Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kledingstijl - capsulegarderobe

<<

Anoniem308

Bericht 14 Mrt 2021 19:54

Kledingstijl - capsulegarderobe

Ik ben zoekende in mijn kledingstijl. Ik kan niet echt een duidelijke lijn ontdekken in mijn kast qua kleren. Terwijl ik qua duurzaamheid het leuk zou vinden om iets meer te weten wat ik echt nou altijd bij mijzelf vindt passen.
Hebben jullie echt een eigen stijl of koop je van alles en nog wat?
In het verlengde daarvan denk ik dus ook meer in de richting van een capsule wardrobe, dus minder kleding maar wel meer in een eigen stijl en goede kwaliteit. Alleen slechts 30 items die ik wel eens zie voorbij komen vind ik wel heel weinig 🤣
<<

Anoniem332

Bericht 14 Mrt 2021 22:49

Re: Kledingstijl - capsulegarderobe

Ik kan je vraag niet zo goed uit je post halen.
Maar ben je opzoek naar een (nieuwe) kleding stijl met een X aantal items die je kan blijven combineren?

Ik ben ook zoekende nu ik geen kinderwens meer heb en richting mijn oude gewicht ga.
Ik mag alleen kleding kopen als ik er echt blij van word. Het moet minimaal een ‘9’ zij wil ik het kopen. Baal nu alleen van dat winkels dicht zijn. Heb wel wat besteld maar 90% terug gestuurd. Ook let ik op hoe iets gemaakt is, voor mij geen kleding wat van inditex komt of H&M tenzij het van de conscious lijn is.
Kleding gaat bij mij op gevoel, het moet vooral goed zitten. Ik kan slecht tegen kleding wat niet lekker zit of te ingewikkeld is. Ik heb een paar jurken maar die draag ik weinig omdat ik panty’s niet fijn vind zitten of omdat ik er niet de juiste schoenen bij heb. Vooral schoenen vind ik moeilijk omdat ik alleen maar sneakers pas, ook heb ik een hekel aan schoenen die geluid maken als ik loop.
<<

Anoniem332

Bericht 14 Mrt 2021 23:00

Re: Kledingstijl - capsulegarderobe

Ik zit een beetje te lezen over die 333,33 methode. Best interessant, ik hoop van de week eens tijd te hebben met mijn kast uit te mesten. Ik ben benieuwd of ik wel 33 items heb die ik draag 😬
<<

Anoniem308

Bericht 14 Mrt 2021 23:30

Re: Kledingstijl - capsulegarderobe

Ik denk dat jouw antwoord perfect aansluit om mijn niet duidelijk verwoorde vraag 😃.

Ik ben benieuwd of hier mensen zijn met een hele duidelijk stijl. Hoe zou je die omschrijven, hoe heb je die gecreëerd en wat is het voor stijl.
En of er dames zijn met een duurzame kast, misschien zelfs een capsule van een x aantal items. En hoe heb je die gecreëerd.
<<

Anoniem332

Bericht 15 Mrt 2021 00:00

Re: Kledingstijl - capsulegarderobe

Dan lees ik graag mee, aangezien ik ook zoekende ben 😅
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 15 Mrt 2021 10:51

Re: Kledingstijl - capsulegarderobe

Casual stoer!
Mijn kledingkast bestaat vooral uit broeken met vrouwelijke tops, truien en blousjes met vesten.
Af en toe een jurkje of rok.
Schoenen nooit hakken maar sneakers en stoere boots en instappers of sandaaltjes.
Vind het vooral belangrijk dat het bij mijn lijf past en mij er lekker in voel en of de kleuren in uit mijn pallet komen.
Het verschilt ook wel van duur naar goedkoop maar iets wat ik een jaar niet draag gaat weg.
Stijl heb ik denk ik al jaren en maat ook😉
Denk dat het misschien handig is voor jouw om paar mooie basisstukken te houden en die te combineren met wat je leuk vind en bij je past!
<<

Anoniem308

Bericht 15 Apr 2021 10:15

Re: Kledingstijl - capsulegarderobe

Even een upje voor dit topic.

Inmiddels ben ik gestart op IG met een online cursus, 'verrek ik ontdek'. Volgens mij doet Teun hem ook.
Ik heb in een aantal stappen mijn kledingkast al flink opgeruimd. En ben nu bezig op Pinterest met een inspiratiebord. Heel erg leuk. Ik merk dat ik echt weer even met een frisse blik naar mijn kledingkast kijk. Waardoor ik nu gewoon wat makkelijker ook kan combineren vanuit mijn kast.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers