Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie kent camping Breebronne

<<

Anoniem302

Bericht 17 Mei 2021 12:22

Wie kent camping Breebronne

We overwegen van het zomer naar camping Breebronne te gaan. Echter lees ik dat de veldjes heel erg klein zijn en je hutje mutje staan. Op zoover scoort de camping erg hoog, slechts een paar negatieve reacties die vrijwel allemaal betrekking hebben op de veldjes. Nou kan ik zelf slecht tegen prikkels..
Ik heb de camping opgebeld en gevraagd naar een rustig plekje. Hij zei dat de plekken erg ruim zijn en er maar 4 plekken per veldje zijn. Wat voor buren je treft weet ja natuurlijk nooit maar ik begin nu een beetje te twijfelen. Ik hou van gezelligheid maar heel veel drukte kan ik niet aan. Privacy heb ik dan ook zeker nodig.

Ik denk misschien is er hier iemand die er is geweest, foto's heeft o.i.d zodat we een knoop door kunnen hakken.
Het gaat om een hondvrij veldje.
<<

Anoniem303

Bericht 17 Mei 2021 13:04

Re: Wie kent camping Breebronne

Ik ken de camping niet, maar ik zoek in zulke gevallen vaak youtube filmpjes, of foto’s op Instagram. Misschien dat je daar wat wijzer wordt?
<<

Anoniem302

Bericht 17 Mei 2021 13:06

Re: Wie kent camping Breebronne

Rixt schreef:Ik ken de camping niet, maar ik zoek in zulke gevallen vaak youtube filmpjes, of foto’s op Instagram. Misschien dat je daar wat wijzer wordt?



Dank je wel. Dat heb ik gedaan inderdaad maar helaas, geen foto's of beelden van de veldjes.
<<

Kira

Bericht 17 Mei 2021 13:09

Re: Wie kent camping Breebronne

M'n zoon is er vorig jaar geweest, zij stonden met een tent op een heel groot veld achter op de camping en hadden daar ruimte genoeg.
<<

Anoniem302

Bericht 17 Mei 2021 16:55

Re: Wie kent camping Breebronne

Kira schreef:M'n zoon is er vorig jaar geweest, zij stonden met een tent op een heel groot veld achter op de camping en hadden daar ruimte genoeg.


Oke, top!
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 875

Geregistreerd: 22 Apr 2021 17:38

Bericht 17 Mei 2021 17:42

Re: Wie kent camping Breebronne

Camping is helemaal vernieuwd en gerenoveerd. Ik ben nog niet gaan kijken maar ik hoor er goede verhalen over.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers