Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jun 2021 14:52

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ik reageer net op je in een ander topic maar wat rot dat je zoontje het ook heeft zeg. Heel veel beterschap, hopelijk blijft het mild.
Let's discover the world together.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 03 Jun 2021 14:53

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Marin schreef:Ik reageer net op je in een ander topic maar wat rot dat je zoontje het ook heeft zeg. Heel veel beterschap, hopelijk blijft het mild.


Ja pfff wij zijn officieel getest en bij hem hebben we een thuis test gedaan. Hij is hartstikke vrolijk en drinkt goed en heeft goede plasluiers gelukkig. Wel wat verhoging dus we geven hem paracetamol. Hij lijkt er weinig last van te hebben.
<<

Anoniem308

Bericht 03 Jun 2021 15:23

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ah wat rot Fantine echt op de valreep inderdaad 😒 beterschap!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jun 2021 15:26

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ik heb gisteren nog een test gedaan omdat ik me niet lekker voelde en toen dacht ik ook als ik 't nu nog krijg zo vlak voor de vaccinatie. Maar gelukkig was het negatief.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 03 Jun 2021 15:46

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ohh wat balen Fantine! En vooral nu ook nog zeg, bah!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 03 Jun 2021 15:58

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Sinds mijn vaccinatie (vr 21 mei) heb ik wat verkoudheidsklachten. Al een keer getest en meerdere zelftesten gedaan, maar ik blijf een schorre stem houden met wat snot af en toe.
We hebben op school zelftesten genoeg.
Vanmorgen 9.00 uur getest bij de ggd, maar nog geen uitslag. Wat duurt wachten dan lang.
Ik wil gewoon zeker weten dat het geen corona is, voordat ik dit weekend van alles ga doen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 03 Jun 2021 16:10

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Zora schreef:Ohh wat balen Fantine! En vooral nu ook nog zeg, bah!


Ja echt k*t! Maarja het is nou eenmaal zo. We maken er maar het beste van en het scheelt weer 1 prik 😆.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 03 Jun 2021 19:37

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Fijn Siem!

Balen zeg Fantine! Ik zie het ook zo, bijna op de eindstreep. Hopelijk blijft het bij milde klachten!
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 04 Jun 2021 10:36

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Wat vervelend Fantine dat jullie nu Corona hebben, hopelijk blijft het bij milde klachten.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 04 Jun 2021 14:23

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Dag 4 voor mij en ik heb weinig klachten. Geen koorts, geen geur verlies. Gister wat druk op mijn borst. Is nu ook weg gelukkig. Ik duim dat het niet erger wordt. Ons zoontje heeft gelukkig geen verhoging meer! Mijn vriend heeft geen geur meer en is best moe.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4410

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 11 Jul 2021 22:53

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Even klagen hoor... Mijn schoonouders slaan elke keer op tilt als er extra maatregelen komen. Ik ben dat panisch gedoe een beetje zat. Mijn vriend is vrijdagavond op stap geweest, met testen voor toegang. Ging allemaal prima. Zaterdag zijn we bijna de hele dag bij mijn schoonouders geweest voor de verjaardag van schoonvader. En nu schieten de besmettingen door het dak, heeft een neef een positieve zelftest na een avondje stappen met testen voor toegang en nu wordt mijn vriend verzocht om ook even een zelftest te doen voor hij bij zijn ouders langs wil komen. En dan 5 dagen na zijn stapavond, mag het ook weer zonder zelftest 🤨 schoonouders zijn beide volledig gevaccineerd trouwens, maar als Mark of Hugo iets roept, dan worden ze meteen bang. Echt, vertrouw gewoon dat je zoon zich netjes aan de regels houdt en ga niet zelf regels erbij verzinnen.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem328

Bericht 11 Jul 2021 23:07

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Na wat er is gebeurd met testen voor toegang snap ik je schoonouders eigenlijk wel. En wat is stappen? Als hij echt naar de kroeg of iets dergelijks is geweest, waar 1,5 meter afstand niet haalbaar is, snap ik de angst wel. Je kunt je eigen zoon wel vertrouwen maar in een kroeg of club ben je ook afhankelijk van andere mensen. En dat is natuurlijk wel behoorlijk mis gegaan.

Dat ze elke keer panisch reageren bij nieuwe maatregelen draagt er natuurlijk aan bij dat je het ook nu zo irritant vindt. Dat snap ik ook wel weer. Veel mensen gaan volledig af op wat Mark of Hugo zeggen inderdaad.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 11 Jul 2021 23:12

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Wat lastig Niekske.
Ik begrijp ze ook wel een beetje. Een aantal jongere collega's van mij zijn afgelopen week ook wezen stappen met een negatieve uitslag van testen voor toegang, maar hebben nu toch corona opgelopen. Gelukkig hebben ze daarna ook niet meer gewerkt en maakt het voor ons restaurant niet uit, maar ik schrok ook toen ik het vandaag hoorde.
10.04.17
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4380

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 11 Jul 2021 23:18

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ik snap het ook wel, vond het ook onverantwoord dat het weer kon, stappen in de kroeg of discotheek. En tja, dat was het blijkbaar dus ook..
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 894

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 11 Jul 2021 23:37

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Het kán ook anders. Ik was afgelopen weekend op een festival, 20.000 kaarten verkocht in totaal (2-daags festival) en tot nu toe 12 coronabesmettingen. Dat is statistisch gezien natuurlijk echt niets.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 12 Jul 2021 16:57

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ik lig al 3 dagen met keelontsteking op bed/bank en ik wacht al 24 uur op de uitslag van m'n corona test. Moet dit echt zo lang duren?
<<

Anoniem313

Bericht 12 Jul 2021 17:54

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Niekske schreef:Even klagen hoor... Mijn schoonouders slaan elke keer op tilt als er extra maatregelen komen. Ik ben dat panisch gedoe een beetje zat. Mijn vriend is vrijdagavond op stap geweest, met testen voor toegang. Ging allemaal prima. Zaterdag zijn we bijna de hele dag bij mijn schoonouders geweest voor de verjaardag van schoonvader. En nu schieten de besmettingen door het dak, heeft een neef een positieve zelftest na een avondje stappen met testen voor toegang en nu wordt mijn vriend verzocht om ook even een zelftest te doen voor hij bij zijn ouders langs wil komen. En dan 5 dagen na zijn stapavond, mag het ook weer zonder zelftest 🤨 schoonouders zijn beide volledig gevaccineerd trouwens, maar als Mark of Hugo iets roept, dan worden ze meteen bang. Echt, vertrouw gewoon dat je zoon zich netjes aan de regels houdt en ga niet zelf regels erbij verzinnen.


Ik doe ook een zelftest voor ik bij mijn volledig gevaccineerde ouders langs ga, en ik ga niet eens de kroeg in. Kleine moeite, vind ik.
Ugh Prosecco, balen dat dit zo lang duurt! Beterschap.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4410

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 12 Jul 2021 19:30

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Ik begrijp ze op zich ook wel hoor, maar ze komen hiermee omdat die stapavond toevallig ter sprake kwam. Als mijn vriend er niet over verteld had, waren ze hier niet mee gekomen. En ze zijn nu hun sociaal leven weer een beetje aan het oppakken (zo noemen ze het zelf) en er komen dus wel vaker mensen bij hen thuis. Daar vragen ze ook niet waar die geweest zijn en of ze een zelftest willen doen. Ze denken er gewoon niet zo over na. Ze horen dat verhaal van die neef, schieten in paniek en zeggen mijn vriend dat hij een zelftest moet doen als hij langs wil komen. Maar ze denken niet even iets langer na over de andere mensen die bij hen thuis komen.
december 2016
juli 2019
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4410

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 12 Jul 2021 19:31

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Prosecco schreef:Ik lig al 3 dagen met keelontsteking op bed/bank en ik wacht al 24 uur op de uitslag van m'n corona test. Moet dit echt zo lang duren?


Oh dit is wel echt lang zeg! Weet je al meer? Sterkte!
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem319

Bericht 12 Jul 2021 19:55

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Zelfs bij de GGD-testen met voorrang kan het nog tot 36h duren voor je de uitslag hebt. Bij een reguliere test via de GGD zelfs nog langer…
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 12 Jul 2021 20:18

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Prosecco schreef:Ik lig al 3 dagen met keelontsteking op bed/bank en ik wacht al 24 uur op de uitslag van m'n corona test. Moet dit echt zo lang duren?


Ik had dat vorige week ook, maar ze zeiden na de test ook dat de uitslag binnen 48 uur zou volgen.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 12 Jul 2021 20:45

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Niekske schreef:
Prosecco schreef:Ik lig al 3 dagen met keelontsteking op bed/bank en ik wacht al 24 uur op de uitslag van m'n corona test. Moet dit echt zo lang duren?


Oh dit is wel echt lang zeg! Weet je al meer? Sterkte!


Helaas corona
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4410

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 12 Jul 2021 21:04

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Oh dat is echt ontzettend *** hopelijk kom je er redelijk vanaf, heel veel beterschap en sterkte!
december 2016
juli 2019
<<

Toetie

Kletskop

Berichten: 695

Geregistreerd: 11 Feb 2021 20:06

Bericht 12 Jul 2021 21:09

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Beterschap! Was je al gevaccineerd? Hopelijk heb je milde klachten
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 12 Jul 2021 21:24

Re: Het grote Corona klaag-zaag-steun-en-kreun-topic

Oh Prosecco, wat shit zeg! Beterschap!

Ik heb as we speak dus ook enorme keelpijn, ben snotterig en moe en hoest me rot. Ik denk dat ik hetzelfde virus als mijn dochter heb, die hoest al drie weken en is negatief getest. Mijn man heeft het virus ook al opgepikt, dus het kan bijna niet anders dan dat ik dat ook heb, maar voor de zekerheid laat ik me morgen wel testen.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers