Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #12

<<

Anoniem310

Bericht 31 Mei 2021 09:27

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Toetie schreef:
Eloise schreef:Als jij je al schuldig voelt als je 40 uur gaat werken, hoe moet jouw vriend zich dan wel niet voelen met zijn 60-70 uur?


Wat maak jij je druk om SO en haar gezin? Mijn man werkt ook zoveel en ik ben mede daardoor gestopt met werken. En nee, hij kan/wil niet minder en ik vind het wel lekker zo. Prima toch, een keuze die wij samen gemaakt hebben. En hoe SO en vriend het doen, is hun keuze.

Ben jij een oude bekende? Ik zie jou overal zo fel reageren en ik heb het idee dat we jou moeten kennen.

Maar ze vindt het niet lekker. Ze wordt enthousiast van het aanbod van haar werk om naar ft te gaan, maar is bang dat ze het thuis nooit rond gaat krijgen, terwijl ze niet eens zelf kinderen heeft, maar pubers die de verantwoordelijkheid zijn van haar vriend en zijn ex-vrouw. Dat is een totaal andere situatie dan die van jou.

Je zegt dat het prima is dat jouw man zoveel werkt, maar waarom zou het dan niet prima zijn als SO ervoor kiest om 40 uur te werken, wat nog eens 20-30 uur minder is, terwijl ze niet eens de verantwoordelijkheid heeft over kinderen?

Ik begrijp die dubbele moraal echt niet.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 31 Mei 2021 17:02

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Ik wil even kwijt dat ik als verrassing voor mijn dochter kaartjes op de kop heb getikt voor Suzan & Freek. Ik ben zo benieuwd naar haar reactie. Ik weet alleen nog niet wanneer ik het haar ga vertellen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 31 Mei 2021 17:38

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Wat leuk, Giselle! Ik vind Suzan & Freek echt leuk en ook zo sympathiek. Misschien omdat het streekgenoten zijn haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 31 Mei 2021 17:43

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Ja ik vind ze ook leuk! Gelukkig maar, want ik ‘moet’ mee. Ik keek net op de site en het is uitverkocht! Dus ik ben zo blij dat ik vanmorgen gelijk om 10 uur kaarten heb gekocht.
<<

Anoniem308

Bericht 03 Jun 2021 12:53

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Ik heb vandaag ineens zo'n rustige werkdag. Laatste lessen zijn voorbereid voor dit blok, mail bijgewerkt. Ga zo dus maar sporten onder werktijd, zo luxe!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Jun 2021 18:36

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Dat ik best wel een beetje verdrietig ben, mijn vader word morgen op mijn verjaardag weer opgenomen en krijgt een zeer zware chemo waar die erg ziek van word. Ik krijg van mijn ouders als kado een afdruk van s zijn handje en voetje dat is ook morgen en hun zouden dan ook meegaan. En dat kan nu ook niet. Vind dat allemaal zo sneu voor mijn vader
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 09 Jun 2021 09:26

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Heftig weer Sarah!

Ik wil even kwijt dat ik deze week nog 3 diensten werk, en dan klaar ben met mijn baan waar ik kwam werken toen ik 18 was. Aangezien ik dit jaar 36 word. Is dat gewoon de helft van mijn leven. En hoewel het goed is zo, valt het me ook wel wat zwaar, hik ik er best wat tegen aan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Jun 2021 09:48

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Sterkte Sarah, je leven is nu wel een rollercoaster met je vader en je newborn. Denk nog wel aan jezelf, want straks zit jij in de lappenmand.

Popcorn wat zal het raar zijn na 18 jaar. Nog wel een fijne 3 weken gewenst.

Mijn dag is lekker begonnen, not. Eerst werd mijn vriend uit bed gebeld dat er een storing is/was dus het hele team zat al lekker vroeg weer in calls om het probleem te vinden. Hierdoor had hij geen tijd om de hond uit te laten, ik had op zich die tijd nog wel. Dus aangeboden dat te doen, maar mevrouw vond het leuk om eerst door het natte gras te gaan rollen en daarna door het droge zand. Dus thuis kon ze eerst in bad om het kilo zand uit te spoelen want anders kan ik straks bij thuiskomst eerst de hele woonkamer zandvrij gaan maken. Eén voordeel mijn 8ste lesuur is naar het 3de lesuur verzet dus ik kan wel eerder naar huis de airco in.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 10 Jun 2021 07:25

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Dat mijn grote stoere puub (toch) zijn enkel heeft gebroken. Dinsdagavond een voetbalwedstrijd gehad en hij is in de eerste helft al neergehaald. Blessurebehandeling gehad, tweede helft gewoon door gevoetbald. Gisteren ging het gewoon niet oké, en zijn we toch maar naar de huisarts geweest. Die vond foto’s niet echt nodig, dacht aan een forse kneuzing, omdat hij er nog mee door gevoetbald had. Maar het bleek toch gebroken. Wat een bikkel is die jongen van mij zeg!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 10 Jun 2021 08:02

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Popcorn succes, gek idee inderdaad wel lekker dat je nog ff vrij hebt voor de hectiek begint.

Thunder wow je vraagt je dan toch af hoe dat kan. Sterkte.
2015 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 11 Jun 2021 17:31

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Wow, ik lees dit net en vind het best heftig nieuws 😔.

https://www.ad.nl/show/zeven-zussen-aut ... ~a57ecaea/
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem331

Bericht 11 Jun 2021 17:39

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Minx schreef:Popcorn succes, gek idee inderdaad wel lekker dat je nog ff vrij hebt voor de hectiek begint.

Thunder wow je vraagt je dan toch af hoe dat kan. Sterkte.



Hele vreemde maar ook heel gezellige dag gehad. Dat was’m dan.
Dinsdag heb ik nog een afscheid met de bewoners, lijkt me erg leuk. En nu inderdaad een goeie weer vrij!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 16 Jun 2021 17:54

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Dat de VIVA er blijkbaar mee stopt. Had ik niet verwacht!

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... te-bestaan
<<

Anoniem313

Bericht 16 Jun 2021 17:58

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Ja, tijdschriften zijn verleden tijd. Er zijn er al meer failliet en er zullen ook meer volgen.
<<

Anoniem313

Bericht 16 Jun 2021 18:02

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Het forum van Viva gaat wel gewoon door neem ik aan? Of komt dat allemaal straks hier? :smile:
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3181

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 16 Jun 2021 18:08

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Volgens het artikel stopt het forum ook
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Jun 2021 18:11

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Caulfield schreef:Het forum van Viva gaat wel gewoon door neem ik aan? Of komt dat allemaal straks hier? :smile:


Oh God I hope not.
Let's discover the world together.
<<

Kira

Bericht 16 Jun 2021 18:15

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Ik zou het wel leuk vinden, ik lees er af en toe mee. En daar zijn veel meer meningen 'toegestaan'. Het is dat het zo onsamenhangend leest anders zou ik daar met liefde mee posten.
<<

Anoniem310

Bericht 16 Jun 2021 22:50

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Kira schreef:Ik zou het wel leuk vinden, ik lees er af en toe mee. En daar zijn veel meer meningen 'toegestaan'. Het is dat het zo onsamenhangend leest anders zou ik daar met liefde mee posten.

Wat is hier niet toegestaan dan?
<<

Anoniem307

Bericht 16 Jun 2021 22:55

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Forumnaam: Viva says Yes .nl 😂😂😂

Maar de Viva'ers hebben de keuze he. Ik denk dat ze overgaan op Vriendin. 💪
<<

Anoniem325

Bericht 17 Jun 2021 12:22

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Ik heb de laatste tijd veel aan dit forum gehad, met alles wat er gebeurd is. En dan met name bepaalde forummers die ik spreek/heb gesproken hier in de topics en via PM/Instagram/WhatsApp. Bedankt daarvoor, jullie zijn toppers. ❤️ Dat wilde ik even kwijt.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 17 Jun 2021 12:26

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Wie goed doet, goed ontmoet Auxo!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem325

Bericht 17 Jun 2021 12:34

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Vind ik ook, maar is niet bij iedereen zo. 😊
<<

ChiQ

Bericht 17 Jun 2021 13:12

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Eloise schreef:
Kira schreef:Ik zou het wel leuk vinden, ik lees er af en toe mee. En daar zijn veel meer meningen 'toegestaan'. Het is dat het zo onsamenhangend leest anders zou ik daar met liefde mee posten.

Wat is hier niet toegestaan dan?


Merk jij toch😂
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 18 Jun 2021 08:01

Re: Wat wil je even kwijt? #12

Mijn vriend zou aanstaande woensdag geopereerd worden, maar werd gisteren gebeld dat de chirurg de operatie niet aandurft. Nu wordt hij dinsdag door een andere chirurg geopereerd. Fijn dat ze zo snel iemand konden vinden, maar extra spannend eigenlijk ook omdat de eerste chirurg het niet aandurft.
Ik merk dat ik er erg onrustig van word.
10.04.17
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers