Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Restauranttip Utrecht?

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Okt 2019 10:55

Re: Restauranttip Utrecht?

Lekker veel vragen op de zondagochtend.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 06 Okt 2019 11:38

Re: Restauranttip Utrecht?

Urban Naked schreef:Lekker veel vragen op de zondagochtend.

?
<<

Anoniem328

Bericht 06 Okt 2019 16:06

Re: Restauranttip Utrecht?

Carrie schreef:
Olijfje schreef:Vintage. Heel gezellig. Lekkere wijn. Eten oke, maar heb ik echt veel beter gehad! Wat eten betreft zou ik het niet aanraden.

De Rum Club daarentegen :smile: :banaan: :yes: :cheering: :dance:

Oh toch naar Vintage geweest ja?
En de Rum Club dus? Ja leuk hè! Wat heb je daar precies gedaan? Was er nog een plekje voor jullie?


Ja de kaart van Vintage sprak me zo aan en de reacties online waren best positief dus we hebben de gok genomen. Maar viel erg tegen dus.

Wij hebben niet veel bijzonders gedaan bij de Rum Club. Gewoon cocktails drinken :wink:
Gin Lane :love:
Wat een super mooie zaak zeg!
<<

Anoniem301

Bericht 06 Okt 2019 16:07

Re: Restauranttip Utrecht?

Ah echt jammer van Vintage. Ja tof hè de rum Club. The street food club is ook zo mooi, zelfde eigenaar volgens mij.
<<

Anoniem328

Bericht 15 Jun 2021 10:25

Re: Restauranttip Utrecht?

Even een upje.

Volgend weekend ga ik met mijn man een nachtje naar Utrecht en we zoeken een tof en ietwat luxer restaurant.

In het centrum en dan het liefst 4 of 5 gangen chef's menu/verrassingsmenu.

Hoeft niet Michelinwaardig te zijn maar wel wat luxer en bijzonder.

Is Restaurant Concours wat? Iemand nog een tip?
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 15 Jun 2021 10:45

Re: Restauranttip Utrecht?

Ik heb jarengeleden eens bij Karel5 gegeten, het restaurant van Hotel Karel V. Dat is goed eten. Michelin gaat je in Utrecht sowieso niet lukken, maar dit zit er tegen aan :)

Maar wat er nog op mijn lijstje staat is Heron Restaurant, een restaurant met een bib gourmand, dat zich richt op kleinschalig en lokale keuken: www.heronrestaurant.nl
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Jun 2021 10:47

Re: Restauranttip Utrecht?

Restaurant Maeve is echt net nieuw en heel veelbelovend! Wij gaan er binnenkort heen. Hele toffe sommelier ook (bekend van de podcasts die ik luister).

Nog niet zelf geprobeerd dus maar durf te wedden dat het goed is!

https://www.restaurantmaeve.nl/
Let's discover the world together.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 15 Jun 2021 11:11

Re: Restauranttip Utrecht?

Ik zou ook Heron sterk aanbevelen en wat ik volgens mij al ooit een keer heb genoemd: de Keuken van Gastmaal. https://www.dekeukenvangastmaal.nl/
Veel plezier alvast!
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 15 Jun 2021 14:04

Re: Restauranttip Utrecht?

WT Urban kitschen in de watertoren. Alleen is vaak een wachttijd/lijst voor diner op de etage met het mooiste uitzicht.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 15 Jun 2021 14:32

Re: Restauranttip Utrecht?

Olijfje schreef:Even een upje.

Volgend weekend ga ik met mijn man een nachtje naar Utrecht en we zoeken een tof en ietwat luxer restaurant.

In het centrum en dan het liefst 4 of 5 gangen chef's menu/verrassingsmenu.

Hoeft niet Michelinwaardig te zijn maar wel wat luxer en bijzonder.

Is Restaurant Concours wat? Iemand nog een tip?


Simple voldoet precies denk ik!

Marins tip klinkt ook goed, hier ben ik wel benieuwd naar.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem328

Bericht 15 Jun 2021 15:45

Re: Restauranttip Utrecht?

Oeh goeie tips! Sommige zitten al vol zoals simple. Misschien zodra de versoepelingen vanaf de 26e officieel vaststaan dat het dan wel kan.

De restaurants hier genoemd gaan we uit kiezen. Ik zal laten weten hoe het was :ja:

Bedankt!
<<

Anoniem332

Bericht 16 Jun 2021 06:11

Re: Restauranttip Utrecht?

Koenraad!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 25 Jul 2021 23:38

Re: Restauranttip Utrecht?

Ik up deze even hoor.
21 Aug ga ik een nachtje met vriendinnen naar Utrecht, dus tijd om weer een leuk restaurantje te zoeken!

Ik wilde heel graag naar The Streetfood Club, maar zie dat die met belachelijke korte shifts werken…. Maximaal 2 uurtjes mag je blijven zitten, dat vind ik echt te kort. Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn ze daar flexibel in, of moet je echt wegwezen daarna?

Is de Zwarte Vosch leuk? Koenraad?
We gaan echt nooit met z’n 3en weg, dus willen écht lekker en goed eten (hoeft niet perse culinair, maar wel echt lekker🤣), lekker lang tafelen en eigenlijk het liefst beneden aan de gracht.
Wie heeft dé tip?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Jul 2021 08:21

Re: Restauranttip Utrecht?

Ik zou gewoon even bellen naar The Streetfood Club om dat te vragen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem322

Bericht 26 Jul 2021 09:11

Re: Restauranttip Utrecht?

Bij de Streetfood Club zijn ze heel streng en houden ze zich aan het tijdsframe. Zelfde voor Ruby Rose.

De Zwarte Vosch is erg leuk en lekker. Als je aan de gracht wil zitten dan zou ik daarheen gaan.
Naast de menukaart komen ze langs met hapjes en boven hebben ze nog een vitrine met verschillende pinchos waar je uit kan kiezen.
Eventueel kan je na het eten nog een cocktail gaan drinken bij de Streetfoodclub. :thumbup:
<<

Anoniem328

Bericht 26 Jul 2021 11:53

Re: Restauranttip Utrecht?

Wij zijn vorige maand bij Koenraad geweest. Echt top!

Van half 8 tot 11 gezeten dus geen enkele haast daar. Hadden het menu van de chef en een wijnarrangement. Kregen super leuke uitleg en het was ontzettend lekker allemaal.

Heel mooi pand ook, heel sfeervol.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 27 Jul 2021 08:05

Re: Restauranttip Utrecht?

Tiger mama in Utrecht vind ik ook heel leuk en past misschien ook wel bij wat je zoekt.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 27 Jul 2021 13:41

Re: Restauranttip Utrecht?

Marin schreef:Restaurant Maeve is echt net nieuw en heel veelbelovend! Wij gaan er binnenkort heen. Hele toffe sommelier ook (bekend van de podcasts die ik luister).

Nog niet zelf geprobeerd dus maar durf te wedden dat het goed is!

https://www.restaurantmaeve.nl/


Ja, ik wil daar ook een keer eten. Alleen al vanwege de naam ;)
Chef en sommelier komen van hetzelfde bedrijf vandaan. Al was de chef al veel eerder weg, geloof ik.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 28 Jul 2021 20:53

Re: Restauranttip Utrecht?

We hebben de Zwarte Vosch gereserveerd 🤗
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 28 Jul 2021 21:30

Re: Restauranttip Utrecht?

En ik ga 3 september na mijn diploma uitreiking naar Maeve! Dankjewel voor de tips meiden!
<<

Anoniem332

Bericht 29 Jul 2021 07:58

Re: Restauranttip Utrecht?

Olijfje schreef:Wij zijn vorige maand bij Koenraad geweest. Echt top!

Van half 8 tot 11 gezeten dus geen enkele haast daar. Hadden het menu van de chef en een wijnarrangement. Kregen super leuke uitleg en het was ontzettend lekker allemaal.

Heel mooi pand ook, heel sfeervol.


Wat leuk dat het geslaagd was!
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers