Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je jezelf gegund?

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 10 Jun 2021 15:15

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik gun mezelf volgende week een dag zonder kind. Ik heb nog zoveel tegoed van het kinderdagverblijf staan dat ik mijn dochter een dag extra breng. Ik denk dat ik een halve dag ga werken en de rest van de dag ga luieren in de tuin.
<<

Anoniem310

Bericht 10 Jun 2021 15:32

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Marin schreef:
Eloise schreef:De avondklok is er alweer acht weken af. En ook daarvoor kon je gewoon bij vrienden een hapje gaan eten bijvoorbeeld.

Doen jullie dan echt helemaal niks 's avonds? Nooit? En jullie mannen/vriendjes ook niet? Ik vind dat best heftig om te lezen :(


Avondklok wel, maar de restaurants zijn pas net open en de groepsgrootte net vergroot. Dat jij je misschien niet aan regels houdt zegt niets over anderen die dat wel doen.

Ik hou me aan de regels. Ik ben toch geen groep in mijn eentje?

Een hapje eten (op afstand) bij vrienden mocht gewoon de hele tijd en dan zorgde ik dat ik voor 9/10 uur weer thuis was. Nu de laatste weken kan het godzijdank weer tot later, maar daarvoor heb ik echt de restaurants niet nodig.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6122

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 10 Jun 2021 15:53

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Mij is die hele avondklok aan me voorbij gegaan joh. Vind mijn leven druk genoeg, ik kan echt balen als ik ‘s avonds nog een late afspraak heb. Ik vind dat niet heftig, ik noem dat relaxen. 😎
<<

Anoniem310

Bericht 10 Jun 2021 16:00

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Het hoeft niet laat te zijn als je het avondritueel kunt overlaten aan je partner.

Ik spreek het liefst direct na mijn werk af, bijvoorbeeld op vrijdag om een hapje te eten en daarna nog een aantal wijntjes te doen. Dat je nu kunt blijven hangen en niet op de tijd hoeft te letten vind ik een groot voordeel.

Ik hoef niet heel laat thuis te komen, maar dat het kan en mag geeft een gevoel van vrijheid.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 10 Jun 2021 16:01

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Nou, mooi toch meid!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 10 Jun 2021 16:03

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Haha, heel relaxt SoGood, ook in het weekend?

Ik heb (binnen de regels) nog best vaak met een vriendin gegeten oid en dan als een gek terugfietsen voor de avondklok. Zoon naar bed brengen kan mijn vriend ook wel zonder mij. En ik zonder hem.

Dit weekend gun ik mezelf een nacht zonder kind. Of nouja de nacht maakt niet zoveel uit want hij slaapt gewoon maar heerlijk een avondje op date met mijn man en daarna uitslapenn (als ik dat nog kan).
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 10 Jun 2021 16:03

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Eloise zegt in deze toch niet iets heel geks?
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 10 Jun 2021 16:08

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Eloise schreef:
Marin schreef:Ooit van een lockdown gehoord Eloise?
De wereld ontwaakt uit een soort winterslaap.



Doen jullie dan echt helemaal niks 's avonds? Nooit? En jullie mannen/vriendjes ook niet? Ik vind dat best heftig om te lezen :(


Ik vind dit soort dingen zeggen obv ja wat, niks eigenlijk, op z’n minst heel irritant anders.
<<

Anoniem310

Bericht 10 Jun 2021 16:10

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik krijg de indruk dat het voor veel moeders heel bijzonder is als hun vriend /man een avondje wil 'oppassen'.

Ik vind het moeilijk om me er iets bij voor te stellen, dat het een ding is om je kind achter te laten in zijn eigen vertrouwde huis, bij zijn eigen vader.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 10 Jun 2021 16:11

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ah oke, haha ik moet er eigenlijk alleen maar om lachen omdat het zo duidelijk is dat ze een reactie probeert uit te lokken.

Neemt niet weg dat ik wel ook vind dat je, ook als je in een relatie zit met kinderen, 's avonds weg zou moeten kunnen als je dat wilt. Als je dat niet wilt ook helemaal goed maar ik geloof dat het gesprek ontstond doordat iemand zei blij te zijn dat ze weg kon/mocht.
<<

Anoniem310

Bericht 10 Jun 2021 16:15

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Het ging erom dat ze heel erg twijfelde of ze het eet- en bedritueel 's avonds wel kon overlaten aan de andere ouder.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 10 Jun 2021 16:18

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik lees het nu nog een keer maar volgens mij twijfelde ze niet zozeer aan haar partner maar voelde ze zich meer bezwaard omdat het een langdurig ritueel kan zijn. Dat vind ik wel wat anders. En ik weet niet hoe oud de dochter van Nien is maar de eerste keer je kind achterlaten (ook al is dat bij de vader) is natuurlijk altijd een ding voor je gevoel.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 10 Jun 2021 16:19

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Nou iemand zei dat ze dat voor de eerste keer had gedaan. Met een new born kan dat toch ook spannend zijn. Het hoeft niet zo opgeblazen te worden.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 10 Jun 2021 16:24

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Eloise schreef:Het ging erom dat ze heel erg twijfelde of ze het eet- en bedritueel 's avonds wel kon overlaten aan de andere ouder.

Jij leest wat je wilt lezen, om er vervolgens even lekker over heen te kunnen zeiken.

In ieder topic waar ik jou tegen kom lijk jij zo ontzettend graag te willen laten zien hoe perfect jouw leven, lichaam, psyche, partner, kinderen, sociale leven, etc. zijn, dat ik je volstrekt ongeloofwaardig vind en steeds meer de indruk krijg dat jouw leven eerder het tegenovergestelde is. Maar bovenal vind ik het ontzettend irritant hoe jij zoveel topics om zeep weet te helpen. Helaas is de blokkerfunctie niet afdoende om daar geen last meer van te hebben.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 10 Jun 2021 16:26

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Gympie schreef:Nou iemand zei dat ze dat voor de eerste keer had gedaan. Met een new born kan dat toch ook spannend zijn. Het hoeft niet zo opgeblazen te worden.

Ja die toevoeging maak ik dus ook hierboven. Ik haakte daarvoor alleen in op het "doen jullie nooit wat 's avonds".
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 10 Jun 2021 16:28

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Maar lieve Lady, je weet toch gewoon dat Eloise perfect is en alleen maar probeert om ons gepeupel wat bij te brengen zodat wij ook een klein beetje perfect kunnen worden?
Alle lof voor Eloise, niemand is zo geweldig als zij! 😴
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 10 Jun 2021 16:29

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Eloise schreef:Het ging erom dat ze heel erg twijfelde of ze het eet- en bedritueel 's avonds wel kon overlaten aan de andere ouder.


Nee hoor, je leest verkeerd.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem310

Bericht 10 Jun 2021 16:32

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Het dochtertje van Nien is al 9 maanden.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 10 Jun 2021 16:33

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Harrison schreef:
Gympie schreef:Nou iemand zei dat ze dat voor de eerste keer had gedaan. Met een new born kan dat toch ook spannend zijn. Het hoeft niet zo opgeblazen te worden.

Ja die toevoeging maak ik dus ook hierboven. Ik haakte daarvoor alleen in op het "doen jullie nooit wat 's avonds".


Ja dat dacht ik al. Daarom quote ik ook in eerste instantie de aanleiding om te antwoorden op je eerste opmerking.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 10 Jun 2021 16:36

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Pff jongens het is toch overduidelijk dat we met een trol te maken hebben? Ik begrijp niet dat mensen überhaupt op haar reageren.

♥♥
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 10 Jun 2021 16:39

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Het zorgt in ieder geval voor leven in de brouwerij.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jun 2021 16:40

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Ik ben gewoon een saaie muts. Dus om antwoord te geven op de vraag: yep, ik doe s avonds lekker niets en ben dan lekker thuis. Het liefst met vriend, die als hij niet aan het werk is, ook blij is thuis te zijn. Dat is niet heftig, dat vinden wij fijn.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 10 Jun 2021 16:51

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Elliot schreef:Pff jongens het is toch overduidelijk dat we met een trol te maken hebben? Ik begrijp niet dat mensen überhaupt op haar reageren.

Nee, dat zou ik ook helemaal niet moeten doen inderdaad.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Jun 2021 17:05

Re: Wat heb je jezelf gegund?

Gewoon negeren, daar houden trollen niet van. Deed ik eerst ook niet, maar dan stopt het niet. Don't feed the troll.
❤ 7 juni 2018
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 10 Jun 2021 17:09

Re: Wat heb je jezelf gegund?

True true. Ik lees dat dan en denk meid toch. En dan kan ik het moeilijk laten iets te zeggen. 😅
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers