Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

<<

Anoniem295

Bericht 15 Nov 2020 13:06

Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Komende week ben ik jarig en wil ik eigenlijk toch wel iets te trakteren neerzetten voor mijn collega’s. Normaal maakte ik rocky roads of fudge maar dat lijkt me voor dit jaar niet zo handig, en ik heb er eigenlijk ook niet zoveel zin in. Dus ben ik een beetje aan het nadenken over per stuk verpakte traktaties, daarmee dus ook corona proof. Ik heb nu zelf in m’n hoofd zitten als opties: gewoon een simpele doos celebrations, een doos Tiny Tony’s, van die per stuk verpakte mini-Kanjers, of oreo’s (die per 2 verpakt zijn). Hebben jullie misschien nog aanvullingen?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Nov 2020 13:13

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Je hebt bij Albert Heijn zakken van het merk Broderick's, dat zijn een soort rocky road-achtige koekjes, in de smaken Road Rocking Choc Choc Block, Caramental, Super Stars of Choc N'Roll en ik meen me te herinneren dat er ook gemengde zakken zijn. Die zijn voor zover ik weet per stuk verpakt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 15 Nov 2020 13:42

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Ik heb getrakteerd op van die mini mars twix etc in zo’n gemengde zak. Dat is ook individueel verpakt. Niet origineel, maar er is goed van gegeten ondanks de zeer beperkte bezetting bij ons.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 15 Nov 2020 14:07

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Ik zou ook denken aan van die mini twix/snickers etc. Misschien niet origineel maar ik word er altijd wel blij van als dat er staat.
Je hebt ook voorverpakte brownies. Of van die cakejes in een gele verpakking met oa chocolade, ik weet het merk zo niet.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Nov 2020 14:19

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Oh ik lees even mee, ik wil dinsdag trakteren op m’n werk maar aangezien we een gezonde school zijn, en traktaties van de kinderen ook gezond moeten zijn wil ik zelf ook gezond trakteren.

Dus geen chocola en koek en cake.

Wie heeft er nog meer tips?
#teammaple🍁
<<

Anoniem296

Bericht 15 Nov 2020 14:26

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Je zou ook zelf zakjes of bakjes kunnen vullen met stukjes fruit. En dan met een lepeltje of vorkje erbij. Paar druiven, stukje ananas, stukjes mandarijn.
Geen idee hoeveel collega's jullie hebben, kan me voorstellen dat als je meer dan 20 collega's hebt dit veel te veel werk is .
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 15 Nov 2020 19:30

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Voor Maple: een sweet-table met verschillende soorten koeken of snoepjes blijft gewoon leuk. Ik ben er wel eens voor naar de Macro gegaan. Beetje leuk aankleden en het is lekker feestelijk.

Urban Naked: jammer dat Breakers redelijk duur zijn, anders was zoiets leuk geweest. Je hebt bij de Lidl of Aldi ook van die portie verpakking yoghurtjes, maar ik geloof dat dat redelijk vette room yoghurt is. (Wel lekker).
Voor de rest kon je anders gauw uit op voorverpakt fruit oid.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 16 Nov 2020 11:12

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Ik vind de voorverpakte minibrownies altijd lekker om uit te delen.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Nov 2020 11:34

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Soleil schreef:Voor Maple: een sweet-table met verschillende soorten koeken of snoepjes blijft gewoon leuk. Ik ben er wel eens voor naar de Macro gegaan. Beetje leuk aankleden en het is lekker feestelijk.

Urban Naked: jammer dat Breakers redelijk duur zijn, anders was zoiets leuk geweest. Je hebt bij de Lidl of Aldi ook van die portie verpakking yoghurtjes, maar ik geloof dat dat redelijk vette room yoghurt is. (Wel lekker).
Voor de rest kon je anders gauw uit op voorverpakt fruit oid.

Dankjewel voor het meedenken soleil!
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Nov 2020 12:09

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Ik heb de mijne gevonden! Ik ga trakteren op reepjes van dalicious (https://dalicious.nl/)
Ik ken de maker hiervan persoonlijk dus kan ook nog een op maat gemaakte verpakking fixen vandaag :)
#teammaple🍁
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 16 Nov 2020 16:37

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Ik heb vandaag voor mn leerlingen getrakteerd op lollies en voor mn collega’s op Celebrations. Welicht niet origineel maar wel Corona proof
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 16 Nov 2020 16:59

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Ik heb vandaag voor mn leerlingen getrakteerd op lollies en voor mn collega’s op Celebrations. Welicht niet origineel maar wel Corona proof
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Apr 2021 22:24

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Even een upje ik ben volgende week jarig 🥳🥳 en werk al weer maanden thuis maar toevallig moet ik volgende week 3x naar kantoor om mijn vervanger in te werken. Heeft iemand nog een leuk idee voor een traktatie?
2015 💙
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 17 Apr 2021 14:11

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Niet heel origineel, maar bij de Jumbo vond ik per stuk verpakte kleine cakejes. Heb ik laatst ook als traktatie meegegeven voor de leerkrachten toen de middelste trakteerde. Gemixt in een bak met van die kleine verpakte chocolaatjes.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 17 Apr 2021 21:49

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Hier is het hip om smiddags te trakteren.... en aangezien ik samen met een paar collega's ga trakteren op vrijdagmiddag maken we er een soort Vrijmibo van maar dan zonder alcohol. Dus we zetten flessen frisdrank neer, en uitdeelzakjes chips. En ik zoek nog portiezakjes popcorn.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Apr 2021 13:40

Re: Corona-proof traktatie ideeën voor op het werk

Het zijn uiteindelijk zakjes m&m’s en maltezers geworden.
2015 💙

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers