Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


-10 kilo groepje. Wie doet ermee ?

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 02 Apr 2021 14:11

Re: -10 kilo groepje. Wie doet ermee ?

Lady schreef:Ik zie je al zo lang toch een soort van struggelen met je gewicht en met afvallen. Volgens mij zou Weight Watchers echt perfect bij jou passen!


Toch even een upje want ik heb er even over nagedacht, ingelezen en je hebt mij wel aan het twijfelen gebracht! Het klinkt en lijkt namelijk gewoon op 'normaal' eten alleen dan met punten. Het enige waar ik nu tegenaan loop is, is dat ik iets wil eten maar als dat bijv teveel punten zou zijn ik dat heel slecht trek.. hoe ga je daarmee om? En qua programma kom ik (denk ik) in groen uit en daar zijn alleen groente/fruit 0 punten, hoe doe je dat?
Wat als het lukt
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 06 Apr 2021 17:48

Re: -10 kilo groepje. Wie doet ermee ?

Arwyn, ik denk niet dat ik te weinig eet... klinkt het jou als te weinig dan?

De afgelopen 2 weken heb ik het even los gelaten, ik vierde mijn verjaardag in twee weekenden dus heb ook een gebakje gehad, en lekkere borrelhapjes x 2 zeg maar :-) Door de week wel mijn best gedaan maar schoot weer iets te vaak richting het brood. Vanaf vandaag pak ik het weer op, weer ontbijten met kwark, vandaag had ik tussen de middag twee krentenbollen, maar morgen pak ik weer crackers. Hopelijk gaat het dan weer de goede kant op. Heb afgelopen week ook niet op de weegschaal gestaan, ik zie het vrijdag wel weer.
:heart: :heart: 2011
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Apr 2021 11:45

Re: -10 kilo groepje. Wie doet ermee ?

Dat is een stukje gewenning Pannetoet. Of dan toch zoeken naar een alternatief.
Of zorgen dat je op de andere momenten iets met 0 punten eet, zodat je meer overhoudt en daarnaast heb je ook je weekextra's die je in mag zetten.

Studiebol, dat soort momenten zijn ook belangrijk, als je het inderdaad maar weer oppakt.

Ik ben het de afgelopen 3 wkn ofzo, compleeeeeet kwijt geweest. Ik leek wel een kliko en schoof alles zo naar binnen :/ Ik ben gister dan ook terug geweest bij de hypnotiseur en heb de boel even laten resetten en ga weer elke dag de zelfhypnose luisteren.
Ik was namelijk zo goed bezig en op weg, het zou zonde zijn als ik het laat verslonzen en binnen no-time weer terug zit op mijn oude gewicht.
Want je eet het er 100 keer makkelijker aan, dan dat het er af gaat :(
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 16 Apr 2021 10:29

Re: -10 kilo groepje. Wie doet ermee ?

Afgelopen weekend weekend weg geweest, dus niet echt gezond gegeten want afhaal eten maar wel heel veel gelopen dus het compenseert wel weer wat :-)
Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan en ik blijf hangen op het zelfde gewicht de afgelopen 3 weken. Misschien goed met de weekenden die ik heb gehad, maar door de week lukt het me echt wel goed om gezond te eten.
Hopelijk zet het nu weer wat door en dat er kilo's afgaan.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem312

Bericht 23 Apr 2021 08:04

Re: -10 kilo groepje. Wie doet ermee ?

Ik zit nu op -7,7 kilo :banaan: :banaan:
Met nog best veel zondigen tussendoor.
De -10 ga ik niet halen op 1 mei.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 23 Apr 2021 09:38

Re: -10 kilo groepje. Wie doet ermee ?

Helaas ga ik die -10 ook echt niet halen.. ontzettend stom vind ik dat.
Ga bijna denken dat ik alleen nog maar sla moet gaan eten om echt af te vallen en die kant wil ik toch ook echt niet opgaan.

Ik maak echt ander keuze's, soms halen we een bolletje eerder at ik er altijd 2 nu 1. Neem 90% van de tijd dat de rest van het gezin een ijsje neemt geen ijsje. Eet geen toetjes meer(zoals vla) Ontbijt nu met crackers of kwark. Dus echt wel andere dingen dan ik aan het begin deed.. maar heel veel invloed heeft het nog niet gehad.
:heart: :heart: 2011
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 23 Apr 2021 18:49

Re: -10 kilo groepje. Wie doet ermee ?

Ik ben al blij als ik de -5 haal, haha.
Wat jij schrijft is wel herkenbaar hoor Studie. Zover ik weet eet ik nu ook echt wel gezonder, snoep vooral een stuk minder. Verder zet ik eigenlijk elke dag de 10.000 stappen en ga daarvoor bijna elke dag ook echt wel even wandelen. Maar toch zit er qua kilo's helemaal niet gek veel verschil in.
Gek is dat eigenlijk hè?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 26 Apr 2021 07:44

Re: -10 kilo groepje. Wie doet ermee ?

Ik wil ook zo’n 10 kilo kwijt. Liefst voor augustus, maar is denk ik niet reeel. Ben zo’n 2 maanden geleden bevallen en dit is blijven plakken. Ik herken ook wel een beetje wat je zegt Studie, al ben ik pas 2 weken bezig.
Wat ik doe is intermittent fasting. Dat is op zich geen dieet, maar doordat ik na 19/20 uur niet meer mag eten zorgt het er wel voor dat ik minder snaai. Verder wil ik meer eiwitten gaan eten en minder koolhydraten. Dat laatste lukt nog niet echt omdat ik deze weken HelloFresh eet. Maar goed, ik ga het zien.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 01 Mei 2021 20:02

Re: -10 kilo groepje. Wie doet ermee ?

Na 2 maanden moet alles nog een beetje op z'n plek komen hè. Dat heeft bij mij iig wel langer dan 2 maanden geduurd, haha.
Hoe ging je week verder Luisa?

Hier zat ik zowaar op de -5!
Ben toch halverwege. Het gaat niet snel, maar het gaat. Prima dus!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 18 Mei 2021 19:23

Re: -10 kilo groepje. Wie doet ermee ?

Ik was er even helemaal klaar mee, deed echt mijn best maar er gebeurde na 4 kilo gewoon niks meer.
Ik schommel ook ontzettend. Dus ik heb mezelf even tijd gegeven en ga het nu weer proberen op te pakken. En dan ga ik me 1x in de 2 weken wegen, hopelijk zie ik dan minder dat ik zo schommel en zie ik meer resultaat. Misschien verlies ik op die manier toch nog weer wat kilo's.
:heart: :heart: 2011
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron