Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bezuinigen op boodschappen

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 11 Jun 2021 09:11

Re: Bezuinigen op boodschappen

Ik lees ook even mee, hier moet het echt wat minder. Hier is nu het plan om 1x per week de boodschappen te laten bezorgen en groente en fruit tussendoor vers te halen op de markt.
Zou veel moeten schelen, zeker nu mijn vriend thuis is en elke dag haalt wat we nodig hebben gaat het ontzettend hard met het budget.
<<

Brooke

Bericht 11 Jun 2021 11:03

Re: Bezuinigen op boodschappen

Ik laat elke week 1x voor de hele week zoveel mogelijk alle boodschappen bezorgen, meestal is dat op vrijdagmiddag. Op maandag, ik heb er echt een gewoonte van gemaakt, voeg ik alles al toe wat ik nodig denk te hebben. Ik check de aanbiedingen, kijk wat we wel en niet in huis hebben en probeer zoveel mogelijk al de gerechten te bedenken die ik de volgende week wil maken. Soms moet ik tussendoor toch nog naar de winkel omdat er iets niet leverbaar is of dat een artikel beschadigd of rot is etc.
In de dagen erna tot donderdagavond kan ik nog de dingen toevoegen die ik ben vergeten of dan schrap ik juist weer dingen die toch niet nodig lijken te zijn.

Ook koop ik veel huismerk, koop ook niet veel pakjes/ zakjes. En met aanbiedingen ga ik ook echt na of het wel echt daadwerkelijk goedkoper is en we het nu echt nodig hebben. Veel aanbiedingen komen 1 a 2 weken erna toch weer opnieuw in de bonus.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers