Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ga je dit zonnige weekend doen?

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 30 Mei 2021 12:51

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Wij zijn nu lekker kneuterig aan het midgetgolf aan het spelen in het zonnetje
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 30 Mei 2021 15:25

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Leuk midgetgolf. Ga ik hier in de buurt ook eens voor kijken. De kinderen zullen dat super vinden gok ik.

Gister heb ik gewerkt tot 12:30 daarna hebben wij een rondje gefietst en uit eten geweest op het terras.

Vandaag zijn wij naar het strand geweest. Was wel nog wat fris door de wind, maar wel heerlijk gezeten en gek gedaan met de kinderen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 30 Mei 2021 16:12

Re: Wat ga je dit zonnige weekend doen?

Wat leuk, midgetgolf. Lang geleden dat ik dat heb gedaan.

Ik heb vanmiddag met mijn man 14 km gelopen. Was ietsje langer dan gepland. Heb op beide hielen flinke blaren en bebloede schoenen 😬 hopen dat ik ze schoon krijg. Nu de frituurpan aan en lekker patatjes bakken.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers