Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijna weekend: wat zijn je plannen?

<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 16 Apr 2021 19:40

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Zora schreef:Oh wat heerlijk Snirp!


Nou, dat is het echt! Even samen in de rust, zonder onze twee (lieve ;)) draken erbij.

Jij ook veel plezier! Vorden, vlakbij waar ik mijn man 10 jaar geleden vandaan heb geplukt, haha.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 16 Apr 2021 20:00

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Snirp, dat klinkt echt heerlijk. Geniet ervan saampjes!

Zora, Vorden is wel echt in de middle of nowhere, haha. Alle tijd alleen is lekker he, en twee uurtjes rijden valt ook wel mee. Muziekje aan en gaan.

We kennen de buurt of woonplaats nog totaal niet. We weten alleen dat we het oosten/noorden van Nederland veel leuker vinden dan het westen, qua omgeving en mensen enzo. Wel extra spannend, we wonen nu vlakbij familie enzo, dat is straks dus wel even anders (als het allemaal doorgaat natuurlijk).
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11401

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 16 Apr 2021 20:39

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Morgen met twee kinderen naar zwemles, misschien in de middag helpen bij het vaccineren op mijn werk en anders hardlopen.
Als ik niet ga hardlopen doe ik dat zondag en daarna zwemmen. Verder spelen met de kinderen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 16 Apr 2021 20:42

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Taeda schreef:Ik ga morgen naar GP met Siep en daar gaan we eten en spelletjes doen. ‘s Avonds hebben we een uitgebreid diner besteld, dat is vast lekker. We blijven slapen, dus geen last van de avondklok. Enorm veel zin in, we hebben elkaar al te lang niet met z’n drieën tegelijk gezien!


Yes, heel veel zin in! Goed eten en goed gezelschap 👌
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Apr 2021 22:14

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Leuke plannen komen er voorbij!

Hier staat morgen een klusdag op de planning. Onze schuur wordt opgeknapt. Vanmiddag ben ik al bezig geweest met het verwijderen de houten boeidelen en het dakleer. Morgen komt m’n broer het houtwerk vernieuwen en hij heeft een nieuw kozijn gemaakt voor de nieuwe deur. Maandag komt er een dakdekker om de rest te doen.

Zondag stap ik op de mountainbike en voor de rest doen we weinig.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 16 Apr 2021 22:24

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Snirp, wát heerlijk! Geniet ervan!
Zora en Taeda, jullie ook veel plezier!
Gezelle (nieuwe naam of nieuwe forummer?), veel plezier. Wat een mooi avontuur gaan jullie aan!

Ik moet het hele weekend werken dus hier staat verder weinig op de planning.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem307

Bericht 16 Apr 2021 22:51

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Ik ga morgen winkelen op afspraak bij Hema, Action, Xenos en Blokker. Iets eten op de markt. En zondag helemaal niets.
<<

Kira

Bericht 16 Apr 2021 22:57

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Ik ga morgen werken tot 13.30.
Zondag bij m'n ouders eten en verder geen plannen.
<<

Stuiterbal

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 29 Dec 2018 19:08

Bericht 17 Apr 2021 07:12

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Vandaag de hele dag bloesemshoots opstaan. Vanavond dus beentjes omhoog. Zondag is hier altijd rustdag. Alleen morgen een cake smash shoot die ik nog moet inhalen moeten plannen. En de kindjes komen morgen weer 🎉
For evigt, måske for evigt
Skal vi sammen, samme vej
Og når I morgen får øjne, og natten hviler sig
Skal vi for evigt måske samme vej
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 17 Apr 2021 08:18

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Wij krijgen vrienden op bezoek voor de middagborrel. Een vriendin komt morgen koffie drinken en verder weinig plannen.

Fijn weekend iedereen!
<<

Anoniem335

Bericht 17 Apr 2021 09:37

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Ik heb gisteren bij vrienden gegeten. Erg gezellig. Lang terug dat ik vrienden had gezien.

Vandaag nog geen plannen. Dacht misschien even op de scooter naar tulpenvelden hier in de buurt te rijden, wist niet dat we tulpenvelden hebben maar zag een wandeling voorbij komen dus dat zal wel :-) 20 km verderop is dat denk ik.

Vriend heeft morgen een oefenwedstrijd met paar vrienden langs de dijk hier hardlopend. 10 km. Corona proef. Ik ga misschien even kijken.
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:17

Bericht 17 Apr 2021 10:20

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Buiten F1 kijken helemaal niets, heerlijk! Best drukke weken gehad dus vind het wel even fijn om niks te ‘moeten’.
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Apr 2021 16:45

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Ik ben vanmorgen naar voetbal geweest. Was heerlijk zonnetje dus superchill. Vanmiddag 1 van mn zoons uit logeren gebracht en ik hang nu met de andere op de bank. Vanavond online personeelsfeestje. Morgen maar in de tuin werken, zo saai maar moet helaas wel.
R. 2013
D. 2016
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 18 Apr 2021 13:57

Re: Bijna weekend: wat zijn je plannen?

Fred schreef:Leuk Rapa, dat is in de buurt. Eindhoven zonder drukke winkelstraten heeft wel iets. Check ook zeker september 44 plein en de architectuur daarom heen..


Ik vond Eindhoven qua architectuur echt bijzonder. Was natuurlijk ook prachtig weer dus alles ziet er ook mooier uit. Vond september plein echt mooie gebouwen hebben, de Bijenkorf gevel, Piazza, de Blob maar ook de oudere Philipsgebouwen. Kom er nog een keer terug als de musea open zijn.

Ben eerst naar de Berenkuil gelopen voor de graffiti, streetart. Daarna terug naar station, centrum bekeken qua gebouwen, langs het Philips stadion om daar de streetart te zien, gevel van Hartje Rio achter het PSV stadion is ook speciaals. Door naar Strijp S om daar rond te kijken, architectuur en streetart. Daar op station gestapt en naar Den Bosch toe.

Eerst bij Jan de Groot mijn Bossche bol gescoord en Brabantse worstenbroodjes. Tien naar de Tramkade gelopen om de streetart op de silo's van de meelfabriek te bekijken en ook die aan de Havendijk.

Was super geslaagde dag.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers