Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Jouw beautyroutine

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 28 Mei 2021 22:26

Re: Jouw beautyroutine

Ik heb net de hele serie besteld en ben benieuwd. Aanstaande maandag start ik. Ben morgen de hele dag op pad om dingen te regelen dus kan dan geen pakketten aannemen.
08-08-2015
<<

Isles

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Mei 2021 16:20

Heb opnieuw Jetske Ultee geprobeerd. Week lang, zonder exfoliant en ik heb alweer droge plekken in mijn gezicht. 😭
<<

Alexis

Noob

Bericht 30 Mei 2021 12:19

Hm jammer Ilses. Lijkt er toch op dat je er niet tegen kunt. Ik had dat met iets van Lancôme, wat geschikt zou zijn voor de gevoelige huid (hydrazen) en mijn huid reageert ook slecht op bijna alles van clinique. Ik ben er nog niet achter welk bestanddeel het veroorzaakt. Van sommige shampoos krijg ik ook van die onderhuidse ontstekingen op mijn hoofd, dus het lijkt erop dat het iets is wat ook in shampoo zit.
<<

Isles

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 11 Jun 2021 13:58

Hier nog even terugkomend op Jetske Ultee. Het feit dat ik droge plekken kreeg ligt niet aan Jetske, maar aan het feit dat ik klakkeloos bestel zonder te lezen. Ik kwam er vandaag pas achter de verkeerde moist heb. Ik heb normaal tot droog en had hem voor normaal tot vettig. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Vandaag kwam mijn vakantiegeld en loon weer binnen, dus gelijk nieuwe dingen besteld voor de normale tot droge huid. Nu komt het vast goed.

Moisturizer was trouwens aanvul, de rest was en is wel gewoon goed. Maar echt zo'n dom iets van mij.
Vorige

Terug naar Beauty & mode