Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je jezelf gegund?

<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 12 Jun 2021 14:26

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Dat ik net met vriend en zoon heerlijk geluncht heb op het terras!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem325

Bericht 14 Jun 2021 20:58

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik heb mezelf het vierde deel van De Zeven Zussen gegund. Heb zeeën van tijd voortaan in de avond, dus ben weer heerlijk aan het lezen.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 14 Jun 2021 21:31

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik heb mezelf een hoop nieuwe korte broeken gegund. Was ook echt nodig en nu erg blij mee met dit weer!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Jun 2021 21:33

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Auxo schreef:Ik heb mezelf het vierde deel van De Zeven Zussen gegund. Heb zeeën van tijd voortaan in de avond, dus ben weer heerlijk aan het lezen.


Leuk! Cece is dat toch? Ga ik hierna (Star) in beginnen. Ik vind 't zo'n gek en verdrietig idee dat Lucinda Riley overleden is. Leest heel gek nu ineens.

En lekker dat je jezelf tijd gunt om te lezen. Doe ik ook. 😍
Let's discover the world together.
<<

Anoniem325

Bericht 14 Jun 2021 21:34

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Marin schreef:
Auxo schreef:Ik heb mezelf het vierde deel van De Zeven Zussen gegund. Heb zeeën van tijd voortaan in de avond, dus ben weer heerlijk aan het lezen.


Leuk! Cece is dat toch? Ga ik hierna (Star) in beginnen. Ik vind 't zo'n gek en verdrietig idee dat Lucinda Riley overleden is. Leest heel gek nu ineens.


Ja klopt. Ik ben nu ook nog bezig in het derde deel, maar die boeken lezen zo snel dat die vanavond of morgen wel uit is.
Ik vind dat ook apart inderdaad. Wist ook helemaal niet dat ze al zo lang ziek was.

Ja ik kies meestal tussen slapen en lezen haha. Maar met dit weer vind ik het heerlijk om eerst wat te lezen in de tuin. 🥰
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Jun 2021 21:36

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Haha dat doe je dan wel beter dan ik. Ik val elke avond na een paar pagina's in slaap. 😂
Let's discover the world together.
<<

Anoniem325

Bericht 14 Jun 2021 21:38

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Marin schreef:Haha dat doe je dan wel beter dan ik. Ik val elke avond na een paar pagina's in slaap. 😂


Nou ja ook lekker toch! Als ik in bed lees heb ik dat ook haha.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Jun 2021 21:39

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ja haha ik gun mezelf ook genoeg slaap. Als de kinderen me dat nou ook eens zouden gunnen... 😂
Let's discover the world together.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9420

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 14 Jun 2021 21:52

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Auxo schreef:
Marin schreef:Haha dat doe je dan wel beter dan ik. Ik val elke avond na een paar pagina's in slaap. 😂


Nou ja ook lekker toch! Als ik in bed lees heb ik dat ook haha.


Haha dat gebeurd hier ook😴😴
⁠♡♡♡
<<

Anoniem307

Bericht 14 Jun 2021 21:53

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Tja, wat niet? Nieuwe New Balance sneakers, Brabantia vuilnisemmer, twee aircoolers, een grill-ijzer, Dr. Martens Vegan, groene plooirok, t-shirtje, een zomerjurk, het nieuwe boek van Tess Gerritsen... Ik moet echt een shopstop. "Gelukkig" is het vakantiegeld nagenoeg op. Maar nu komt er vrijdag een leuke thuiswerk-vergoeding. Laat ik maar zeggen dat werken loont. 😂
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Jun 2021 21:55

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Wat fijn dat het zo goed gaat Isles en dat je lekker kan splurgen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem307

Bericht 14 Jun 2021 21:58

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Vergeet nog 120 euro aan Jetske Ultee. Het is fijn om zonder nadenken te kopen. Maar ik ben het zo niet gewend en het is nu wel weer genoeg geweest. :)
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9420

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 14 Jun 2021 22:22

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Heerlijk toch dat het kan!

Ik heb net nog 2 jurkjes gekocht 🙈
⁠♡♡♡
<<

Anoniem325

Bericht 16 Jun 2021 18:54

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Een dag weg met mijn man komende zaterdag. En dan niet gewoon even de stad in, maar echt even weg. Fietsen gehuurd, gaan uit eten, terrasje pakken. Mijn hoofd heeft het even nodig.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Jun 2021 19:50

Re: Wat heb je jezelf gegund?

dat is lekker auxo hopelijk krijgt je hoofd ook dan wat rust
Afbeelding
<<

Anoniem325

Bericht 16 Jun 2021 20:06

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ja dat hoop ik ook. Daarom gaan we niet een paar uurtjes maar echt even wat langer. Opa en oma gaven al aan dat we gerust van vrijdag tot zondag weg mochten, zij passen graag op😅
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9420

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 16 Jun 2021 23:44

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ah wat fijn Auxo, lekker samen genieten!

Nu ik dit lees ga ik oppas regelen en kijken of we binnenkort lekker uit eten kunnen 🥰
⁠♡♡♡
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Jun 2021 09:46

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik gun mezelf een ijskoffie (en lekkere ook, niet van die mierzoete slush) op het terras bij het nieuwe koffietentje. Ik vind 't zo heerlijk om gewoon maar weer spontaan te kunnen bedenken even ergens te gaan zitten.
Let's discover the world together.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 17 Jun 2021 09:54

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik heb mezelf een ventilator gegund. Stel het al 2 hete zomers uit haha lekker dom. Maar wordt ie bezorgd :banaan:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 17 Jun 2021 10:17

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Marin schreef:Ik gun mezelf een ijskoffie (en lekkere ook, niet van die mierzoete slush) op het terras bij het nieuwe koffietentje. Ik vind 't zo heerlijk om gewoon maar weer spontaan te kunnen bedenken even ergens te gaan zitten.


Jaaaa, ik wil die ook :angel:
Maar voor vandaag moet ik het doen met Dolce Gusto uit het koffie-apparaat hier in de praktijk :laughcry:
<<

Anoniem308

Bericht 17 Jun 2021 10:49

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik gun mijzelf het op school werken in plaats van verplicht thuis.. werkt toch wel een stuk prettiger en heb het gevoel er even uit te zijn. In de lunchpauze ga ik een lekker broodje scoren ergens.
<<

Anoniem325

Bericht 17 Jun 2021 12:09

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Auxo schreef:Een dag weg met mijn man komende zaterdag. En dan niet gewoon even de stad in, maar echt even weg. Fietsen gehuurd, gaan uit eten, terrasje pakken. Mijn hoofd heeft het even nodig.


We hebben er een weekend van gemaakt, op advies van de huisarts en na lang erover gepraat te hebben. Schoonouders staan te popelen dat ze komt, onze dochter gaat schandalig verwend worden en mijn (ons) hoofd krijgt even RUST.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 17 Jun 2021 12:15

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Goed zo Auxo!! Even opladen weer.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Jun 2021 12:16

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Wat goed Auxo. Fijn dat je ook een soort bevestiging hebt van de huisarts dat dat goed is voor jullie. Ik weet niet of jij ook zo werkt, maar voor mij zou dat toch een soort extra bevestiging zijn.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem325

Bericht 17 Jun 2021 12:20

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ja Marin ergens wel. Toch stukje wat ik nodig had om in te zien dat het echt geen falen is dat ik haar laat logeren, dat ik daar echt geen slechtere moeder door ben. Dat het juist krachtig is om hulp te vragen, al hebben veel meiden me hier dat ook al verzekerd.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers