Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Asblond haar

<<

Elyn

Bericht 29 Mei 2021 14:26

Asblond haar

Hebben jullie tips om je haar asblond te krijgen? Ik heb al meerdere keren highlights laten aanbrengen maar echt assig wordt het niet. Welke producten moet ik hiervoor gebruiken?

Alvast bedankt voor de tips!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8170

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 29 Mei 2021 17:15

Re: Asblond haar

Zilvershampoo van Fudge en No Yellow haarmasker van Fanola.
30-04-2017
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 29 Mei 2021 17:30

Re: Asblond haar

Sommige haren hebben ook teveel rode pigmenten en kan je volgens mij nooit echt goed krijgen. Misschien dat dat bij jou het geval is. Wat een optie is,maar wat ik niet zo aanraden (slecht voor je haar) is geheel ontkleuren. Al weet ik ook niet of dat helpt.
Ik heb zelf dus veel rode pigmenten en bij mij wordt ongeveer alles wat ik verf met een rossige gloed. Ik heb eens geheel geblondeerd om te ontkleuren, daarna was m'n haar als stro (had wel ook vaker geverfd) en heb ik uiteindelijk m'n haren kort geknipt om het te verbeteren. Voor mij sindsdien geen verf meer.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 29 Mei 2021 17:52

Re: Asblond haar

Iets meer info over je natuurlijke haarkleur misschien?
<<

Anoniem316

Bericht 29 Mei 2021 20:18

Re: Asblond haar

Inderdaad, als je veel rode pigmenten in je haar hebt krijg je het niet zo assig als iemand die al een koele haartint heeft van zichzelf.
Ik heb mijn moeders haar, wat vrij assig is en mijn zussen hebben het haar van mijn vader. Bij mijn haar lukt het assige dus heel goed (zonder enige moeite) maar bij hen niet.
Ik gebruik zilvershampoo van Swiss o par. Die werkt voor mij heel goed. Of die van Kerastase.
<<

Elyn

Bericht 29 Mei 2021 20:25

Re: Asblond haar

Oh dat zou misschien wel iets kunnen verklaren! Ik ben van mezelf donkerblond maar blondeer het al jaren. Ik denk dat er wel rood pigment in mijn haar zit, in de zon lijkt het snel rossig. Wat jammer zeg dat het dan niet goed werkt met zilvershampoo enzo, dat gebruik ik namelijk ook al samen met het Fenola masker.
Ga er even over nadenken of ontkleuren iets voor mij zou zijn!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Mei 2021 20:27

Re: Asblond haar

Als je het laat doen zou ik wel verwachten dat de kapper je goed kan vertellen over wat er mogelijk is. Die mensen weten (als het goed is) wat de opties zijn en hoe/of jouw wens haalbaar is.
#teammaple🍁
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 29 Mei 2021 22:03

Re: Asblond haar

Waarmee blondeer je het? En gebruik je wel een koele toner daarna? Je zou eens L’Oréal Dialight 9.11 kunnen proberen, deze heeft een wat paarse ondertoon. Of Schwarzkopf Blond Me steel blue. Daarna bijhouden met een goede zilvershampoo.
<<

Elyn

Bericht 30 Mei 2021 00:42

Re: Asblond haar

De (thuis-)kapster doet mijn haar altijd. Ik heb dus geen idee wat zij gebruikt 😁 Ze adviseert de zilvershampoo van Schwartzkopf en die heb ik ook tijden gebruikt, maar werd er niet zo assig van als ik wilde. Ik zal het de volgende keer nog eens bespreken maar dat duurt nog wel even, laat mijn haar niet zo vaak doen.
Denk dat ik voor de zekerheid de Fanola shampoo ook nog ga proberen, wie weet wat voor wonderen het verricht!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 30 Mei 2021 11:18

Re: Asblond haar

Ja doe dat! Ik gebruik zelf Fudge en vind dat natuurlijk de allerbeste maar dat is persoonlijk. Je kunt zelf ook wel een toner in je haar doen, weet niet of je er een beetje handig mee bent?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers