Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afzakkende broeken.....tips?

<<

Anoniem20

Bericht 29 Nov 2013 21:05

Afzakkende broeken.....tips?

Ik heb twee broeken welke afzakken. Een riem zou je zeggen, maar er zitten geen riemlussen in.
Heb er vandaag maar een elastiek omgeknoopt....maar dan loop ik met een knobbel op mijn heup.

Iemand tips (afgezien van bretels en meer eten :) )?
<<

Nyx

Bericht 29 Nov 2013 21:10

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Brettels?

Lezen is ook een vak. Geen brettels dus. :nerd: Dan zou ik het echt niet weten.
<<

Anoniem124

Bericht 29 Nov 2013 21:16

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Dat zijn van die kledingstukken, die kun je maar gewoon beter weggooien. Of laten vermaken.

En nyx, brettels bestaan niet.
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:16

Bericht 29 Nov 2013 21:23

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Misschien een keer in de droger doen zodat ze iets krimpen.?
Afbeelding
<<

Nyx

Bericht 29 Nov 2013 21:23

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Ik heb het zo geschreven zoals ik het uitspreek. :laughcry: Maar goed, ik zat met hupzelen in mijn hoofd en dat is dus Gronings voor bretels. Maar ik weet het nu; Bretels.
<<

Anoniem124

Bericht 29 Nov 2013 21:26

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Nyx schreef:Ik heb het zo geschreven zoals ik het uitspreek. :laughcry: Maar goed, ik zat met hupzelen in mijn hoofd en dat is dus Gronings voor bretels. Maar ik weet het nu; Bretels.

Niet alles is Gronings. Met gieren kwam je weg, maar hier?
<<

Nyx

Bericht 29 Nov 2013 21:28

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Cheese schreef:
Nyx schreef:Ik heb het zo geschreven zoals ik het uitspreek. :laughcry: Maar goed, ik zat met hupzelen in mijn hoofd en dat is dus Gronings voor bretels. Maar ik weet het nu; Bretels.

Niet alles is Gronings. Met gieren kwam je weg, maar hier?


Nee, dit is gewoon verkeerd geschreven. ;) Hupzelen is Gronings en daarvan wist ik zeker dat het niet goed was. Maar bretels heb ik echt nog nooit geschreven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25050

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Nov 2013 14:16

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Als je het uitspreekt als 'brettels', gaat er ook al iets mis :laughcry: Maar ff ontopic: denk niet dat er een oplossing voor is, dus: nieuwe broek kopen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem124

Bericht 30 Nov 2013 14:16

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Bliss schreef:Als je het uitspreekt als 'brettels', gaat er ook al iets mis :laughcry: Maar ff ontopic: denk niet dat er een oplossing voor is, dus: nieuwe broek kopen!

Hahahha ja dit dus. Ik had echt geen zin om nog meer typewerk eraan vuil te maken gister. :lol:
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 30 Nov 2013 14:25

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Zit er ook geen elastiek in de tailleband zelf?
Anders zou je die kunnen open tornen en het elastiek wat aantrekken.
<<

Anoniem87

Bericht 30 Nov 2013 15:09

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Links en rechts aan de zijkant innemen? Heb ik wel vaker gedaan met jeans, dus met gewone broeken moet het ook wel kunnen lijkt mij.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 30 Nov 2013 15:26

Re: Afzakkende broeken.....tips?

En tot de tijd dat het vermaakt is, met veiligheidsspelden aan de binnenkant het wat innemen. De speld er wel verticaal insteken, anders heeft het niet echt nut , en aan de binnenkant, zodat het niet echt zichtbaar is :wink:
<<

Anoniem20

Bericht 30 Nov 2013 15:27

Re: Afzakkende broeken.....tips?

1 broek (tregging) doe ik niet weg...dan knoop ik er eigenwijs alsnog een elastiekje om. Verder echt een favoriete broek !

Die andere vond ik sowieso al minder....kan mijn moeder nog vragen of ze het aan beide kanten inderdaad wat in kan nemen.

Stomme is, bij het passen zaten ze prima. Eerste 2 uur dragen ook, maar daarna worden het afzakkers....helaas.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 30 Nov 2013 16:21

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Bij mij gaan zulke broeken te warm in de droger, dan past het weer :)
R. 2013
D. 2016
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 30 Nov 2013 21:49

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Of er een paar lusjes aan naaien? Dat heb ik ook wel eens gedaan, dan kan je riem er wel bij.
Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 30 Nov 2013 22:09

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Vaker wassen idd, hemdje in je broek dragen die zorgt dat hij strakker zit en strak shirt erover heen zodat hij niet afzakt.

Blijven hijsen...
<<

Anoniem4

Bericht 01 Dec 2013 09:52

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Nyx schreef:Brettels?

Lezen is ook een vak. Geen brettels dus. :nerd: Dan zou ik het echt niet weten.


HAHAHAH omg brettels ik ga stuk!
Dit is een opmerking in het rijtje 'ik heb havermout geproefd maar ik vond het te droog'.
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 15:51

Bericht 01 Dec 2013 09:57

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Caroow schreef:Bij mij gaan zulke broeken te warm in de droger, dan past het weer :)


+1 en zelfs in extreme gevallen eerst nog eens op 60graden in de was :thumbup:
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 01 Dec 2013 10:11

Re: Afzakkende broeken.....tips?

Rogue schreef:Dit is een opmerking in het rijtje 'ik heb havermout geproefd maar ik vond het te droog'.


:lol:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers