Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bouw je droom: Het Wylde pad

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 06 Mei 2021 20:49

Bouw je droom: Het Wylde pad

Wie kijkt dit nog meer?
⁠♡♡♡
<<

Anoniem332

Bericht 06 Mei 2021 20:57

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

Ja ik!

Heel tof plan! Ik denk ook echt wel dat het ze gaat lukken. Alleen had ik meer verwacht van de aanpak, planning en ontwerp hoe dit plan gerealiseerd gaat worden. Ze zijn vooral bezig met de details.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Mei 2021 21:21

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

Gisteravond toevallig voor het eerst gekeken. Het is op steenworp afstand van mijn schoonouders. Het kon mij nog niet heel erg boeien maar wie weet komt dat nog.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Mei 2021 21:42

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

Ik kijk het ook. Eens met Housebird dat ze zich erg op de details lijken te focussen. Ook vroeg ik me vorige keer af of ze die mevrouw (oud-eigenaar) een beetje ‘bozig’ hadden laten doen om er nog iets van spanning in te brengen. Of was dat echt zo? En zou die mevrouw hier ook geld voor krijgen :).

De ideeën zijn wel mooi maar ik weet niet of ‘iedereen’ hiervoor naar Friesland gaat komen.
<<

Anoniem316

Bericht 06 Mei 2021 22:54

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

Ik denk dat je haar bereik niet moet onderschatten Lot. Maar idd, het is best een gat in Friesland. Ben heel benieuwd of het werkt. Aan de huisjes te zien, zijn er ook al een tijd lang geen mensen geweest 😅
<<

Anoniem301

Bericht 07 Mei 2021 07:08

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

Zij is een grote influencer dus denk dat het park straks helemaal volgeboekt zit. Ik ga overigens niet kijken.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mei 2021 07:17

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

In de lokale media heb ik er nog niets over gelezen, terwijl het vlakbij is! Leuke tip, ik ga het eens terug zoeken!
08/2018
05/2021
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 07 Mei 2021 07:34

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

Ik ken haar overigens niet. Wist niet dat zij een bekende influencer is.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Mei 2021 07:41

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

Oh dit klinkt wel leuk. Eens kijken of ik het terug kan kijken via Kijk. (wat een gekijk).
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Mei 2021 08:26

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

MissEnergy schreef:In de lokale media heb ik er nog niets over gelezen, terwijl het vlakbij is! Leuke tip, ik ga het eens terug zoeken!

Omrop Fryslan en de Leeuwarder Courant hebben er volgens mij beide een Facebook post over gehad. Sowieso 1 van beide!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Mei 2021 08:33

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

Ik vind de serie trouwens nog niet echt boeiend.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mei 2021 09:25

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

Savi schreef:
MissEnergy schreef:In de lokale media heb ik er nog niets over gelezen, terwijl het vlakbij is! Leuke tip, ik ga het eens terug zoeken!

Omrop Fryslan en de Leeuwarder Courant hebben er volgens mij beide een Facebook post over gehad. Sowieso 1 van beide!


Of niet gezien of niet opgevallen!
08/2018
05/2021
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 07 Mei 2021 21:35

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

Ik vind het ook niet echt boeiend en verbaas me ook over de slechte voorbereiding verder. Maar blijf toch kijken haha!
⁠♡♡♡
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 11 Mei 2021 20:18

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

Ik heb alleen de eerste aflevering gezien, die voor mij niet zo verrassend was. Ik volg haar op Instagram en eigenlijk krijg je daar al best wat van mee. De hele eerste aflevering had ik zo over kunnen slaan. Ik vond het ook niet zo leuk als ik hoopte dat het zou zijn...
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 11 Mei 2021 21:51

Re: Bouw je droom: Het Wylde pad

Ik volg het programma ook. Het doet me een beetje denken aan het programma Ik Vertrek, maar dan met een veel groter (en reëler) verbouwingsbudget :smile:

Agnes, de eerste aflevering is inderdaad een soort samenvatting van alles wat al te zien was geweest op social media.

Ik ben inderdaad wel benieuwd hoe dit park zich ontwikkelt. Op dit moment zijn vakanties in Nederland natuurlijk super populair en rijden mensen voor een toffe accommodatie vast wel naar Friesland, maar of dat ook de volgende jaren (na Corona) ook zo blijft weet ik niet.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers