Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dordrecht/Biesbosch

<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:38

Bericht 26 Apr 2021 17:52

Dordrecht/Biesbosch

Wij gaan binnenkort een nachtje slapen in Dordrecht. Het lijkt mij erg leuk om met de kinderen een bezoek te brengen aan de Biesbosch. Via de website zag ik al dat bootjes huren niet mogelijk is nu. Is het de moeite waard om er te wandelen? Of is dat wat saai voor twee tieners?

En is het centrum van Dordrecht de moeite waard?
2009
2011
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 26 Apr 2021 19:58

Re: Dordrecht/Biesbosch

Ik en mijn vriend zijn in september geweest. We hebben 1 middag een kayak gehuurd (via Biesbosch centrum Dordrecht, is nu ook mogelijk gewoon nog zag ik, ook bootjes: https://webshop-bbc.drechtsteden.nl/Rental/Overview) en zijn 1 dag Dordrecht ingegaan waarbij we een soort puzzelroute deden. Was erg leuk en je kijkt heel anders naar de stad om je heen. Was via speurroutes.nl geloof ik

Wij vonden beide echt heel leuk om te doen!
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:38

Bericht 26 Apr 2021 21:23

Re: Dordrecht/Biesbosch

Birdie schreef:Ik en mijn vriend zijn in september geweest. We hebben 1 middag een kayak gehuurd (via Biesbosch centrum Dordrecht, is nu ook mogelijk gewoon nog zag ik, ook bootjes: https://webshop-bbc.drechtsteden.nl/Rental/Overview) en zijn 1 dag Dordrecht ingegaan waarbij we een soort puzzelroute deden. Was erg leuk en je kijkt heel anders naar de stad om je heen. Was via speurroutes.nl geloof ik

Wij vonden beide echt heel leuk om te doen!


Dank je wel! Ik ga even kijken of een fluisterboot iets is voor ons. Die puzzelroute klinkt ook erg leuk!
2009
2011
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 26 Apr 2021 21:44

Re: Dordrecht/Biesbosch

Je hebt binnenkort ook een klimbos in dordrecht. Als je de fluisterboot kan boeken zeker doen echt een aanrader. Centrum van dordt is wel autentiek. Valencia als het open is kan je er een ijsje scoren.
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:38

Bericht 27 Apr 2021 11:58

Re: Dordrecht/Biesbosch

Dank je wel Jordana voor de tips.
Het wordt waarschijnlijk wel een bootje huren. Even het weer aankijken.
2009
2011

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers