Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 19 Mei 2021 10:39

Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Vanochtend kwam de collectie van Lonneke Nooteboom bij Shoeby online. Ik vond dat er leuke dingen bij stonden, dus ik dacht ik ga eens kijken. Alles binnen 10 minuten uitverkocht en nu staat marktplaats er al mee vol. Jurken van € 100 die op marktplaats voor € 150 staan. Een rok van € 8o waar al een bod van € 110 op is gedaan. Zelfs op marktplaats foto's van Lonneke haar instagram of van de Shoeby website, dus die mensen hebben dat net besteld en hebben het nog niet eens binnen en zetten het al voor 50% meer op marktplaats. Leuke kleding hoor, maar is dit nou zo speciaal/exclusief/weet ik wat, of heb ik iets gemist?
<<

ChiQ

Bericht 19 Mei 2021 10:42

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Alexis schreef:Vanochtend kwam de collectie van Lonneke Nooteboom bij Shoeby online. Ik vond dat er leuke dingen bij stonden, dus ik dacht ik ga eens kijken. Alles binnen 10 minuten uitverkocht en nu staat marktplaats er al mee vol. Jurken van € 100 die op marktplaats voor € 150 staan. Een rok van € 8o waar al een bod van € 110 op is gedaan. Zelfs op marktplaats foto's van Lonneke haar instagram of van de Shoeby website, dus die mensen hebben dat net besteld en hebben het nog niet eens binnen en zetten het al voor 50% meer op marktplaats. Leuke kleding hoor, maar is dit nou zo speciaal/exclusief/weet ik wat, of heb ik iets gemist?


Ik vind haar zó hysterisch dat ik dr heb ontvolgt. Ik hoef echt niets meer van dr. Idiote vrouw.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 19 Mei 2021 10:52

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Haha lekker subtiel ChiQ. Maar het is idd wel echt uitgemolken. Ik vind haar stijl vaak wel mooi (niet alles hoor, ik moet niet van die zakken aantrekken). Maar dat het zo hysterisch zou zijn dat had ik niet gedacht, voor zoveel duurder direct weer op marktplaats zetten.
<<

ChiQ

Bericht 19 Mei 2021 10:54

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Alexis schreef:Haha lekker subtiel ChiQ. Maar het is idd wel echt uitgemolken. Ik vind haar stijl vaak wel mooi (niet alles hoor, ik moet niet van die zakken aantrekken). Maar dat het zo hysterisch zou zijn dat had ik niet gedacht, voor zoveel duurder direct weer op marktplaats zetten.


Ja is altijd met elke 'exclusieve release' dat is niets nieuws maar dat mens. Moet je maar eens aar haar kijken als ze praat. Ze is bezeten lijkt.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 19 Mei 2021 10:59

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Haha misschien zit ze gewoon aan de speed ofzo. (grapje he, voor dit een rel wordt).
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Mei 2021 11:01

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Ik had nog nooit van het goede mens gehoord voor dit topic. Heb haar even opgezocht en vind haar kledingstijl ook niks, dus ik heb niets gemist 🥳

♥♥
<<

Anoniem308

Bericht 19 Mei 2021 11:03

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Elliot schreef:Ik had nog nooit van het goede mens gehoord voor dit topic. Heb haar even opgezocht en vind haar kledingstijl ook niks, dus ik heb niets gemist 🥳

Ik sluit mij bij jou aan!
<<

ChiQ

Bericht 19 Mei 2021 11:18

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

AMM schreef:
Elliot schreef:Ik had nog nooit van het goede mens gehoord voor dit topic. Heb haar even opgezocht en vind haar kledingstijl ook niks, dus ik heb niets gemist 🥳

Ik sluit mij bij jou aan!


Ik vind dat ze zich leuk kan kleden hoor. Het is weer eens wat anders dan iedereen altijd maar in jeans en simpele trui.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Mei 2021 11:21

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Belachelijk! Zou verboden moeten worden!

😂

Nee, ik vind dat echt stom dat door verkopen voor meer geld.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Mei 2021 13:36

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

ChiQ schreef:
AMM schreef:Ik sluit mij bij jou aan!


Ik vind dat ze zich leuk kan kleden hoor. Het is weer eens wat anders dan iedereen altijd maar in jeans en simpele trui.

Smaken verschillen :)

♥♥
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 19 Mei 2021 15:39

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Ik vind haar stijl ook wel leuk, zou het zelf niet zo snel aantrekken maar vindt het haar wel goed staan. Heb haar ook ontvolgd want had een beetje hetzelfde als ChiQ.
<<

Anoniem303

Bericht 19 Mei 2021 16:08

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Ik heb het even opgezocht maar ik heb het idee dat ik een beetje Laura Ingalls ben als ik het aan zou trekken. Wel leuk hoor! Maar vooral bij een ander.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 19 Mei 2021 16:17

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Ik hoop altijd dat mensen die alleen maar iets kopen om het te verkopen, het niet verkocht krijgen en ermee blijven zitten. Ook met concertkaartjes e.d. Ik vind het zo belachelijk dat het mogelijk is. Maar goed, zeker met kleding is het gewoon lastig om aan te pakken.
<<

ChiQ

Bericht 19 Mei 2021 17:37

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Rixt, ik denk dus dat dit jou écht goed zou staan! Vooral voor een iets voller figuur doen haar stukken het goed! De kleuren denk ook bij jou heel leuk!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Mei 2021 18:39

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Hee niks mis met Laura Ingalls. Helemaal cottage core. 😂❤️ Mijn jeugd idool.
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Mei 2021 09:41

Re: Lonneke Nooteboo collectie Shoeby

Ik had nog nooit van haar gehoord, maar ik hou mij ook niet echt bezig met mode en influences.
Ik heb wel even gekeken naar de collectie maar het is totaal niet mij style dus ik mis er niks aan :D.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers