Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarde cadeau partner

<<

Muurbloempje

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 20 Apr 2021 12:48

Bericht 03 Mei 2021 16:50

Re: Waarde cadeau partner

Als hij wat bedenkt wat hij wil hebben zou dat handig zijn maar hij heeft geen inspiratie. Dus ik koop gewoon iets wat op dat moment leuk is en hij waardeert. Meestal rond de 20 euro.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 03 Mei 2021 17:20

Re: Waarde cadeau partner

ChiQ schreef:
Salome schreef:Vorig jaar kreeg mijn man een BBQ. Zo'n ei van 1300 euro. Nu doen we gewoonlijk niet zo gek haha
Meestal een etentje of sieraad. Wisselt heel erg dus. Nu is hij bijna weer jarig en krijgt nog wat toebehoren voor die BBQ. Ik blijf nu onder de 100 euro denk ik.


Wij hebben ook zo'n Green Egg maar ik wil dat niet kado krijgen hoor. Maar denk voor mannen weer anders!

Doet me denken aan toen ik net met mijn man was en een Bose speaker kreeg🤣 ik ben totaal niet van de gadgets dus dit was beetje raar!


Ik zou daar dus wel heel blij van worden :smile:
Wij hebben niet echt een vast budget, maar net waar we de ander blij mee maken op zo'n moment. We betalen wel van onze eigen rekeningen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Mei 2021 11:03

Re: Waarde cadeau partner

Hier geen vast budget. Hij wilde al heel lang ontzettend graag een wakeboard hebben (hij heeft een eigen boot en in de zomer waterskiën ze graag met vrienden), want het was hem vorig jaar eindelijk gelukt om overeind te komen op zo'n ding.
Dit zijn best prijzige geintjes, zo'n 250 euro, maar het is iets waarvan ik weet dat hij het echt graag wil hebben en er echt wat mee gaat doen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mei 2021 19:17

Re: Waarde cadeau partner

Hier ook geen budget. Is vaak wel tussen den 100 en 200.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers