Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fab tas

<<

Anoniem253

Bericht 01 Dec 2013 15:00

Fab tas

Heeft iemand hier een tas van fab? Ik wil de fab emy online bestellen maar vraag me af of deze niet te groot is.
Iemand ervaring?
<<

Anoniem85

Bericht 01 Dec 2013 19:13

Re: Fab tas

Ik heb hem.
Als je hem gewoon als handtas wilt gebruiken, portemonnee, agenda, telefoon enzo dan is hij redelijk ruim, maar hij is te klein om bijvoorbeeld iets van A4 formaat in te doen.
Ik vind het een fijne en mooie tas.
<<

Anoniem198

Bericht 01 Dec 2013 19:49

Re: Fab tas

Ik heb hem ook en vind het een hele fijne tas. Blijft ook mooi.
Het formaat vind ik juist goed naast je portomonee,agenda en sleutels kan je er ook wat kleine boodschappen in doen.
Ik stop er overigens wel A4 formaat mappen in en dat gaat prima.

Ik ben helemaal FAB fan!
<<

Anoniem253

Bericht 01 Dec 2013 20:04

Re: Fab tas

Ik wil hem inderdaad als handtas gebruiken. Het is handig dat je er meer in kan stoppen als het nodig is ;). Jullie vinden hem niet te groot?
<<

Anoniem85

Bericht 02 Dec 2013 08:08

Re: Fab tas

Nee, ik vind hem niet te groot. Maar ik houd ook niet van kleine handtassen.
<<

ChiQ

Bericht 02 Dec 2013 08:38

Re: Fab tas

Ik heb 'm ook maar ik heb het weggegeven. Ik vond t zo'n rottas door de opening. Ik let daar tegenwoordig goed op.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers