Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De kinderen van Ruinerwold

<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 09 Apr 2021 14:28

Re: De kinderen van Ruinerwold

Oh ja, nu herinner ik me het weer.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 13 Apr 2021 09:12

Re: De kinderen van Ruinerwold

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 14 Apr 2021 00:31

Re: De kinderen van Ruinerwold

Wauw, ik ben ook onder de indruk Miss B
Afbeelding
Afbeelding
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 14 Apr 2021 09:47

Re: De kinderen van Ruinerwold

Vanavond alweer het laatste deel. Ben benieuwd.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 14 Apr 2021 10:13

Re: De kinderen van Ruinerwold

Ik ben wel even stil van die verklaring van de jongste zoon.

Ook ben ik inderdaad benieuwd naar de laatste aflevering van de documentaire.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 14 Apr 2021 18:44

Re: De kinderen van Ruinerwold

Na de laatste aflevering vanavond schuift de advocaat van de vier oudsten aan bij Op1 en morgenavond zitten E en I bij De Vooravond. Daarna komt nog een extra aflevering online met oa antwoorden op vragen die de documentaire opriepen.

Ik ben er zo benieuwd naar ook!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2860

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 15 Apr 2021 09:57

Re: De kinderen van Ruinerwold

Ik moet de aflevering van gisteren nog kijken. Maar ik las dit vanmorgen en dacht wel van ja.. kan toch ergens ook niet uitblijven als je nu zo ziet wat je vader heeft gedaan.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/7493862 ... digen-zijn
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 15 Apr 2021 10:53

Re: De kinderen van Ruinerwold

Vond het heftig om te zien dat die kerel niet alleen zijn 9 kinderen, maar ook zijn schoonvader en een zoon uit een eerder huwelijk opsloot.

Dat er nog een kind vetrokken is, las ik ook vanmorgen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Kira

Bericht 15 Apr 2021 19:47

Re: De kinderen van Ruinerwold

Chava schreef:Vond het heftig om te zien dat die kerel niet alleen zijn 9 kinderen, maar ook zijn schoonvader en een zoon uit een eerder huwelijk opsloot.

Dat er nog een kind vetrokken is, las ik ook vanmorgen.



Verschrikkelijk, die angst van die man in z'n ogen... Wat een bizar verhaal is het toch.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Apr 2021 19:55

Re: De kinderen van Ruinerwold

Nou inderdaad dat beeld van die man en die kleinzoon. Was de vader van zijn vrouw hè, wat moet die man toch verschrikkelijk eng zijn wil hij iedereen zoveel angst aan kunnen jagen. Ook dat hij dan iedereen filmt en niks zegt, zo intimiderend en kwetsbaar.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11570

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Apr 2021 22:02

Re: De kinderen van Ruinerwold

Ik zag E en I vandaag bij de vooravond en voor mijn gevoel wordt I steeds rustiger. Hij heeft in de docu wat onrustige bewegingen en zijn bewegingen zijn onnatuurlijker en dat zag je bij de vooravond bijna niet meer. Ik vind het ook echt enorm heftig. Op basis van de beelden zou je toch zeggen dat er voldoende bewijs is, waarom moet er dan een context bij.
En gewoon z’n schoonvader en stiefzoon opsluiten en ze dan ook nog ‘the prisonors’ noemen, wat gaat er dan in je hoofd om. Ik vind het een dappere keuze om bewust ook broers en zussen te gaan bezoeken.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Apr 2021 22:13

Re: De kinderen van Ruinerwold

Ik vond ze ook weer zó sterk overkomen bij De Vooravond! I lijkt inderdaad wel een ander persoon. Ik kijk nu de laatste online aflevering.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Apr 2021 22:37

Re: De kinderen van Ruinerwold

Poeh, ik heb zo met Shin te doen. Hij is echt zwaar getraumatiseerd en depressief. Ik hoop zo dat hij het allemaal weer op de rit krijgt over een tijdje. 😥
❤ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 15 Apr 2021 22:52

Re: De kinderen van Ruinerwold

Ik ook, Bliss.
Hij is ook degene die het meest gestraft is.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 16 Apr 2021 14:09

Re: De kinderen van Ruinerwold

Wat een documentaire..!
Ik vraag me af, en het gaat me niks aan hoor, maar omdat er zoveel verteld is in de docu heb ik toch nog vragen, waar ging Mar Jan naar toe toen ze wegliep? Ze moet toch naar iemand zijn gegaan, en welk verhaal heeft ze dan verteld? De broers gingen naar haar, maar ik blijf me afvragen hoe haar verhaal is gegaan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Apr 2021 14:13

Re: De kinderen van Ruinerwold

Geen idee. Jij hebt de laatste (extra) aflevering dus al gezien? Daarin zouden ze vertellen hoe ze weg gekomen waren.

Ik vraag me ook af of de school nooit iets door heeft gehad, zouden ouders wel op oudergesprekken zijn gekomen, viel er dan niks op. Op dat ze vaak niet kwamen door de opsluitingen of dat je letsel zag van alle mishandelingen. Dat je iets merkte aan de kinderen door de angst of wat dan ook. Zouden ze naar kinderfeestjes mogen of nooit mogen afspreken, dat moet toch opvallen?

Dit gaat me trouwens ook niks aan hoor. Maar dat vraag ik me dan af.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 16 Apr 2021 14:24

Re: De kinderen van Ruinerwold

Ja, dat soort vragen. Ze hadden wel speelgoed en goede kleren, waar kwam het geld vandaan omdat hij natuurlijk voor 5 van die kinderen geen kinderbijslag kreeg.
Ja, heb laatste aflevering ook gezien net. Er zullen altijd vragen blijven denk ik. Maar wat moedig en sterk dit zo naar buiten te brengen om de waarheid te kunnen vertellen en media negativiteit te voorkomen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 16 Apr 2021 22:02

Re: De kinderen van Ruinerwold

Ik ken toevallig e.dino via via. Hij heeft 2 kinderen met een familielid van een vriendin.
Ik heb nooit iets aan hem gemerkt, hij kwam geheel normaal over. Zijn inmiddels ex vriendin wist wel veel, maar ook niet echt alles begrijp ik. Daar buiten heeft hij geloof ik vooral z'n mond gehouden. Volgens mij hebben ze heel goed de schijn naar buiten weten op te houden en zijn ze echt enorm gedrild geweest.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 17 Apr 2021 13:25

Re: De kinderen van Ruinerwold

Ik heb gisteren aflevering 3 gekeken en vind het heel heftig allemaal. Het verleden natuurlijk, maar ook juist nu met het mediacircus en alles rondom de rechtszaak. Die oudste broer, dan breekt mijn hart gewoon een beetje. En die bange ogen van de kinderen en dan die glimlachende moeder op de achtergrond. Bizar.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers