Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vaccinatie-topic

<<

Firefly

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 18 Sep 2020 20:07

Bericht 10 Jun 2021 19:04

Re: Vaccinatie-topic

Viva schreef:Oh ik hoor net dat 1990 vanavond vanaf half 9 online een afspraak zou kunnen gaan maken

Yep zie het nu ook!

<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 10 Jun 2021 20:01

Re: Vaccinatie-topic

Ik kreeg vandaag de brief binnen en heb ook gelijk gebeld. Ik vond mijn brief best snel, ik ben van 1988.
Het is hier ook super druk, de 2 dichtstbijzijnde hadden sowieso geen plek meer komende 2 maanden. Dus nu maar iets verder rijden, maar kon alsnog pas 4 juli terecht. Even geduld hebben dus.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Jun 2021 20:21

Re: Vaccinatie-topic

Eloise schreef:
Popcorn schreef:

Je moet beter lezen. Ze is bang dat haar afweersysteem een optater krijgt door het vaccin. Hoezo is het dan beter zonder nadenken om het maar te nemen?

Omdat als je afweersysteem het optater krijgt van het vaccin, het zeker een optater zal krijgen wanneer je corona krijgt.


Ik heb juist het idee dat mijn afweersysteem het coronavirus wel eens de baas kan zijn en ben bang dat het vaccin mijn afweersysteem iets aandoet. Ik hoor namelijk van best wat mensen die corona gehad hebben, dat hun lichaam heftiger reageert op het vaccin dan het op corona deed.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 10 Jun 2021 21:33

Re: Vaccinatie-topic

Ja ik kan 1 juli en 5 augustus! 🥳
10.04.17
<<

Anoniem320

Bericht 10 Jun 2021 22:12

Re: Vaccinatie-topic

Over het knuffelen van de vorige pagina in dit topic: voor corona knuffelde ik dus wel iedereen. Heeeeeerlijk! Collega's, vrienden, vriendinnen, familie, buten, kennissen. Nou ja echt iedereen dus! Ik ben dol op knuffelen en aanraken. Ik hoop binnenkort iedereen weer lekker te kunnen knuffelen. Hoe meer liefde, hoe beter! Sprinkle that shit everywhere.
<<

Anoniem316

Bericht 10 Jun 2021 22:17

Re: Vaccinatie-topic

Maar wat ik niet zo goed begrijp; als ik invul dat ik van 1990 ben, terwijl ik van 1991 ben kan ik gewoon een afspraak maken. Ik ben toch niet de enige die dat heeft bedacht 😅
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 11 Jun 2021 06:08

Re: Vaccinatie-topic

Dee schreef:Maar wat ik niet zo goed begrijp; als ik invul dat ik van 1990 ben, terwijl ik van 1991 ben kan ik gewoon een afspraak maken. Ik ben toch niet de enige die dat heeft bedacht 😅

Later moet je inloggen met DigiD, dan filtert hij dat eruit verwacht ik.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 11 Jun 2021 06:49

Re: Vaccinatie-topic

Taeda schreef:
Dee schreef:Maar wat ik niet zo goed begrijp; als ik invul dat ik van 1990 ben, terwijl ik van 1991 ben kan ik gewoon een afspraak maken. Ik ben toch niet de enige die dat heeft bedacht 😅

Later moet je inloggen met DigiD, dan filtert hij dat eruit verwacht ik.


Dat verwacht ik ook. Wellicht niet direct, maar wel achteraf. Daarom staat er ook dat je afspraak afgezegd wordt als je nog niet aan de beurt bent.
<<

Firefly

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 18 Sep 2020 20:07

Bericht 11 Jun 2021 07:17

Re: Vaccinatie-topic

Toen het systeem laatst bepaalde geboortejaren nog niet accepteerde terwijl die wel aan de beurt waren, hebben mensen dit ook gedaan. Of invullen dat er een medische indicatie is, om er toch door te komen. Je loopt wel de kans dat bij een check achteraf je afspraak geannuleerd wordt als je niet het juiste jaar invult. Ook ergens een bericht gezien van iemand dat ze bij de prikafspraak zeiden dat het ingevulde jaar niet overeen kwam met het wekelijke geboortejaar, en diegene moest maar een nieuwe afspraak maken.

Ook gehoord van mensen waarbij er niets geannuleerd werd trouwens, dus de check lijkt niet automatisch.
<<

Anoniem316

Bericht 11 Jun 2021 07:33

Re: Vaccinatie-topic

Ik heb het eens gegoogled (had ik natuurlijk ook vooraf kunnen doen haha) maar het wordt inderdaad achteraf gefilterd en alsnog afgezegd. Raar eigenlijk, want met het inloggen met Digi-d, blijkt als dat ik niet van 1990 ben.
Maar goed, ik verwacht vandaag mijn jaartal. Hopen dat het plekje wat er gisteren was, nog beschikbaar is want dan kan ik maandag prikken ;) En anders eind juni/begin juli ergens.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Jun 2021 07:41

Re: Vaccinatie-topic

Dee schreef:Ik heb het eens gegoogled (had ik natuurlijk ook vooraf kunnen doen haha) maar het wordt inderdaad achteraf gefilterd en alsnog afgezegd. Raar eigenlijk, want met het inloggen met Digi-d, blijkt als dat ik niet van 1990 ben.
Maar goed, ik verwacht vandaag mijn jaartal. Hopen dat het plekje wat er gisteren was, nog beschikbaar is want dan kan ik maandag prikken ;) En anders eind juni/begin juli ergens.


Collega kon inderdaad ook al komende maandag in de grote stad naast jouw woonplaats, best snel zeg!
08/2018
05/2021
<<

Anoniem316

Bericht 11 Jun 2021 07:42

Re: Vaccinatie-topic

MissEnergy schreef:
Dee schreef:Ik heb het eens gegoogled (had ik natuurlijk ook vooraf kunnen doen haha) maar het wordt inderdaad achteraf gefilterd en alsnog afgezegd. Raar eigenlijk, want met het inloggen met Digi-d, blijkt als dat ik niet van 1990 ben.
Maar goed, ik verwacht vandaag mijn jaartal. Hopen dat het plekje wat er gisteren was, nog beschikbaar is want dan kan ik maandag prikken ;) En anders eind juni/begin juli ergens.


Collega kon inderdaad ook al komende maandag in de grote stad naast jouw woonplaats, best snel zeg!


Gek! Die optie kreeg ik niet, mijn man ook niet. Dit is in Assen.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 11 Jun 2021 07:48

Re: Vaccinatie-topic

Oh dit voelt balen, mijn man (kan nu plannen) had de mogelijkheid vandaag ergens te prikken maar moest er dan over 8 min zijn terwijl het 38 min rijden was. Nu is hij pas 1 juli aan de beurt.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Jun 2021 08:28

Re: Vaccinatie-topic

Dee schreef:
MissEnergy schreef:
Collega kon inderdaad ook al komende maandag in de grote stad naast jouw woonplaats, best snel zeg!


Gek! Die optie kreeg ik niet, mijn man ook niet. Dit is in A.


Misschien gaat hij ook wel daarheen, ik nam aan G. maar hij woont er tussenin!
08/2018
05/2021
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Jun 2021 08:54

Re: Vaccinatie-topic

Bijzonder ME! Mijn vriend kan ook pas eind juni hier!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Brooke

Bericht 11 Jun 2021 09:34

Re: Vaccinatie-topic

Ik mag morgen mijn 2e vaccinatie halen van AstraZeneca. Ben erg benieuwd, vorige keer was ik de dag erna totaal niet fit.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 11 Jun 2021 09:56

Re: Vaccinatie-topic

Dat had ik ook Brooke. Ik hoorde van mijn collega's dat dat bij de tweede niet of veel minder is.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem308

Bericht 11 Jun 2021 09:57

Re: Vaccinatie-topic

Wat zou het handig zijn als je online kon zien of er plekjes vrijkomen voor een vaccinatie. Ik belde gisterochtend met de lijn om te kijken of er eerder mogelijkheden waren dan eind juni. Maar helaas lukte dat niet. En om nou elke dag te gaan bellen vind ik ook zo wat...
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jun 2021 09:59

Re: Vaccinatie-topic

ja he dat zou ik ook vinden! En dan helemaal gewoon overal in Nederland. Ik zou echt bereid zijn een stuk te rijden als ik 'm eerder kon krijgen. Maar zo werkt het helaas niet.
Let's discover the world together.
<<

Brooke

Bericht 11 Jun 2021 10:07

Re: Vaccinatie-topic

Jip schreef:Dat had ik ook Brooke. Ik hoorde van mijn collega's dat dat bij de tweede niet of veel minder is.


O fijn, dank je wel dat het even zegt. Het geeft natuurlijk geen garantie dat dat bij mij ook is, maar zag er daardoor enorm tegenop. Geeft weer beetje hoop dat het misschien toch meevalt dit keer.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 11 Jun 2021 10:13

Re: Vaccinatie-topic

Marin schreef:ja he dat zou ik ook vinden! En dan helemaal gewoon overal in Nederland. Ik zou echt bereid zijn een stuk te rijden als ik 'm eerder kon krijgen. Maar zo werkt het helaas niet.



Ja precies dat, over een stuk verder rijden. Mijn man is hartstikke flexibel en zou zo een gat op kunnen vullen en de 2e dan echt net voor onze vakantie kunnen krijgen.

1991 mag vanaf 11:30 gaan plannen.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 11 Jun 2021 10:24

Re: Vaccinatie-topic

Woehoe Marin en AMM, ik zou zeggen bel nog een paar x, mijn man heeft nu 5x gebeld om te vragen of er nog een gaatje gevallen is en kan nu vandaag nog terecht op een locatie 87km verder en krijgt de 2e prik op de dag dat we op vakantie gaan!
Ze zijn allemaal echt super behulpzaam!
(en ik weet dat die 2e prik dan niet op tijd is voor de vakantie zelf maar voelt wel fijn dat het zo snel kan)

Ipv 1 juli en 5 augustus
<<

Anoniem310

Bericht 11 Jun 2021 10:43

Re: Vaccinatie-topic

Kans is groot dat je man dan de eerste dag ziek is op vakantie. Lijkt me niet handig.
<<

Anoniem308

Bericht 11 Jun 2021 10:46

Re: Vaccinatie-topic

Viva schreef:Woehoe Marin en AMM, ik zou zeggen bel nog een paar x, mijn man heeft nu 5x gebeld om te vragen of er nog een gaatje gevallen is en kan nu vandaag nog terecht op een locatie 87km verder en krijgt de 2e prik op de dag dat we op vakantie gaan!
Ze zijn allemaal echt super behulpzaam!
(en ik weet dat die 2e prik dan niet op tijd is voor de vakantie zelf maar voelt wel fijn dat het zo snel kan)

Ipv 1 juli en 5 augustus

Fijn voor je man!
Voor mij maakt het nu eigenlijk niet meer uit. Wij gaan eerst in Nederland op vakantie, ik heb daarvoor mijn eerste prik al gehad en daarna mijn tweede. Onze Europa vakantie redden zowel man als ik het niet om niet te hoeven testen voordat we weggaan. En volgens mij is het nog niet helemaal zeker toch dat er twee weken tussen moet zitten vanaf je tweede prik voor het groene vinkje in het coronapaspoort. Ik heb nu gewoon in mijn eigen woonplaats op fijne tijden de prik. Heb vandaag geen zin meer om nog 100 kilometer te moeten rijden :smile:
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 23 Jul 2019 11:11

Bericht 11 Jun 2021 10:53

Re: Vaccinatie-topic

Mijn vriend zit in de risicogroep en hij wilde er best wel voor rijden, maar 60 kilometer enkele reis terwijl er een locatie zit binnen 5 km van huis heeft hij niet gedaan. Die 1,5 week extra kon er nog wel bij op de afgelopen 1,5 jaar. Zelf ga ik ook pas na de vakantie terwijl ik er ook midden in kan, maar ik heb geen zin in evt. bijwerkingen die potentieel invloed zouden hebben op de fietsvakantie waar ik gewoon fit voor moet zijn. Dus het is niet anders.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]