Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #6

<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 14 Jun 2021 07:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik baal ervan dat ik de tape te snel van mijn ruiten af heb gehaald nadat ik geschilderd had.
Ik kan sommige stukken nou opnieuw doen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Jun 2021 08:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh dat is balen Danny! Ik dacht juist dat je het er meestal snel af moet halen, voor het droog is. Maar dat werkt dus ook niet?

Verder ook eens met Luisa. Ik denk vooral dat iemand op deze manier een veel te groot podium krijgt en te veel aandacht.
❤ 7 juni 2018
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 14 Jun 2021 08:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Dat is kak Danny.

Je moet het idd eraf halen als het niet meer te nat is. Maar het mag ook niet helemaal droog zijn. Want dan trek je er ook stukken af.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem310

Bericht 14 Jun 2021 09:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Luisa schreef:Waarom reageren jullie zo overspannen op Eloise. Ik vind eigenlijk dat ze soms gewoon een punt heeft. Met die slippers bijvoorbeeld, dat is toch ook niet normaal? Alleen omdat het Eloise is die dit zegt is het niet goed. Natuurlijk zie ik ook wel dat ze vaak zat zit te zuigen, maar je hoeft niet te reageren toch? Laat die reacties gewoon links liggen dan gaat de lol er vanzelf af.

Persoonlijk vind ik al die quasi lollige en bijdehante reacties en de reacties om te proberen haar op tegenstrijdigheid te pakken veel irritanter. En op die manier kan je ook niet meer op de reacties van Eloise zelf heen.

Bedankt. Ik vind het ook vreemd, maar ik denk dat het komt omdat ik zeg wat anderen denken, maar niet durven zeggen.
<<

Fleur_1976

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 12 Mei 2021 09:25

Bericht 14 Jun 2021 11:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

ik baal ervan dat ik niet afval gggrrrr
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Jun 2021 11:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Eloise schreef:
Luisa schreef:Waarom reageren jullie zo overspannen op Eloise. Ik vind eigenlijk dat ze soms gewoon een punt heeft. Met die slippers bijvoorbeeld, dat is toch ook niet normaal? Alleen omdat het Eloise is die dit zegt is het niet goed. Natuurlijk zie ik ook wel dat ze vaak zat zit te zuigen, maar je hoeft niet te reageren toch? Laat die reacties gewoon links liggen dan gaat de lol er vanzelf af.

Persoonlijk vind ik al die quasi lollige en bijdehante reacties en de reacties om te proberen haar op tegenstrijdigheid te pakken veel irritanter. En op die manier kan je ook niet meer op de reacties van Eloise zelf heen.

Bedankt. Ik vind het ook vreemd, maar ik denk dat het komt omdat ik zeg wat anderen denken, maar niet durven zeggen.


Je maakt zeker goede punten. Maar het is de manier waarop je het brengt. Erg neerbuigend vind ik het overkomen en het oogt alsof je dat bewust doet, net als vijf jaar geleden.

Caulfield geeft inhoudelijk vaak soortgelijke reacties als de jouwe. Maar bij haar komt het toch heel anders over.

Misschien kun je bij jezelf eens nagaan of je hier iets mee wil doen. Dan kun je inhoudelijk nog steeds zeggen wat je wilt zeggen, maar dan op een iets minder ‘zuigende’ manier.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jun 2021 10:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Wij hebben een vogelnestje in de tuin waar sinds vorige week jonkies in zaten. Pa en ma merel kwamen af en aan eten brengen, zo schattig! En nu hoorde m'n vriend vanmorgen een hoop gefladder en gedoe in de tuin en toen hij ging kijken zag hij een onthoofd babyvogeltje liggen met allemaal bloed eromheen, waarschijnlijk vermoord door een ekster o.i.d. Boehoe ik vind dit zo zielig! We weten niet hoeveel jonkies er waren en of ze er nu überhaupt nog zitten nu. :(
❤ 7 juni 2018
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 15 Jun 2021 10:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Hé gets!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem307

Bericht 16 Jun 2021 21:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Zoals jullie weten is mijn man zzp. Heel verdienstelijk overigens. Komt mijn man mijn vroegere buurman tegen, je weet wel die ene, of mijn man niet even zijn huis wil opfrissen. Serieus?! Dat houdt ook in dat ik mijn oude buurman weer onder ogen moet komen. En geen zin in....
<<

Anoniem310

Bericht 16 Jun 2021 22:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Waarom moet dat? Het is toch zijn werk, jij hebt daar niks mee te maken?
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 16 Jun 2021 22:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ik zie de klanten van mijn man ook nooit inderdaad. En bovendien, hij hoeft het niet te doen, voordeel van ZZP'er zijn.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem310

Bericht 17 Jun 2021 07:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

En al zou je ze wel zien, als jij iemand niet wil zien, dan is dat zo en heeft je man daar rekening mee te houden. Dan spreken ze dus ergens anders af.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 17 Jun 2021 10:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Dat het zo warm is en mijn baby een regeldagje heeft.

En dat na de bevalling mijn gezondheid instort. Eerst m’n flebitis in m’n been waar ik een paar maanden zoet mee ben en dagelijks bloedverdunners voor spuit. Toen oorontsteking en blaasontsteking. En vanmorgen een wortelkanaalbehandeling. Pfff.. leef op pijnstilling momenteel.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 17 Jun 2021 13:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ooh pittig Bloom, een regeldag op een dag als vandaag.
Dat van het instorten van je gezondheid in de weken na de bevalling is herkenbaar. Ging bij mij vanaf 3 maanden (pas) veel beter. Zou goed om jezelf denken en niet te snel willen als je je weer wat beter voelt. Sterkte!
<<

Anoniem324

Bericht 17 Jun 2021 13:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Heel herkenbaar Bloom. Had ik ook bij de eerste en helaas nu weer...heb elke week al een keer in het ziekenhuis of bij de huisarts gezeten. Echt balen! Hopelijk voelen we ons snel beter :-)

Zou het niet kunnen zijn dat je zoon meer wil drinken door de hitte? Mijn dochter komt sinds gisterenavond ook wat vaker en ik had zelf bedacht dat dit misschien wel door de warmte komt.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 17 Jun 2021 13:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Ah fijn dat het herkenbaar is! Alhoewel het vervelend is dat het lichamelijk zo’n klap is. Hier inderdaad in drie weken ook de huisarts, huisartsenpost, eerste hulp, tandarts en apotheek een of meerdere keren gezien.

Ik weet niet of hij alleen maar meer wil drinken. Hij geeft namelijk geen signalen af dat hij wil drinken. Maar vanmorgen kon papa hem nog geen tel alleen laten zonder standje burenruzie (toen ik bij de tandarts was). Vanmiddag gaat het al iets beter… hij ligt nu naast mij op de bank. Maar ik heb ook al een paar keer gehad dat hij het op een krijsen zet omdat hij mij niet voelt.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Anoniem324

Bericht 17 Jun 2021 14:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Lekker veel knuffelen dan! Maar dat is wel erg warm met dit weer inderdaad 😊
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 17 Jun 2021 14:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh wat vervelend Bloom en Giorgia. Hoop dat jullie snel opknappen.
⁠♡♡♡
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 17 Jun 2021 18:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Dat we onze net 3 weken oude bakfiets de eerstkomende tijd niet meer mogen gebruiken. Terugroepactie op al deze fietsen. Ze gaan nu eerst onderzoeken hoe dit verbeterd kan worden en dan moet dit natuurlijk nog aangepast worden. We gebruiken de fiets dagelijks(voor deze hadden we al een andere) en onze vakantie is ingepland met fietsen dus wij balen hier echt enorm van.
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 12 Dec 2020 11:31

Bericht 17 Jun 2021 19:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Giorgia schreef:Lekker veel knuffelen dan! Maar dat is wel erg warm met dit weer inderdaad 😊


Ik deed met regeldagen of extra drinken met warme dagen vaak een wit laken of xxl hydrofiel tussen mijn huid en die van mijn baby's, zowel over schouder, arm en rondom borst tijdens drinken en zonder bv legde ik dat laken over mij heen en hun er tegenaan. Had dan meestal geen shirt of hemd aan. Dat scheelde aanzienlijk, zo konden ze toch tegen mij aan liggen zonder dat we aan elkaar vast plakten.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 17 Jun 2021 19:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Goede tip! Ga ik vannacht proberen!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Jun 2021 05:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Kajaka schreef:Dat we onze net 3 weken oude bakfiets de eerstkomende tijd niet meer mogen gebruiken. Terugroepactie op al deze fietsen. Ze gaan nu eerst onderzoeken hoe dit verbeterd kan worden en dan moet dit natuurlijk nog aangepast worden. We gebruiken de fiets dagelijks(voor deze hadden we al een andere) en onze vakantie is ingepland met fietsen dus wij balen hier echt enorm van.


Kunnen ze je zo lang geen ander model leenfiets geven?
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 18 Jun 2021 06:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Geen bakfiets helaas. Het gaat om de nieuwe van Gazelle en daar is er maar 1 soort van die dus allemaal niet meer gebruikt mogen worden. En de fietsendealer waar we hem gekocht hebben heeft ook geen andere bakfietsen staan(op deze zat al een lange levertijd). Man krijgt wel een fiets te leen, zodat we in ieder geval wel alsnog met z’n allen kunnen fietsen, maar ik kan nu niet meer alleen met de 3 jongens (grote stukken) gaan fietsen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 18 Jun 2021 06:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Wat balen zeg, Kajaka.
Hopelijk kunnen ze snel een oplossing vinden en de bakfiets aanpassen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Jun 2021 06:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #6

Oh wat balen Kajaka!

Ik baal dat ik vanavond een concert in de buitenlucht heb. Mogen we eindelijk weer zoiets doen, is het dit weer.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers