Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pigmentvlekken

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 08 Mei 2021 11:10

Pigmentvlekken

Wie weet er iets tegen pigmentvlekken of bestaat dat gewoon niet?

Ik zit sinds een paar maanden helemaal vol pigmentvlekjes, ik denk door het scheren, in m’n bikinilijn. Ik smeer nu braaf tweemaal daags Bio-oil maar dat heeft tot nu toe 0 resultaat. Al moet ik het nog wel even doorzetten want volgens de gebruiksaanwijzing moet het 3 maanden en ik doe het pas een week of 6. Is er iemand overtuigd van het resultaat van Bio-oil? Is er een ander wondermiddel? Of moet ik het gewoon accepteren?
<<

Anoniem320

Bericht 08 Mei 2021 11:28

Re: Pigmentvlekken

Er zijn geen wondermiddeltjes helaas. Belangrijk is goede zonbescherming te gebruiken om te voorkomen dat het erger wordt. Daarnaast kun je een laser behandeling laten doen, dat is het enige wat echt werkt. Wellicht wat prijzig als het alleen om je bikinilijn gaat.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 08 Mei 2021 13:02

Re: Pigmentvlekken

Goed insmeren met een hoge factor inderdaad! Voor je bikinilijn geen tips maar voor je gezicht zou ik je deze echt aanraden:

https://m.drogisterij.net/verzorging/zo ... ercode=222
<<

Anoniem320

Bericht 08 Mei 2021 13:34

Re: Pigmentvlekken

Die heb ik ook SoGood, fijn spul is dat! Ook niet zo vettig/dik.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers