Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vaderdag cadeau voor vriend/man

<<

Anoniem328

Bericht 05 Jun 2021 12:00

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ik heb helemaal geen commentaar. Ik geef antwoord op de vraag in de openingspost. Ik zeg hoe wij het vieren en waarom. Jíj bent vervolgens degene die erover doordramt.
<<

Anoniem310

Bericht 05 Jun 2021 12:32

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Je zegt dat je geen cadeau koopt, omdat je man niet je vader is, alsof dat de boodschap is die zit in een cadeau geven op vaderdag?
<<

Anoniem328

Bericht 05 Jun 2021 12:34

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Is goed joh.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jun 2021 12:38

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Eloise schreef:Je zegt dat je geen cadeau koopt, omdat je man niet je vader is, alsof dat de boodschap is die zit in een cadeau geven op vaderdag?


Maar dat is toch ook zo? Natuurlijk kan je iets organiseren als andere ouder zijnde als de kinderen nog te klein zijn of niet iets op school maken maar ik vind het geen vereiste voor vader/moederdag om als partner uit te pakken.
Maar de charme van vader/moederdag zit 'm voor mij meer in die lelijke pastakettingen en verklapte geheimpjes over knutsels en ontbijtjes met zelfgemaakte croissantjes enzo.
Cadeautjes krijg ik wel met m'n verjaardag. Daar heb ik moederdag niet voor nodig, en ook niet voor de waardering.
Kan 'm ook omdraaien. Wat zegt het over jou dat je cadeautjes nodig hebt om de waardering van je partner te voelen. :wink:
Let's discover the world together.
<<

Anoniem328

Bericht 05 Jun 2021 13:16

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Nou inderdaad. Ik wist niet dat jij een cadeau nodig hebt om je door je man gewaardeerd te voelen in je moederrol. Laat hij dat op andere dagen en op andere manieren niet merken dan? Wauw ik ken dat helemaal niet in mijn relatie en mijn omgeving!
<<

Anoniem310

Bericht 05 Jun 2021 13:49

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ja hoor zeker wel, maar wij vinden dat gewoon leuk om iets te doen voor elkaar. En natuurlijk gaat het uiteindelijk om dat kneuterige ontbijtje en die knutsels, maar zowel wijzelf als de kinderen vinden het leuk als er een klein cadeautje bij zit.

Uiteraard krijgen we op onze verjaardag ook iets, het ene sluit het andere niet uit.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Jun 2021 14:15

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ik krijg nooit iets op mijn verjaardag of moederdag. Ik krijg aan de andere kant wel vaak cadeautjes tussendoor.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 05 Jun 2021 17:58

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Housebird schreef:Oww ik had iets leuks bedacht voor Vaderdag maar ik ben het vergeten.

Geven jullie je man/vriend iets cadeau met Vaderdag zoja wat?


Dit is dus mijn situatie, ik had iets perfects bedacht maar weer vergeten (is normaal bij mij). Maar nu heb ik nog geen alternatief.

Ik krijg van mijn man geen cadeau met moederdag maar mijn kinderen willen dat wel. Aangezien man veel werkt en er privé veel speelt, heb ik dat dit jaar ook weer zelf gedaan met mijn kinderen.
Ik geef dus ook niets maar de kinderen wel. Alleen nu had ik dus iets bedacht maar weet het niet meer. Helaas! Word het weer een auto namens zoon en een zakje chocolaatjes van mijn dochter 😀
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 13 Jun 2021 14:37

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Uffe schreef:
Emma schreef:Mijn vriend heeft pas een nieuwe zwembroek gekocht en ik zag dat je dezelfde hebt voor kinderen dus denk dat ik die ga bestellen 😃


Wat leuk Emma, waar heb je die gezien? Bij Prénatal waren de maten die ik zocht uitverkocht.


Zie dit nu pas maar hij heeft een zwembroek van MC2 Saint Barth. Zie alleen dat de zwembroek in kindermaat er pas is vanaf 92 dus dat is meer iets voor volgend jaar 😅
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 14 Jun 2021 15:21

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Haha ja dat is nu nog wat te groot. Denk dat ik van de week nog even naar de prenatal ga, wie weet hebben ze ze daar nog in de winkel en anders verzin ik snel wat anders:)
⁠♡♡♡
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 14 Jun 2021 15:40

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Uffe, ik weet niet of de printjes je smaak zijn maar Next direct heeft matching zwembroeken vanaf 3mnd.
https://www.nextdirect.com/nl/nl/g68261 ... 795#791795
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 14 Jun 2021 16:32

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ik had voor mijn man kaartjes gekocht voor een heel leuk pop up restaurant bij een fort aan de waterlinie. Maar vandaag kreeg ik een mail dat ze de vergunning niet rond krijgen op deze locatie. Zooo balen. Nu moet ik snel wat nieuws verzinnen.

Voor mijn vader moet ik ook nog wat verzinnen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Jun 2021 17:25

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Toch nog wel een cadeautje besteld.
Wel een soort van gezins cadeau want het is een inklapbare bbq/fire pit voor bij de camper 👌🏻
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 14 Jun 2021 19:12

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Voor mijn vriend heb ik namens onze zoon een schort voor hem en zoon gekocht met hun namen erop.

Voor m’n vader moet ik nog even wat bedenken.
<<

Anoniem324

Bericht 14 Jun 2021 20:12

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ik vroeg aan mijn zoon wat hij wilde geven voor vaderdag en hij zei: speelgoed wat ik leuk vind, want dan kunnen we samen spelen en daar wordt papa blij van 😁

We hebben samen iets gezocht wat ze allebei leuk vinden en dat is een bijeenhotel met kijkvenster: https://www.tuinspul.nl/Educatieve-bijenkast
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 14 Jun 2021 21:53

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

minoessepoes schreef:Uffe, ik weet niet of de printjes je smaak zijn maar Next direct heeft matching zwembroeken vanaf 3mnd.
https://www.nextdirect.com/nl/nl/g68261 ... 795#791795


Thanks! Next zit zo niet in mijn systeem om te zoeken!
⁠♡♡♡
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Jun 2021 10:53

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ik vind het altijd erg lastig wat te bedenken, week later is hij ook nog eens jarig...

Maar hier helaas geen knutsels meer vanuit school. Dus ik heb met de meiden overlegd wat zij denken dat leuk is en samen zijn we er uit gekomen. We gaan ergens ontbijten en uitsluitend naar de bioscoop. Mijn vriend vind het altijd leuk om wat met zijn allen te doen dus zo zijn we op dit idee gekomen. En zo kan hij s'middags formule 1 kijken dat vind hij ook leuk :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 16 Jun 2021 11:57

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ik heb 2 t-shirts en een zweetbandje voor hem gekocht. Kunnen alledrie de jongens bij hen eigengemaakte knutsel er nog iets bijgeven.
<<

Anoniem317

Bericht 17 Jun 2021 21:08

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ik heb sokken en een boxershort gekocht. Er staat iets van "papa" op.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Jun 2021 21:11

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Ik heb toch nog een kleinigheidje geregeld. Ik vond een oude foto van onze zoon en een nieuwere foto gemaakt van onze dochter met een bouwhelm op met het logo van m'n man z'n bedrijf. Dus twee kindjes met dezelfde helm op. Die heb ik af laten drukken en ingelijst voor op z'n nieuwe kantoor. Vond het wel schattig.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Jun 2021 22:08

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

M kwam vandaag met een zelf geknutseld kado uit de opvang. ‘Mama, ik ben zooo benieuwd wat er in zit!” 😂😂
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 17 Jun 2021 22:11

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

- knutsel van opvang
- matching sokken met baby
- matching boxer met zoon
- Lego camper door zoon uitgezocht
- koeken van Humble ‘n crumble 😍
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Dobby

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 595

Geregistreerd: 25 Jul 2020 04:39

Bericht 17 Jun 2021 22:20

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Onze jongste zit al de hele week thuis maar we hebben vandaag buiten op het schoolplein toch de Vaderdag knutsel opgehaald dus die gaan we morgen samen knutselen. Dan maken we ook gelijk een fotohouder van een happystone met ijzerdraad en kralen.

De oudste gaat ook nog wat moois maken voor papa. En denk ook de fotohouder met happystone.

Verder hebben we een uit hout gesneden uil voor onder de overkapping en gaan we morgen nog wat speciaal biertjes uitzoeken en een cactus 🌵
08-03-2010
08-02-2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 17 Jun 2021 22:30

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Zora schreef:M kwam vandaag met een zelf geknutseld kado uit de opvang. ‘Mama, ik ben zooo benieuwd wat er in zit!” 😂😂

😂😂😂
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43720

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Jun 2021 22:37

Re: Vaderdag cadeau voor vriend/man

Haha Zora.

O kon al keurig z'n versje opzeggen. Zo lief.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers