Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

<<

Anoniem7

Bericht 06 Sep 2013 10:52

Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Haha, dit klinkt wel een beetje wanhopig hoor. Maar als ik twitteraccounts van anderen voorbij zie komen dan hebben ze regelmatig zóveel volgers. En dan kom ik met m'n 38 volgers. Ik vind Twitter best leuk, wil ook m'n blog er zo nu en dan aan koppelen om zo meer lezers te krijgen, maar ik heb geen idee hoe ik dat netwerk moet vergroten. Op het oude forum kon ik m'n Twitteraccount aan m'n profiel toevoegen en konden mensen me met één klik volgen. Ik wil verder ook geen familie/collega's op Twitter, die heb ik op Facebook en zo is het prima.

Hoe doen jullie dat? Gewoon willekeurig mensen volgen in de hoop dat ze je terugvolgen?
<<

Anoniem12

Bericht 06 Sep 2013 10:54

Re: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Ik ging een keer voor de lol Justin Bieber volgen, toen kreeg ik me een hoop volgers terug. :laughcry:

Delete, delete haha.

Ik merk zelf dat mensen me gaan volgen a.d.v. m`n hobby (haken) of wanneer ik iets Tweet over een bedrijf in de buurt.
<<

Anoniem7

Bericht 06 Sep 2013 10:57

Re: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Zou het gebruik van hashtags daarbij echt zoveel helpen? Die gebruik ik eigenlijk zelden nu. Ik tweet sowieso nog niet zoveel ook hoor.

Haha, oh, ik kwam een keer een Twitteraccount tegen die je kon volgen als je meer terugvolgers wilde. Nou, dat heb ik geweten... De gemiddelde leeftijd van die volgers is ook een jaar of 14 :laughcry:
<<

Anoniem12

Bericht 06 Sep 2013 11:04

Re: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Ja ik denk wel dat dat helpt. En mensen volgen die je zelf interessant vindt, dan krijg je soms ook weer volgers terug.

En veel tweeten helpt denk ik wel. Uiteraard geen onzin, maar dingen die er voor jou toe doen en voor een ander ook leuk zijn om te lezen.

Dus, 'hallo, vandaag heb ik m`n roze broek aan' zal niet echt veel volgers trekken.
<<

Anoniem331

Bericht 06 Sep 2013 11:26

Re: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Ik ben bij deze je nieuwste volger denk ik!
Ik doe er ook niet zoveel mee, omdat ik ook niet zoveel volgers heb. Ben wel wat Facebook moe, en wil wel over op alleen twitter!
<<

Anoniem7

Bericht 06 Sep 2013 11:28

Re: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Haha, ik heb nog geen nieuwe volger hoor ;) Maar wat leuk datje me wilt volgen!

Ik vind Facebook nog wel leuk, maar het snelle en korte van Twitter spreekt me ook wel aan. Maar Facebook vind ik weer overzichtelijker, dus ik hou het allebei aan.
<<

Anoniem12

Bericht 06 Sep 2013 11:31

Re: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Volgens mij zie ik Tangerine al wel bij je. Tenzij het niet diegene is met een Friese naam. :D
<<

Anoniem7

Bericht 06 Sep 2013 11:32

Re: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Ohja, ik nu ook :cheering: Jeej!
<<

Anoniem66

Bericht 06 Sep 2013 13:54

Re: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Gewoon mensen gaan volgen met een leuke bio. Dan zie je vanzelf of het klikt. De meeste mensen volgen gewoon terug.
<<

Anoniem 53

Bericht 06 Sep 2013 14:16

Re: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Post een leuke tweet dan kan ik je retweeten :wink:
<<

Anoniem7

Bericht 06 Sep 2013 15:03

Re: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Hahaha daar zit het hem juist, ik zie anderen altijd de leukste dingen tweeten waarvan ik denk 'goh, ja, waarom ook niet', maar zelf kom ik er nooit op :P
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 06 Sep 2013 15:05

Re: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

De juiste onderwerpen met # jes zetten. Mensen die daar op zoeken komen dan bij jou terecht.
Ook mee doen op met onderwerpen als #durftevragen levert volgers op.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem 53

Bericht 06 Sep 2013 18:38

Re: Hoe krijg ik meer volgers op Twitter?

Maple schreef:Hahaha daar zit het hem juist, ik zie anderen altijd de leukste dingen tweeten waarvan ik denk 'goh, ja, waarom ook niet', maar zelf kom ik er nooit op :P

Ik heb door veel te tweeten over voetbal een hoop volgers gekregen. En wat Pure zegt #durftevragen als je een vraag hebt levert ook nog wel eens volgers op. Maar of je dat soort mensen leuk vindt weet ik niet.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers