Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je jezelf gegund?

<<

Anoniem325

Bericht 10 Jun 2021 19:35

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Die negeer functie is heerlijk!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 10 Jun 2021 19:37

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Auxo schreef:Die negeer functie is heerlijk!


Heb je jezelf gegund😉
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 10 Jun 2021 19:57

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Haha oh man ik lees dit nu pas!

Natuurlijk kunnen ik of mijn partner een avond alleen weg zonder elkaar en kunnen we beide equally prima voor ons dochtertje zorgen. Alleen zit dochtertje in een fase waarbij ze niet wil slapen in de avond dus echt chill ga je dan niet de deur uit.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Jun 2021 20:01

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Leuke fase he Nien. 😁
Let's discover the world together.
<<

Anoniem310

Bericht 10 Jun 2021 20:14

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Nien_ schreef:Haha oh man ik lees dit nu pas!

Natuurlijk kunnen ik of mijn partner een avond alleen weg zonder elkaar en kunnen we beide equally prima voor ons dochtertje zorgen. Alleen zit dochtertje in een fase waarbij ze niet wil slapen in de avond dus echt chill ga je dan niet de deur uit.

Ik zou dan juist denken dat het fijn is om het ook eens een avondje niet te hoeven doen en elkaar af te wisselen.

Het wordt er niet makkelijker van om er met z'n tweeën bovenop te zitten.
<<

Anoniem325

Bericht 10 Jun 2021 20:18

Re: Wat heb je jezelf gegund?

rapa nui schreef:
Auxo schreef:Die negeer functie is heerlijk!


Heb je jezelf gegund😉


Haha jep!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 10 Jun 2021 21:06

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Tabbie schreef:Ik ben gewoon een saaie muts. Dus om antwoord te geven op de vraag: yep, ik doe s avonds lekker niets en ben dan lekker thuis. Het liefst met vriend, die als hij niet aan het werk is, ook blij is thuis te zijn. Dat is niet heftig, dat vinden wij fijn.


Wij zijn saaier dan saai. Mijn vriend gaat om 8 uur naar boven en kijkt dan tv tot half 10 en gaat dan slapen als hij nog niet in slaap is gevallen. Ik ga meestal tussen half 9 en half 10 en dan ga ik als de tv uit is nog een beetje internetten tot een uur of 11. Ik heb helemaal niet meer de behoefte om ‘s avonds weg te gaan vind het heerlijk zo.
2015 💙
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Jun 2021 22:02

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Minx, zullen we de saaie meiden club oprichten haha.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 11 Jun 2021 06:56

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Tabbie schreef:Minx, zullen we de saaie meiden club oprichten haha.


Ik wil er ook bij! Wij zijn beide echt huismussen dus ook wij gaan in de avond niet meer de deur uit. Heerlijk! En net als de vriend van minx, lekker op bed (met airco aan tv kijken) om half 9
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 11 Jun 2021 07:12

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Wat leuk dat voor de ene het een lekkere reep chocolade is en voor de ander een nacht weg.

Ik heb ons gezin iets gegund. Van de het geld van de kinderopvang dat wij terug kregen heb ik een Switch gekocht. Die geef ik op vaderdag.


Of topic ik lees ook dat Nien en haar man elkaar afwisselen ivm het lastige bedritueel op het moment. Ik kan tijden herinneren dat het bij ons ook zo ging. Dan wisselde wij elkaar om het uur af ipv de ander heel de avond in de shit te laten zitten.
Ik voel mij nu nog schuldig als ik ga sporten en onze dochter nog niet slaapt en dat hysterisch wordt, omdat ze mij hoort weggaan. En bij ons legt mijn partner ze 9 van de 10 keer op bed...
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 11 Jun 2021 07:50

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Toetie schreef:
Tabbie schreef:Minx, zullen we de saaie meiden club oprichten haha.


Ik wil er ook bij! Wij zijn beide echt huismussen dus ook wij gaan in de avond niet meer de deur uit. Heerlijk! En net als de vriend van minx, lekker op bed (met airco aan tv kijken) om half 9


Oeh jaaaa een clubje 🥳🥳🥳🥳🥳
2015 💙
<<

ChiQ

Bericht 11 Jun 2021 08:03

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Hahaha!! Jongens, half 9 naar bed? Wauw! I envy you guys. Mijn kind speelt nog buiten met dit weer om 20:30.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 11 Jun 2021 08:23

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik ben blij als kind slaapt om half 9 en kan dan eerst beginnen met opruimen en blij als ik daarna nog ff kan zitten hahaha 🤓
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jun 2021 08:25

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Pippa schreef:Ik ben blij als kind slaapt om half 9 en kan dan eerst beginnen met opruimen en blij als ik daarna nog ff kan zitten hahaha 🤓


Pfff ja dit inderdaad! Zeker met twee. Gisteren sliepen ze eindelijk om kwart over tien allebei. En toen nog even heerlijk op de steiger gezeten samen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 11 Jun 2021 08:38

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik heb mezelf gisteren een lekker ijsje gegund toen ik op weg was van huis naar werk. Zo lekker! Echt van genoten.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 11 Jun 2021 08:58

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Hier is 8 uur echt bedtijd want mijn kinderen zijn gebaat bij veel slaap. Dus als ze op bed liggen, drinken man en ik nog wat, pyjama aan en op bed! Heerlijk!
Ze vallen ook meteen in slaap dus het is niet dat ze ons na een half uurtje naar boven horen komen. Warm weer en school maakt ze heel slaperig.
Mijn kinderen slapen nooit langer dan 7 uur dus als ik ze om 9 uur op bed leg, hebben ze veel te weinig geslapen en zijn ze 3 dagen lastig. Dus ik gun mijzelf uitgeruste kinderen 😉
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 11 Jun 2021 08:59

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Pippa schreef:Ik ben blij als kind slaapt om half 9 en kan dan eerst beginnen met opruimen en blij als ik daarna nog ff kan zitten hahaha 🤓


Opruimen doe ik van 6 tot 7 met de kinderen. We gaan samen van 7 tot half 8 zitten en dus van 8 tot half 9 zonder kinderen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jun 2021 09:16

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Wanneer eet je dan Toetie?
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 11 Jun 2021 09:22

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Wij ruimen ook altijd op voor de kinderen op bed liggen. Nu met een baby gaat dat niet altijd helemaal op maar het is wel het streven. Speelgoed voor het eten. En na het eten de tafel, keuken, rondje stofzuigen en dan nog hetgeen waar dochter na het eten mee is gaan spelen. Wij gaan beide altijd (te) laat op bed dus hebben 's avonds genoeg tijd voor onszelf, maar ik vind het relaxt als de kinderen liggen zo weinig mogelijk meer te hoeven.
<<

Anoniem328

Bericht 11 Jun 2021 09:23

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik gok voor 6 uur :P
Ik ruim ook al op als de kinderen nog op zijn. Als zij slapen ga ik echt niet meer in huis bezig.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 11 Jun 2021 09:23

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik ga lunchen met vriendinnen en kinderen en heb als reactie terug gekregen dat ze ook glutenvrij gebak hebben momenteel. Nu zit ik krap in de tijd bij die lunch dus heb ik besloten dat gebakje straks te kopen om mee te nemen en later vanmiddag op te eten.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Jun 2021 09:25

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik laat de kinderen opruimen en breng ze rond half 8 op bed. Daarna ruim ik vaak zelf nog wat huishoudelijke zooi op en zit dan regelmatig van 21 tot 23 te relaxen op de bank. Dat voelt ook als gunnen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jun 2021 09:37

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Wij ruimen samen een beetje het speelgoed op vóór het eten, maar na het eten mag hij ook nog even spelen, maar als hij uit zichzelf naar boven gaat, laat ik met liefde al het opruimen liggen tot nadat hij slaapt.
Let's discover the world together.
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 19:06

Bericht 11 Jun 2021 09:48

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Wij eten rond half 6. Nou ja, ik en de kinderen. Mijn man eet wanneer hij thuis komt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jun 2021 09:49

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ah oke, duidelijk nu!
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers