Archie ik kon nog best veel vinden, maar we zoeken ook wel buiten het seizoen. Zal je later eens appen.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 04 Jul 2021 21:17

Re: Glamping Frankrijk

Oké we hebben een super chille plek gevonden in de Bourgogne en nu zoek ik nog 1 of 2 leuke plekken voor de week er voor. Dus het liefst een beetje op de route van Amsterdam naar de Bourgogne. Een leuke b&b, huisje, glamping, hotel, kan allemaal. Iemand briljante tips?
<<

Anoniem313

Bericht 05 Jul 2021 07:02

Re: Glamping Frankrijk

Iet direct een tip maar waar in de bourgogne zit je?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jul 2021 07:37

Re: Glamping Frankrijk

Ik wil dat leuke plekje wel weten!
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 05 Jul 2021 19:42

Re: Glamping Frankrijk

In Colméry!

We gaan hier naartoe Marin: https://kimaro-farmhouse.com/index.html
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jul 2021 20:15

Re: Glamping Frankrijk

Dat ziet er leuk uit! Veel plezier! Heb 't even op de kaart opgezocht en ligt westelijker dan ik had gegokt bij de Bourgogne, net op 't randje waarschijnlijk.
Ik zou verder de Champagnestreek aanraden op weg hier naar toe als je 'm via 't oosten pakt.

Heb deze in m'n wishlist staan voor de Champagnestreek maar geen idee van de beschikbaarheid natuurlijk.
http://le-domaine-du-moulin.fr/

En anders via 't westen van Parijs langs misschien iets van de Loire mee pakken?
Deze schattige cottage heb ik opgeslagen ten westen van Parijs:
https://www.laheaulmiere.com/

Maar misschien is dit allebei te zoetsappig voor jullie.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 05 Jul 2021 20:29

Re: Glamping Frankrijk

Ja klopt redelijk op het randje!
Ohh die eerste vind ik erg leuk. Hou ook wel van wat meer romantische plekjes hoor!
<<

Anoniem313

Bericht 06 Jul 2021 05:55

Re: Glamping Frankrijk

Leuk zeg! Vrij westelijk idd, ik ben er zelf nooit geweest - maar je zit vlakbij Sancerre zie ik 🥰

Champagnestreek is logisch en leuk. Een andere optie: 2 dagen Versailles. Hebben wij een keer gedaan en route naar de Bourgogne. Het paleis is prachtig (vooraf boeken) en Versailles zelf ook leuk, en met de RER ben je zo in Parijs.
<<

Anoniem324

Bericht 06 Jul 2021 06:56

Re: Glamping Frankrijk

Ik heb nog tip voor de Champagnestreek! Kennen jullie 'La route du Champagne en fete'? Echt een aanrader! Je koopt een glas als ticket en dan mag je bij veel champagnehuizen gaan proeven. Ik ben jaren geleden een paar keer geweest en vond het super leuk! Vooral ook omdat het toen helemaal niet massaal was en er een heel leuk sfeertje was. Volgens mij is het altijd het eerste weekend van augustus.
Oh, ik zie nu dat het dit jaar niet doorgaat. Misschien voor volgend jaar: https://www.routeduchampagne.com/2020/

Niet echt een antwoord op je vraag, maar misschien heb je er toch wat aan 😊

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers