Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 29 Nov 2013 16:23

Re: Datetopic

Minx schreef:
Sushi zelfs 28/29 had ik nog geloofd als ik op de foto af moet gaan.


Haha dat vindt hij vast leuk om te horen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Nov 2013 16:41

Re: Datetopic

Minx, klinkt goed, lekker van genieten! En leuk trouwens dat je m'n blog nog wel volgt :) To be continued!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 48

Bericht 29 Nov 2013 18:57

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Adam & Eva?


Wat ik hoorde was het daten in je adamskostuum?
<<

Anoniem285

Bericht 29 Nov 2013 22:00

Re: Datetopic

Haha Tabbie, moet lachen om dat ‘Altijd bijzonder als mannen iets onthouden’!
Wat leuk voor je dat het weer zo geweldig is met hem samen!! Vreselijk, maar ach, wat dacht je dan? Dat je hem weer zag en dat het makkelijker werd om afscheid te nemen? :D Handig is het natuurlijk niet, dat hij uit een ander land komt, maar ik heb me er al jaren geleden bij neergelegd dat een relatie voor mij altijd praktische problemen met zich mee zal brengen. Kwaliteit is toch het belangrijkst? Dan moet je maar een vliegticket hier en daar boeken, je bent daar niet de enige in (he SuperGrover). Geniet ervan en je ziet vanzelf wel hoe het loopt!
Ben uiteraard benieuwd naar een foto!!

Joyce, leuk, je ziet hem snel weer! Veel plezier!

Sushi, logisch dat je nerveus wordt, volgens mij heeft iedereen daar last van – is een teken dat je hem echt leuk vindt, toch? Bij mij in ieder geval wel, als ik niet nerveus word dan betekent dat dat het me niet interesseert wat hij van me vindt.

Bliss, fijn dat je scharrel vooralsnog goed bevalt!

Nijntje, ben benieuwd hoe het bij jou was!!

Minx, wat fijn dat je zo happy bent!

Hier nog altijd dagelijks contact, de berichten lijken alleen maar langer en frequenter te worden, ook al hebben we allebei geen vaste internetverbinding en zitten we in andere tijdzones. Zoveel Spaans heb ik al lang niet meer gesproken, haha! We zien elkaar als het goed is dus over een paar weken, daar verheug ik me al op, al vind ik het ook erg spannend en word ik er om verschillende redenen nerveus van.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 30 Nov 2013 08:56

Re: Datetopic

Nou. Wat een domper dit.

Hij zou gisteren gaan borrelen met collega's en daarna naar mij komen. . Hij had die afspraak met zijn collega's al staan en ik vond het geen probleem dat hij eerst ging borrelen. Hij zei wel een paar keer iets als: "Ik hoop dat het een stomme borrel is, des te eerder ben ik bij jou."

We hebben gistermiddag nog gebeld en gisteravond toen hij op weg was naar zijn borrel nog geappt.

En ineens kreeg ik om kwart over 11 appjes van hem. Dat hij het toch niet ging redden want het was zo gezellig daar. En dat we snel een nieuwe afspraak zouden maken "als je dat leuk vindt". En toen nog "slaap lekker" en dat was het.

Ik voel me best genaaid.

Ik snap dat hij een afspraak had met zijn collega's en ik vond het ook alleen maar goed dat hij dat niet afzegde. Maar hij had ook een afspraak met mij en die zegt hij op zo'n simpele manier af.
Iik heb dat laatste ook naar hem geappt. Niks op teruggehoorsd.

Weet even niet wat ik er mee moet. Ik vind sowieso dat de bal nu bij hem ligt.

Misschien beetje warrig verhaal en ik hoop dat er niet veel fouten in dit bericht zitten want ik typ dit op mijn telefoon.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 30 Nov 2013 10:41

Re: Datetopic

Wat jammer Sushi. Ik snap op zich wel dat een borrel dan zo gezellig is dat je toch blijft hangen. Het had hem echter wel gesierd wanneer hij jou een paar lievere berichtjes had gestuurd, waarin hij laat merken je echt wel heel leuk te vinden en dat hij hoopt je heel snel weer te zien. Dat had voor mij wel verschil gemaakt, denk ik.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem198

Bericht 30 Nov 2013 12:30

Re: Datetopic

Het klonk allemaal zo leuk en had deze niet zien aankomen.
Verder ben ik het eens met Lady!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 30 Nov 2013 13:07

Re: Datetopic

Nou, ik ben het niet met Lady eens. Ik vind dat een borrel met collega's echt nooit voor jou zou moeten komen. Nu wilde hij er even heen en dan naar jou, maar ik was dus echt afgeknapt als hij niet naar me toe was gekomen. Ik vind wel dat de bal bij hem ligt nu en hij moet kruipen om dit goed te kunnen maken. Het is nog zo pril en dan al zo gedragen..? Nee, als ik denk aan de begintijd van mijn vriend en mij en hoe hij zijn best deed me te veroveren en me nooit teleur te stellen..
Afbeelding
Afbeelding
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 30 Nov 2013 13:07

Re: Datetopic

Ja, ik had dit ook echt niet verwacht. Ik denk niet dat ik hem nog ga zien eigenlijk. Ik vind dit zo'n afknapper. Ik heb een beetje spijt van mijn berichtje dat ik nog aan hem heb gestuurd gisteravond. Ik had beter gewoon helemaal niets kunnen zeggen. Maar ik denk dat ik mezelf niet al te erg heb laten kennen gelukkig.

Hij is inmiddels online geweest op whatsapp (wat erg dat ik dat check, moet ik helemaal niet doen!) en heeft natuurlijk niet gereageerd. Ik denk dat ik op een reactie kan wachten tot ik een ons weeg.

Zo stom dit. Ik had echt het idee dat hij zijn best voor me deed de keren dat ik hem heb gezien, maar niets blijkt minder waar.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 30 Nov 2013 13:11

Re: Datetopic

Marsy31 schreef:Nou, ik ben het niet met Lady eens. Ik vind dat een borrel met collega's echt nooit voor jou zou moeten komen. Nu wilde hij er even heen en dan naar jou, maar ik was dus echt afgeknapt als hij niet naar me toe was gekomen. Ik vind wel dat de bal bij hem ligt nu en hij moet kruipen om dit goed te kunnen maken. Het is nog zo pril en dan al zo gedragen..? Nee, als ik denk aan de begintijd van mijn vriend en mij en hoe hij zijn best deed me te veroveren en me nooit teleur te stellen..

Nou ja, ik had/heb natuurlijk geen relatie met hem en als hij heeft afgesproken met collega's om iets te gaan drinken moet hij dat ook zeker doen. Ik had ook niet verwacht dat hij dat zou afeggen. Bovendien kwam er bij mij ook gewoon een vriendin eten en dat zou ik ook niet afzeggen. Maar dat hij liever daar blijft dan dat hij naar mij komt, een afspraak die gewoon stond, dat vind ik wel echt heel stom.

Hoe moeilijk ik het ook vind om het niet te doen, ik ga hem géén berichtje meer sturen. Dat staat te desperate. Het is nu aan hem. Doet hij niks, dan weet ik natuurlijk genoeg en mag ik eigenlijk blij zijn dat ik er nu al achter kom hoe hij is ;)
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 30 Nov 2013 15:43

Re: Datetopic

sushi, wat ontzettend jammer en wat stom dat hij niet nog even wat liefs heeft gestuurd.

Mijn date ging gister ook niet door.. kreeg gistermiddag al een berichtje dat ie erg moe was en dat ik niet boos moest worden als hij in slaap zou vallen. Daarna 's avonds een berichtje dat ie hoofdpijn had gekregen en echt niet gezellig was. Gelukkig heeft ie er wel sorry voor gezegd. Vervolgens is hij in slaap gevallen en toen hij wakker werd hebben we via de app nog even goed gepraat. Natuurlijk heb ik er enorm van gebaald dat het niet door ging, want had me er erg op verheugd..

Hij heeft net een nieuwe baan, een uur reizen van hier, waardoor hij om half 6 op moet en pas om half 7 thuis is.. Dat ritme moet hij erg aan wennen. Hij heeft ook wel aangegeven een relatie te willen, maar nu niet.. Dat vind ik eigenlijk best prima. Ik kan zijn motief hiervoor best begrijpen. Als je zoveel werkt en onderweg bent is je energie gewoon een keer op. Ook heeft ie aangegeven gewoon nog af te willen spreken met me en het fijn te vinden, dat doet me zeker goed :) Hij voelt zich schuldig, hij wil graag meer kunnen geven, maar dat gaat nu niet.. ook gezegd dat ik dat begrijp en dat ie al meer geeft dan ik had verwacht :)

Laat afspreken nu even van hem afhangen...
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 30 Nov 2013 15:48

Re: Datetopic

Ik vind de reacties op de date van Sushi echt enorm overdreven eigenlijk..
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 30 Nov 2013 17:05

Re: Datetopic

Ja, eens met Sugerfall. Ik zou hiervan denken, kan gebeuren, volgende keer beter. Als hij nou niets had laten weten en gewoon niet was komen opdagen, ja dat zou ik behoorlijk horkerig hebben gevonden. Maar hij had een afspraak, het loopt uit en laat dan gewoon weten dat het die dag niet meer gaat lukken. Gebeurt dit jullie nooit? Ik vind dat hij eigenlijk ook prima berichtjes heeft gestuurd. Hij beseft dat het vervelend is, maar vraagt of je op een ander moment wel tijd hebt en wenst je verder een goede nacht. Zeker de reactie van Marsy vind ik enorm overtrokken, serieus, kruipen om dit goed te maken? Ik zou er eerlijk gezegd eerder op afknappen als iemand om zoiets kleins zo'n ophef zou maken dan wanneer iemand een afspraak wil verzetten, ook al is dat op het laatste moment. Het is toch hartstikke zonde om voor zoiets het helemaal af te kappen?
<<

Anoniem285

Bericht 30 Nov 2013 18:09

Re: Datetopic

Sushi, balen dat je je zo voelt nu, kan me voorstellen dat het balen was dat de date niet door ging! Wat ik mij vooral afvraag is of je een vervelend gevoel kreeg bij de toon van zijn berichtjes, was dat meer afstandelijk dan voorheen? Ik moet nu denken aan die reclame, 'Geen kusje???!!!!' Ik vind het hartstikke normaal dat hij naar die borrel gaat en ik kan me ook voorstellen dat hij de afspraak met jou wilt verzetten als het toch leuker blijkt te zijn dan hij dacht, maar dan kan hij toch ook gewoon vragen of je morgen tijd hebt om hem weer te zien, of zo?
Kortom; de afspraak afzeggen lijkt me niet het probleem, maar het komt gewoon opeens heel koel over na hoeveel moeite hij de rest van de tijd deed om je te zien.

Joyce, sorry, maar ik denk dat je er rekening moet houden dat hij niet zoveel zin heeft om jou te zien, als dat jij zin hebt om hem te zien. Hij geeft al vanaf het begin aan dat hij niet op zoek is naar een relatie, en hij heeft veel excuses die ook heel erg logisch klinken - maar als je iemand echt leuk vindt, dan doet de logica er niet meer toe. Hoe druk ik het ook heb, ik maak ook tijd voor iemand als ik die persoon echt leuk vind - en als ik op een gegeven moment denk dat ik geen tijd meer voor hem heb, dan weet ik dat het einde van het daten in zicht is.....
<<

Anoniem4

Bericht 30 Nov 2013 18:14

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:Sushi, balen dat je je zo voelt nu, kan me voorstellen dat het balen was dat de date niet door ging! Wat ik mij vooral afvraag is of je een vervelend gevoel kreeg bij de toon van zijn berichtjes, was dat meer afstandelijk dan voorheen? Ik moet nu denken aan die reclame, 'Geen kusje???!!!!' Ik vind het hartstikke normaal dat hij naar die borrel gaat en ik kan me ook voorstellen dat hij de afspraak met jou wilt verzetten als het toch leuker blijkt te zijn dan hij dacht, maar dan kan hij toch ook gewoon vragen of je morgen tijd hebt om hem weer te zien, of zo?
Kortom; de afspraak afzeggen lijkt me niet het probleem, maar het komt gewoon opeens heel koel over na hoeveel moeite hij de rest van de tijd deed om je te zien.

Joyce, sorry, maar ik denk dat je er rekening moet houden dat hij niet zoveel zin heeft om jou te zien, als dat jij zin hebt om hem te zien. Hij geeft al vanaf het begin aan dat hij niet op zoek is naar een relatie, en hij heeft veel excuses die ook heel erg logisch klinken - maar als je iemand echt leuk vindt, dan doet de logica er niet meer toe. Hoe druk ik het ook heb, ik maak ook tijd voor iemand als ik die persoon echt leuk vind - en als ik op een gegeven moment denk dat ik geen tijd meer voor hem heb, dan weet ik dat het einde van het daten in zicht is.....


Eens en eens.
<<

Anoniem29

Bericht 30 Nov 2013 18:16

Re: Datetopic

Ik ben het eens met SG.

Mijn vriend gaat ook wel eens 's avonds weg terwijl hij geen zin heeft. Dan zegt hij ook dat hij binnen een uur terug is. Soms krijg ik dan ook berichtjes dat het heel gezellig is en dat hij pas om 04:00 uur thuis komt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 30 Nov 2013 18:43

Re: Datetopic

ik vind vooral de toon uitmaken die hij aannam in die berichtjes. UIteraard kan het voorkomen dat iemand blijft hangen en dan ben ik de eerste die zegt: veel plezier! maar als zijn berichtje opeens heelerg afstandelijk was en waar wellicht normaal een weltrusten appje gepaard ging met kusjes, of xx, en deze zo zonder, ja dan kan ik me voorstellen dat je dat niet leuk vindt.

Maar ja, echt iemand laten kruipen hierom? Nee. Je hebt nog altijd geen relatie met diegene of bent zijn moeder. Ik zou het bij een kerel écht een afknapper vinden als ik het idee had me te moeten verantwoorden.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Dec 2013 00:23

Re: Datetopic

Ja, kruipen inderdaad. In het begin wil je toch dat iemand écht z'n best voor jou doet? Als het nou later in de relatie is, maar dit is nog de verken fase, dat je dingen voor elkaar opoffert, het moment dat vrienden gaan zeuren dat ze je nooit meer zien (wat natuurlijk nooit zou moeten gebeuren, maar vaak gebeurt omdat het nog zo pril is en je zo vaak mogelijk bij elkaar wilt zijn of elkaar wilt zien). Het is nog de 'impress' fase. Nou, hij had mij hier dus niet mee ge'impressed'. En als iemand me daarna nog wil zien, dan mag hij daar goed voor kruipen ja. Als hij nou ziek was geworden of iemand in zijn familie had hulp nodig. Maar hij laat haar zitten voor een AVOND MET COLLEGAS.. Die zie je regelmatig neem ik aan? Nee sorry, dan was het niet mijn type jongen. Een beetje ruggengraat, doorzettingsvermogen en vertrouwen in een vent zie ik graag vanaf het begin, niet iemand die me laat zitten voor collega's. Kan het nog zo gezellig zijn, afspraak is afspraak. Zo denk ik erover...

Edit: ik heb het heel duidelijk over de beginfase, het nog daten. Niet over langere relaties. Mijn vriend blijft maar mooi weg zolang hij wil, zelfs al hebben we wat anders afgesproken. Maar hij hoeft me ook niet meer te impressen. Wij zijn nu 3,5 jaar bij elkaar, dat is toch compleet wat anders? Hij heeft zijn best gedaan me te veroveren en dat heb ik enorm gewaardeerd. Als iemand je in deze fase (ik blijf het maar hebben over fases, ik weet gewoon even niet hoe ik het anders moet benoemen), dan weet je toch al een beetje wat voor vlees je in de kuip hebt? Het is gewoon een flutreden, komt voor mij over alsof hij not that into you is, anders was hij toch allang bij haar geweest? Nou, dat bedoel ik dus, wil iemand me daarna nog, dan mag hij verdomd goed z'n best doen, ben niet 1 of ander meisje dat maar paraat staat wanneer hij kan. Ik had het gewoon echt niet gewaardeerd en zou zelfs afknapper zijn. Dus ik snap haar heel goed dat ze zo reageert.
Rogue verwoord het in de tweede alinea eigenlijk heel goed.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 01 Dec 2013 13:32

Re: Datetopic

Hier even een hele leuke update :D

Gister rond 00:40 kreeg ik een appje of ik al sliep.. Was nog lang en breed wakker en was voorlopig ook niet van plan te gaan slapen .. Beetje geappt en kreeg de vraag of ik nog leuke films had. Uiteindelijk om 00:53 vroeg hij of hij langs zou komen om een film te kijken en om 01:05 stond hij voor de deur :)

Samen op mijn veel te kleine eenpersoons bed lekker film liggen kijken.. wel lekker knus zo tegen elkaar..
Op een gegeven moment begon hij weer te klieren/kietelen, knuffelen en overal kleine kusjes te geven en nou ja toen kwam van het een het ander en was het half 4 toen hij weg ging hier :dance:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 01 Dec 2013 15:27

Re: Datetopic

Ik denk dat je bovenstaande op twee manieren kunt bekijken. Tuurlijk is het leuk om moeite te doen en veroverd te worden in de beginfase. Maar ik vind het ook voor hem pleiten dat hij niet alles laat vallen terwijl hij andere afspraken heeft die al stonden. Ik vind het vrij logisch dat zo'n borrel kan uitlopen, dan zou ik liever een andere dag plannen dat hij helemaal de tijd voor je neemt.

Ik heb mijn date vrijdag dus gezien en het was heel gezellig! Het was eigenlijk vrij knuffelig all over the place en we hebben dus ook gezoend (en bijna meer). Nou ben ik een beetje in de war want ik ben alleen maar aan het denken en analyseren zonder dat ik iets voel. Ergens benauwd het me nu al en wil ik alles afhouden. En ergens wil ik hem ook echt wel leren kennen. Alleen ging dat vrijdag op een iets andere manier die ik in mn hoofd had...

Het fijne is dat ik dat soort twijfels ook kan uitspreken en dat we het er over hebben. Hij is heel lief. We weten allebei nog niet waar het heen gaat en ik moet dat analyseren ook een beetje los gaan laten denk ik. Hij kan iets beter van het moment genieten, ik merk alleen dat ik echt nog niet weet wat ik ermee aan moet. Heb ik nou gewoon geen kriebels of laat ik ze niet toe. Ik merk dat ik een beetje last heb van een plaatje in mijn hoofd hoe iemand moet zijn en dat ik daar moeilijk omheen kan kijken (hebben meer mensen hier lees ik weleens :) )
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 01 Dec 2013 21:00

Re: Datetopic

Wow wat een discussie is er ontstaan zeg naar aanleiding van mijn berichtje. Dat had ik niet verwacht.

Ik was vrijdagavond/zaterdagochtend vooral heel geïrriteerd. Ik vind het gewoon shit als iemand me laat zitten en ik vind mijn reactie dan ook heel normaal. Zaterdagmiddag heb ik hem een berichtje gestuurd met de vraag of hij al had bedacht hoe hij het ging goedmaken (dit was gewoon een bericht met een knipoog, niets serieus). Toen belde hij me en zei hij dat hij zich zo schuldig voelde en dat hij iets ging bedenken om het goed te maken. Vond ik lief.

Vanavond belde hij ook nog even en als het goed is zien we elkaar deze week weer.

Verder was het gewoon zo hoe Polly Dot het zegt. Hij kwam koeltjes over en daar schrok ik van. Maar ik ga hem niet laten kruipen om het goed te maken. Ik vind dat stom en iedereen kan wel eens een foutje maken. Ik denk er nu een stuk luchtiger over dan gisterochtend in ieder geval ;)
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 01 Dec 2013 21:02

Re: Datetopic

mii_joyce schreef:Hier even een hele leuke update :D

Gister rond 00:40 kreeg ik een appje of ik al sliep.. Was nog lang en breed wakker en was voorlopig ook niet van plan te gaan slapen .. Beetje geappt en kreeg de vraag of ik nog leuke films had. Uiteindelijk om 00:53 vroeg hij of hij langs zou komen om een film te kijken en om 01:05 stond hij voor de deur :)

Samen op mijn veel te kleine eenpersoons bed lekker film liggen kijken.. wel lekker knus zo tegen elkaar..
Op een gegeven moment begon hij weer te klieren/kietelen, knuffelen en overal kleine kusjes te geven en nou ja toen kwam van het een het ander en was het half 4 toen hij weg ging hier :dance:


Wat leuk, zo'n spontane date! Wat ik me wel afvraag is waarom hij niet is blijven slapen. Vond je het niet jammer dat hij om half 4 al weer wegging?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 01 Dec 2013 21:26

Re: Datetopic

Ja dat vroeg ik me ook af, Joyce. Bij een date die ik zelf echt leuk vind, zou ik het echt niet leuk vinden als ie na een paar uur weggaat. (ook al doe ik geen oog dicht met een man naast me, dat zou ik er dan wel voor over hebben)

Ik heb ineens een Tinder-man op WA haha. Ik deed er eigenlijk niks meer mee, maar gisteravond toevallig weer ff wat gekeurd en toen had ik een match met een man waar ik een paar jaar geleden ook al eens via e-Matching contact mee heb gehad. Hij liet toen ineens niks meer horen volgens mij. Dus ik zei vanavond dat ik hem kende van EM en hij zei dat ik hem ook al bekend voor kwam. Ff heen en weer bericht en nu vroeg ie of we zouden appen. Net mn nummer gegeven, want Tinder is vet traag en vreet batterij. Ben benieuwd.

Edit: oh en ik bedenk meteen alweer allerlei excuses zoals dat ie te knap of te iel voor mij is etc. :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem285

Bericht 01 Dec 2013 21:37

Re: Datetopic

Joyce, leuk om je enthousiaste (en gedetailleerde, haha!) bericht te lezen! Je hebt dus een fijne avond gehad :) Ik vraag me wel een beetje af of je er niet een booty call idee van kreeg, omdat hij zo laat kwam en zo vroeg alweer weg ging?

Nijntje, klinkt goed! Had je wel kriebels/gevoelens toen je met hem samen was vrijdag? Is het pas achteraf dat je dingen gaat analyseren? Tsja, uiteindelijk kun je alleen zelf bepalen of je genoeg gevoelens voor iemand hebt om met hem door te gaan, maar ik blijf er echt van overtuigd dat dat plaatje er niet toe doet.

Sushi, klinkt goed, zeker dat hij meteen belt en zegt dat hij het goed gaat maken. Leuk, we wachten af! :D
<<

Anoniem285

Bericht 01 Dec 2013 21:41

Re: Datetopic

Bliss, wat een kleine dating wereld. Hopelijk is hij nu iets socialer dan een paar jaar geleden, opeens niks meer laten horen vind ik altijd zo lullig!

En kappen met die excuses!!! Boeien of hij iel is of niet!
Mijn 'date', waarvoor ik nu het papierwerk aan het regelen ben zodat hij op bezoek kan komen, zou ik ook niet bestempelen als 'mijn type'. Maar blijkbaar dus wel - het IS er of het IS er niet, klaar.
Luister naar Lady, die zegt ook altijd hetzelfde, toch Lady? :)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers