Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De verraders

<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 14 Mrt 2021 22:27

Re: De verraders

Ik vind het een leuk programma.

Ik was iets meer dan 10 jaar geleden spelleider bij spellen weerwolven als bedrijfsuitjes. Ik vind hoe een groep zich ontwikkelt zo mooi om te zien.
Overigens zou het me niets verbazen als er tijdens het spel rollen aan toegevoegd worden. Net zoals het schild nu opeens er was.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Kira

Bericht 14 Mrt 2021 23:01

Re: De verraders

Ik vond het leuk, en de omgeving is allemaal bij mij in de buurt. Vind ik ook wel leuk.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Mrt 2021 10:12

Re: De verraders

Wie heeft het van het weekend ook gekeken.
Ik moet wel zeggen, dat doordat ze allemaal het zilver kunnen winnen ze ook wel met de dag spellen actief meedoen zonder te 'mollen' om het maar zo te zeggen.
Maar nu er al 4 getrouwen uit zijn, krijgen de verraders het wel makkelijker. Dus ik hoop dat er nog meer rollen in komen om zo de kansen eerlijker te verdelen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem328

Bericht 23 Mrt 2021 10:54

Re: De verraders

Ik vind het wat saai dus wij gaan afhaken denk ik.

De opdrachten doet iedereen fanatiek mee dus daar kun je niks uit opmaken. Tussendoor is er een boel gekonkel. Maar niks extra's waardoor het spannend wordt.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2827

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 23 Mrt 2021 11:08

Re: De verraders

Ik snap dus de noodzaak en meerwaarde van die opdrachten niet. Ja, geld te verdienen. Maar wijzer wordt je er niet van. Ik vind dat psychologische spel op zich wel leuk, maar ook nog niet echt uit de verf komen. Iedereen is vooral bezig met het redden van eigen hachje. Wat ik ook wel snap, maar maakt het mi minder boeiend.
<<

Kira

Bericht 23 Mrt 2021 11:10

Re: De verraders

Ik mis inderdaad ook een beetje het tempo in het spel, zoon en ik zijn afgelopen zaterdag afgehaakt.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Mrt 2021 11:31

Re: De verraders

Silly-One schreef:Wie heeft het van het weekend ook gekeken.
Ik moet wel zeggen, dat doordat ze allemaal het zilver kunnen winnen ze ook wel met de dag spellen actief meedoen zonder te 'mollen' om het maar zo te zeggen.
Maar nu er al 4 getrouwen uit zijn, krijgen de verraders het wel makkelijker. Dus ik hoop dat er nog meer rollen in komen om zo de kansen eerlijker te verdelen.


De verhouding was natuurlijk echt mega scheef en door de schilden wordt het wel lastiger gemaakt. Ze spelen vooral een heel onlogisch spel. Steven zit er nog in maar waarom die niet compleet gefileerd werd nav z’n niet zo handig gekozen woorden is mij echt een raadsel. Net als Diederik die gelijk z’n mond open doet en vervolgens bij de tweede ronde tafel amper wat zegt.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 23 Mrt 2021 11:55

Re: De verraders

Gelukkig heb ik videoland want 1,5 uur kijken met reclames lijkt mij ivm lage tempo niet te doen. Zelfs dan ben ik geneigd door te spoelen. De opdracht voegt namelijk niets toe aan het programma. Eigenlijk is de ontbijttafel en rondetafel al genoeg. Ik denk dat ik de volgende keer alleen die stukken ga bekijken en de rest over ga slaan.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 27 Mrt 2021 22:53

Re: De verraders

Weet je wat ik dus niet snap? Dan zitten ze daar aan het ontbijt met allemaal van die heerlijke verse broden en stapels fruit en zo.. En je ziet ze alleen maar wat drinken en niks eten. Waarom?
En waarom dragen ze in de auto op de achterbank geen gordels?
De echte vragen van het spel hoor jongens 😂
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 28 Mrt 2021 00:02

Re: De verraders

Hahha dat eerste hadden wij het vanavond ook over.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 28 Mrt 2021 00:32

Re: De verraders

Ik vind het psychologisch spel wel heel leuk.
Maar volgende week zal Diederik er wel uitvliegen, mede door Cees en Holly, ik denk dat ze ook hem er mee uit stemmen.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Mrt 2021 11:43

Re: De verraders

Dat denk ik ook, al is het niet supersterk nog. Maar als verrader kan het soms wel handig zijn om een mede verrader vol voor de trein te gooien en zeker in deze groep die super onervaren is. Ik denk dat als Cees en Holly nu vol op Diederik zouden gaan ze fluitend het spel winnen.
2015 💙
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 01 Mei 2021 23:02

Re: De verraders

Wie kijkt er nog?
Ik ben nu toch wel heeeel benieuwd hoor!
Leuke twist zo.

Áls Samantha in de finale komt, dan gaat ze vast verraden. ‘Ik ben met niets gekomen’. ‘Eens een verrader, altijd een verrader’. Zoiets...
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Mei 2021 07:14

Re: De verraders

Vind het jammer dat het spel zo afliep. De vriendjespolitiek kwam erg naar voren.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem303

Bericht 02 Mei 2021 07:47

Re: De verraders

Nou dat had ik idd ook. Had het ook echt wel een beetje met Francis te doen.
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 19:08

Bericht 02 Mei 2021 09:24

Re: De verraders

Oh die arme Francis. Jeetje mijn hart deed zeer bij haar verhaal. Zo herkenbaar om altijd een buitenbeentje te zijn. Wat een geweldig mens is dat zeg. Die nuchterheid heerlijk.

Ik vond het echt een super programma en heb elke week met veel plezier gekeken. Had Samantha moeten verraden? Geen idee door haar rol in de groep wist ik dat ze trouw zou blijven en vond dit juist ook een mooi einde ervan.

Het hele concept, wat een mindfuck zeg. Poeh zeker in de rol van de verraders. Ik kijk uit naar een nieuw seizoen.
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 02 Mei 2021 09:47

Re: De verraders

Heerlijk programma.
Jammer dat Samantha niet tot het gaatje ging. Vond het ook jammer dat ze zei dat het haar niet uitmaakte wie er zou winnen. Je wist dus al dat ze zou delen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem325

Bericht 02 Mei 2021 11:52

Re: De verraders

Meg schreef:Heerlijk programma.
Jammer dat Samantha niet tot het gaatje ging. Vond het ook jammer dat ze zei dat het haar niet uitmaakte wie er zou winnen. Je wist dus al dat ze zou delen.


Ja mee eens. Beetje een stomme finale zo. Ik las ook ergens dat ze uiteindelijk het zilver met z’n 3en hebben verdeeld?

Kan ik ergens het hele seizoen terugkijken? Ik ben pas later aangehaakt, maar ben wel benieuwd naar het hele seizoen eigenlijk.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 02 Mei 2021 16:28

Re: De verraders

Auxo schreef:
Ja mee eens. Beetje een stomme finale zo. Ik las ook ergens dat ze uiteindelijk het zilver met z’n 3en hebben verdeeld?

Kan ik ergens het hele seizoen terugkijken? Ik ben pas later aangehaakt, maar ben wel benieuwd naar het hele seizoen eigenlijk.

Zou me niets verbazen. Jammer. Ik hoopte ook echt dat ze Chatilla er uit had gegooid. Had de finale veel interessanter gemaakt.

Op videoland kan je het terugkijken.

Overigens vond ik het van Francis ook heel sneu. Wat zo'n spel en groepsdynamica teweeg brengt.

En ik wil nog even zeggen dat ik heel erg hoop dat er een tweede seizoen komt. Nu weten mensen wat ze moeten verwachten. Waarschijnlijk zullen de deelnemers veel gehaaider nog zijn.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem303

Bericht 02 Mei 2021 16:33

Re: De verraders

Er schijnt idd een tweede seizoen te komen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Mei 2021 19:04

Re: De verraders

Wel een béétje een laffe finale zo inderdaad, helemaal nu ze het geld met z'n drieën hebben gedeeld! Maar was toch vermakelijk. En ik heb een nieuwe girl crush: Chatilla. Wat een knappe vrouw!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem325

Bericht 02 Mei 2021 19:26

Re: De verraders

Van dat tweede seizoen heb ik ook gehoord, leuk!

Maar eerst dit seizoen eens van het begin kijken.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers