Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beste luiers?

<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2021 12:11

Re: Beste luiers?

Liever niet. Ze plast niet op commando en het is al zo'n piepdoos. Dan ligt ze zo weer een uur te mekkeren in bed met mogelijk een wakker zusje als gevolg.
En ik wil eigenlijk ook niet 'terug' naar het potje.

Maar goed, overdag is ze ook nog regelmatig nat. Probeer drinken al een beetje te beperken, maar er zijn gewoon geen luiers geschikt haha!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Mei 2021 10:51

Re: Beste luiers?

Ik heb gisteren even een pakje Etos luiers gekocht om te proberen, omdat ik de maandbox Pampers net te laat besteld had en ik Russische roulette met luiers niet zo'n goed idee vond. 😅

Op zich fijne luiers, voelen lekker zacht aan! Wel erger ik me aan de plakkertjes. Bij pampers kan je die zo hoppa met één hand pakken en bij deze moet ik ze echt los trekken. Maar ze is vannacht goed droog gebleven (niet dat ze normaal doorlekt maar iig maakte dit geen verschil). Maar vind vooral het zachte fijn bij deze denk ik.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Mei 2021 15:39

Re: Beste luiers?

Etos is idd erg zacht, maar de plakkertjes zitten soms wel te vast ja. 😅
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers