Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mystery booking centerparcs

<<

Anoniem312

Bericht 02 Jun 2021 19:17

Mystery booking centerparcs

Net een boeking gedaan voor een weekend over 2 weken en ben zooooo nieuwsgierig !!!

Iemand dit weleens gedaan? En waar kwam je terecht ???

Ik hoop stiekem op zandvoort of port zelande maar die zitten vast vol zo met het goede weer.
Ik hoop het minst op de huttenheugte of dat park in flevoland door de lange afstand omdat we zondag avond weer naar huis gaan of als het niet te ver is maandagochtend om 6:00 uur. Zoontje moet gewoon school + man werken.

Hopelijk kunnen/ mogen we ook 1 of 2 keer zwemmen want dat wordt absoluut niet gegarandeerd nu. Zwemmen vinden we heeeel belangrijk maar begrijp het als het niet kan of mag

Spannenddd :smile:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Jun 2021 08:51

Re: Mystery booking centerparcs

Ik heb het twee keer gedaan met de vriendengroep. We zijn op vissen eten geweest en Kemper vennen. Prima parken vinden wij.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 03 Jun 2021 09:52

Re: Mystery booking centerparcs

De vossenmeren S-O?

Wij zijn er een keer mee op de Erperheide gekomen en de Eemhof.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Jun 2021 10:03

Re: Mystery booking centerparcs

High Heels schreef:De vossenmeren S-O?

Wij zijn er een keer mee op de Erperheide gekomen en de Eemhof.


Yep, stomme autocorrect
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:38

Bericht 06 Jun 2021 09:05

Re: Mystery booking centerparcs

Volgens mij doet Zandvoort nog niet mee, pas vanaf september. Kan mij vergissen, maar meen het gelezen te hebben. Zat ee toevallig op laatst naar te kijken.
Wij zijn één keer op de Kempervennen terecht gekomen en één keer op het Heijderbos.
2009
2011
<<

Anoniem312

Bericht 09 Jun 2021 15:07

Re: Mystery booking centerparcs

;-) jawel hoor zandvoort doet wel mee. net gehoord waar we heen gaan :-D
In een vernieuwde premium :banaan:

Is zandvoort een leuk park??
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:38

Bericht 11 Jun 2021 20:53

Re: Mystery booking centerparcs

Wat leuk! Woon er bijna naast.😂
Ze hebben een hoop verbouwd dus ziet er een stuk mooier uit. Lekker dichtbij het strand.
Zwembad vinden de kinderen wel leuk, maar is niet zo groot als de andere parken. Heb de vernieuwde Baluba nog niet gezien, maar die ziet er op de foto's wel tof uit.
2009
2011
<<

Anoniem312

Bericht 14 Jun 2021 16:48

Re: Mystery booking centerparcs

miekie schreef:Wat leuk! Woon er bijna naast.😂
Ze hebben een hoop verbouwd dus ziet er een stuk mooier uit. Lekker dichtbij het strand.
Zwembad vinden de kinderen wel leuk, maar is niet zo groot als de andere parken. Heb de vernieuwde Baluba nog niet gezien, maar die ziet er op de foto's wel tof uit.



Ohh leuk. Heb jij misschien een tip voor ons om sushi af te halen OF om er te gaan eten op zaterdag avond???? ( met 6 jarig kindje ook) liefst zon all you can eat iets en dichtbij het park :smile:
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:38

Bericht 14 Jun 2021 19:37

Re: Mystery booking centerparcs

De enige all you can eat die ik zo gauw kan bedenken is van Corendon beachclub en van het market restaurant in Center Parcs zelf. Maar dat is geen sushi. Heb er zelf nooit gegeten dus of het goed is, kan ik je niet vertellen.
Hele goede sushi hebben ze bij Zizo lounge. Daar kun je nu ook eten, maar is geen all you can eat. En anders ga je richting Haarlem. Daar heb je Sumo in het centrum en daar kun je wel all you can eat doen. Oh en Tong Ah in Overveen heeft dat ook. Moet je dan wel even met de auto heen, maar is vlakbij.
2009
2011
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 15 Jun 2021 21:07

Re: Mystery booking centerparcs

De Sumo in Haarlem heet tegenwoordig Tatsu, beide locaties.
Je kunt ook lekkere sushi afhalen (misschien zelfs bezorgen in Zandvoort) bij Sushi point in Haarlem.

Op zich is een strandtent ook wel heel relaxed met een 6-jarige, toch?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jun 2021 21:28

Re: Mystery booking centerparcs

miekie schreef: Oh en Tong Ah in Overveen heeft dat ook. Moet je dan wel even met de auto heen, maar is vlakbij.


Deze is inderdaad lekker! En Zizo heb ik ook wel eens gegeten en is goed.
Heb even voor je gekeken en Zizo doet ook aan bezorging.

Izumi rijd ik ook wel eens langs en is in Zandvoort maar die vind ik altijd beetje dubieus van de buitenkant eruit zien, maar is misschien nergens op gebaseerd.


Misschien is dit nog een leuke blog voor je:
https://www.liefsuitzandvoort.com/
Let's discover the world together.
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:38

Bericht 15 Jun 2021 21:41

Re: Mystery booking centerparcs

Izumi kun je inderdaad beter overslaan. Niet zulke goede ervaringen mee. Krijgt ook slechte reviews.

Bedacht mij vandaag nog 'Bregje' in Bloemendaal aan zee. Zit aan het einde van de Boulevard. Geen sushi, maar wel leuk concept en mooi terras ook buiten.

Zizo lounge is wat exclusiever, geen all you can eat. Wel erg lekker.
2009
2011
<<

Anoniem312

Bericht 16 Jun 2021 08:16

Re: Mystery booking centerparcs

Thanks voor jullie suggesties :smile:

1ste dag doen we mac ergens in de buurt omdat we pas rond 17:00/18:00 uur aan komen. (Zal vast wel in de buurt zitten ergens)

De 2de dag zoek ik dus iets leuks. ( ik ga effe uitzoeken of sushipoint bezorgt dat lijkt me wel fijn)

De 3de dag gaan we rond etenstijd zwemmen en daarna na huis dus dat wordt iets makkelijks weer.
Laatst gewijzigd door Anoniem312 op 16 Jun 2021 08:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Jun 2021 08:20

Re: Mystery booking centerparcs

In plaats van de Mac zou ik lekker naar een strandtent lopen joh! Zit je zo dichtbij! Wel even reserveren want druk. Als je tips voor strandtenten wilt geef je maar een gil.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem312

Bericht 16 Jun 2021 08:27

Re: Mystery booking centerparcs

Marin schreef:In plaats van de Mac zou ik lekker naar een strandtent lopen joh! Zit je zo dichtbij! Wel even reserveren want druk. Als je tips voor strandtenten wilt geef je maar een gil.


Nope houden wij niet zo van in de drukte ergens eten maar toch bedankt! We houden ook niet zo van uit eten. Een snelle lunch vinden we nog wel redelijk leuk hoor maar niet geweldig. Raar voor te stellen als je er zelf wel zo van houd he? Haha..

Wij vinden in ons huisje of rustig plekje het fijnst :-) hebben ook een hondje bij die ik niet lang alleen wil laten in een vreemde omgeving. (Alleen 2 uurtjes als we gaan zwemmen of even strand)

Hondjes mogen na 19:00 uur het strand op dus dat worden 2 avonden fijne wandelingen :-)
Laatst gewijzigd door Anoniem312 op 16 Jun 2021 08:35, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem312

Bericht 16 Jun 2021 08:33

Re: Mystery booking centerparcs

Ik heb sushi point haarlem nu gemaild of ze bezorgen.

Bedankt voor de tips :banaan:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Jun 2021 08:45

Re: Mystery booking centerparcs

Nee hoor ik kan het me prima voorstellen! Hoop wel dat het dan een beetje rustig genoeg is. Zandvoort strand is nou niet bepaald een plek waarbij ik aan rust denk. 😉 Maar misschien kan je dan lekker de duinen in. Ook niet rustig waarschijnlijk maar wel kleinschaliger is het Wed, een duin meertje vlakbij. En daar is wel een klein café met een lunch kaart. Dus misschien is dat wel wat. (en een leuke speeltuin)
Let's discover the world together.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 16 Jun 2021 10:54

Re: Mystery booking centerparcs

En wat betreft het zwemmen; je krijgt bij het inchecken een qr code waar je 1x mee kan zwemmen. Ik raad je aan om na het inchecken zsm die code te verzilveren, dan heb je nog keuze qua tijdslot namelijk!

Als je een 2e keer wil zwemmen, mag je je 10 minuten voor aanvang van het tijdslot melden bij de infodesk in de Market Dome, als er nog ruimte is kunnen ze je handmatig bijboeken! Je kunt zelf van te voren via de reserveringspagina checken of er nog plek is, anders ga je misschien sowieso voor niets😉 Werkt iig prima zo, wij hebben 2x kunnen zwemmen afgelopen weekend!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 18 Jun 2021 13:42

Re: Mystery booking centerparcs

Marin schreef:
miekie schreef: Oh en Tong Ah in Overveen heeft dat ook. Moet je dan wel even met de auto heen, maar is vlakbij.


Izumi rijd ik ook wel eens langs en is in Zandvoort maar die vind ik altijd beetje dubieus van de buitenkant eruit zien, maar is misschien nergens op gebaseerd.


Dit hebben wij precies hetzelfde🤣🤔
<<

Anoniem308

Bericht 18 Jun 2021 14:10

Re: Mystery booking centerparcs

GeKKiE schreef:
Marin schreef:
Izumi rijd ik ook wel eens langs en is in Zandvoort maar die vind ik altijd beetje dubieus van de buitenkant eruit zien, maar is misschien nergens op gebaseerd.


Dit hebben wij precies hetzelfde🤣🤔

Ik heb het even opgezocht op Google, het zit tegenover de ingang van de Waterleidingsduinen toch? Aan de doorgaande weg richting Zandvoort.
Wij hadden ook dat gevoel inderdaad :smile:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Jun 2021 14:19

Re: Mystery booking centerparcs

Er zit sowieso geen Mac in Zandvoort toch? Haarlem is de dichtsbijzijnde denk ik.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Jun 2021 14:29

Re: Mystery booking centerparcs

Hahaha ja die ja! ik noem dat altijd een 'diarree restaurant', als in dat je er spontaan diarree van krijgt als je er zou eten...😂 Maar geen idee of 't echt zo is hoor. Die indruk heb ik alleen. In Spanje bij het dorp waar we komen zit ook zo'n restaurant en eigenlijk wil ik 't gewoon een keer uitproberen maar ik durf niet. 😂


Maar goed. Er zit idd volgens mij geen McDonald's in Zandvoort. Wel genoeg andere restaurantjes waar je een simpel maaltje kunt krijgen dus dat moet vast goed komen.

Oh en ijsje halen bij Giraudi natuurlijk.
Let's discover the world together.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 19 Jun 2021 10:21

Re: Mystery booking centerparcs

Die laatste was vorige week gesloten en ik ben bang zelfs voor altijd gesloten...
Was geen leven te bekennen en helemaal leeg gehaald.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jun 2021 10:57

Re: Mystery booking centerparcs

Oh joh! Hij is met pensioen gegaan staat er inderdaad: https://www.facebook.com/Ijssalongiraudi/
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jun 2021 15:02

Re: Mystery booking centerparcs

Zitten jullie er dit weekend? Dan is dit morgen misschien leuk:

https://www.lokaalaanzee.nl/activiteit/ ... -zandvoort
Let's discover the world together.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers