Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vet haar, tips gevraagd!

<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:17

Bericht 08 Jun 2021 17:19

Vet haar, tips gevraagd!

Hebben jullie tips tegen vet haar? Ik wil mijn haar echt absoluut niet meer dan 2x per week wassen, maar ik sport regelmatig en zweet dan natuurlijk ook, mijn haar voelt dan gelijk weer zo vies! Sowieso is het heel snel vet. Hebben jullie ervaring met een fijne shampoo die hier goed tegen werkt, of andere tips?
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Anoniem332

Bericht 08 Jun 2021 17:28

Re: Vet haar, tips gevraagd!

Een shampoo van lush gebruik ik. Diversen trouwens. Je kan er ook 1 van de kapper vragen. Maar ik zou niet voor een Andrelon en dat soort Unilever, drogist shampoos gaan.

Goed in masseren zodat het gaat schuimen. Goed uitspoelen, meestal gebruik ik daarna nog een paarse shampoo voor mijn geblondeerde haar. Daar doe ik het zelfde mee. De eerste laag schuimt meestal niet zo heel erg, maar het is belangrijk om het goed te laten schuimen volgens mijn kapster en heel goed uit te spoelen. Beste is om de douche kop eraf te halen, goed bij de slapen uit te spoelen en boven voorop je hoofd.
Als je haar ruw en als een dikke klit massa is na het wassen en je een ongeluk kamt om het uit de likt te krijgen dan heb je je haar goed schoon gewassen.
Ik gebruik hier soms een Cream voor, maar meestal is het afzien.
Nu heb ik geen vet haar meer naar een paar uur.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 08 Jun 2021 18:28

Re: Vet haar, tips gevraagd!

https://www.haarpro.nl/kerastase-bain-d ... gIQjPD_BwE
Een conditioner alléén in de lengtes nooit op je hoofdhuid.

En juist niet te hard masseren dat produceert alleen maar meer talg!
Niet wrijven met afdrogen maar deppen.
En niet te hard borstelen maar liever een hele grove kam gebruiken.

En een droogshampoo is ook ideaal voor uitstellen van het wassen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 08 Jun 2021 18:43

Re: Vet haar, tips gevraagd!

Die shampoo van Kerastase heb ik mogen testen, die werkt idd heel fijn! Heb volgens mij nog nooit een shampoo gehad die m'n haar zolang niet vettig hield. De dag voor het douchen is het alsnog wel vettig, maar ik kan nu net toe met 2 keer wassen per week.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:17

Bericht 09 Jun 2021 12:04

Re: Vet haar, tips gevraagd!

Die shampoo ga ik bestellen, hopelijk helpt het bij mij ook! Bedankt voor de tips!
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers