Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

<<

Ilske

Noob

Berichten: 94

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:22

Bericht 12 Apr 2021 18:46

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ohhh Marin, wat schrikken!
Wij moeten eigenlijk ook pinda gaan geven maar ik zit dat steeds uit te stellen omdat mijn zoontje al allergisch reageert op koemelk en ik zelf ook een lichte reactie geef op pinda’s. Miss toch maar via het ziekenhuis laten testen want wat jij hebt meegemaakt ben ik juist zo bang voor.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Apr 2021 18:49

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ja klinkt verstandig om dan van te voren even contact op te nemen met het ziekenhuis. Snap dat je het spannend vindt!
Let's discover the world together.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 12 Apr 2021 19:03

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ilske schreef:Ohhh Marin, wat schrikken!
Wij moeten eigenlijk ook pinda gaan geven maar ik zit dat steeds uit te stellen omdat mijn zoontje al allergisch reageert op koemelk en ik zelf ook een lichte reactie geef op pinda’s. Miss toch maar via het ziekenhuis laten testen want wat jij hebt meegemaakt ben ik juist zo bang voor.


Daarom hebben wij het in het ziekenhuis gedaan. Kinderarts stelde dat zelf voor, zo fijn! Gelukkig geen reactie bij onze dochter.
⁠♡♡♡
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 12 Apr 2021 19:05

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Marin schreef:Pfoe snap ik Uffe! Loop je intussen overtijd? Lijkt me ook pittig met de twee meiden thuis. Ik merkte dat ik echt m'n rust niet kon vinden als zoontje thuis was. Het zette pas door toen hij al uit logeren was. Is dat niet een optie vast?



We hebben helaas niet voor elke dag dezelfde oppas dus kunnen ze niet al wegbrengen. Jongste gaat morgen wel wat extra naar de gastouder als de oudste op school is. Wie weer werkt dat.

Ik ben nu 41+1.
⁠♡♡♡
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 12 Apr 2021 19:08

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ook hier een dikke knuffel! Je mag altijd appen, dat weet je!
22112014 / 10042019
<<

Anoniem316

Bericht 12 Apr 2021 21:08

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Dochter mag woensdag beginnen met zwemles. Ze heeft er zin in maar vind het ook spannend en ik vind het zo verdrietig dat ik niet mag kijken hoe het gaat (en even een fotootje kan maken voor het plakboek). Hoop dat ze dat een beetje goed oppakt.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 12 Apr 2021 22:01

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Jeetje wat schrikken Marin.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Apr 2021 07:04

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Och Uffe hoop voor je dat de bevalling dan gauw op gang komt! 😘
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 13 Apr 2021 09:03

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Zoon heeft vandaag zijn eerste dag in groep 1 en hij was zo enorm enthousiast. Hij rende de school in en keek al niet meer naar mij om, heerlijk!
Alleen heel erg jammer dat mijn telefoon vast liep dus ik heb in het lokaal geen foto kunnen nemen. Ik ben erg benieuwd hoe hij het heeft gehad!
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Apr 2021 09:03

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ah wat fijn! Misschien mag je bij ophalen nog even naar binnen?
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 13 Apr 2021 09:17

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Nee dan niet, alleen net met wegbrengen.
En de zonnewering was net naar beneden omdat de zon vol op het raam stond, want ik dacht dan maak ik wel een foto vanaf het plein, ook al zit hij met zijn rug naar het raam.
Ach, als het goed is stuurt de juf ook wel eens foto's dacht ik.
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Apr 2021 09:21

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ja je kan het misschien even vragen straks of ze dat morgen wil doen. Vast wel!
Let's discover the world together.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 13 Apr 2021 09:37

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Wat schrikken Marin! Wat goed dat je alles zo snel bij de hand had.

Wat fijn Saga dat hij zo enthousiast was :) en jammer dat je geen foto’s kan maken.

Ah dat is balen Dee!

Uffe: de laatste loodjes! Zet ‘m op!
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 15 Apr 2021 16:00

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ben even benieuwd wat jullie hiervan vinden en of ik een zeikerd ben 😆. Mijn schoonouders passen op, heel fijn en ik laat het meerendeels los. Ze zijn gek op L. en zo lang hij voeding krijgt en een schone luier en slaapt, doe je niet snel iets verkeerd nu hij nog zo klein is 😆.

Zijn nageltjes waren wat lang en ze hebben zonder overleg gevijld omdat hij een krasje in zijn gezicht had.

Ben ik nou een zeikerd dat ik eigenlijk graag wil dat dit even wordt overlegd? Ik bijt ze er zelf voorzichtig af en idd hij heeft soms een kras in zijn gezichtje. Ik gok dat veel baby’s dit hebben.

Wat vinden jullie? Ik wil namelijk niet op alle slakken steeds zout leggen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Apr 2021 16:04

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Eerlijk, ik zou super blij zijn als ze dat zouden doen. Ik heb een hekel aan nagels vijlen. Dus scheelt mij weer.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Apr 2021 16:04

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

In dit geval lijkt het me alleen maar fijn als zij iets aan de nagels gedaan hebben, het is al zo'n gedoe!
❤ 7 juni 2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 15 Apr 2021 16:10

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Haha fijn om jullie reacties te horen! Zo kan ik het idd ook zien 😆😆. Idd een gedoe dat vijlen. Het zegt denk ik ook meer over mijn gevoel erbij. Onze relatie is soms echt moeizaam te noemen en dan kunnen kleine dingen al te groot worden. Soms best zoeken wat vind je wel belangrijk en zeg je iets over en wat laat je lekker gaan. Tot nu toe gaat het gewoon goed het oppassen. Ik ben echt bezig om hier mijn weg in te vinden qua loslaten.
<<

Anoniem316

Bericht 15 Apr 2021 16:14

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Nee, dat zou ik prima gevonden hebben denk ik. Denk ik, want ik ben eigenlijk voor alles allergisch wat mijn schoonouders doen (hoe kan dat toch? Ik snap niet waarom ik dat heb).

Ik werk vandaag thuis, terwijl mijn schoonmoeder oppast en mijn man beneden werkt. Ik vind het echt verschrikkelijk.. Alsnog komen er allerlei vragen bij mij. Alsof ik de babyfluisteraar ben haha. Volgende week weer lekker een dagje naar kantoor, dit is ook niks.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 15 Apr 2021 16:21

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Dat zou ik ook prima vinden! Maar als de verhouding moeilijker ligt zou ik het misschien wel ervaren als kritiek. Maar objectief gezien is het natuurlijk hartstikke prima en alleen maar lief en goed van ze!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 15 Apr 2021 16:25

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Haha Dee herkenbaar. Dat heb ik dus ook en dat maakt het ingewikkeld. Als mijn moeder het zou doen zou ik het prima vinden denk ik.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 15 Apr 2021 16:36

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ik zou het wel relax vinden want ik vond die nagels vijlen echt een irritant klusje. Zolang ze het voorzichtig met een vijltje hebben gedaan zou ik er niets van zeggen :). Stel jij zou op iemands baby passen en je zou voorzichtig een te lang nageltje vijlen en de moeder zegt dan dat je dat had moeten overleggen, hoe zou je dat vinden?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Apr 2021 16:41

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Ik heb trouwens nooit gevijld, maar geknipt. Dat vijlen ging voor geen meter met die zachte nageltjes! Heb wel één keer in haar vingertje geknipt 😱 bloeden joh, de tranen liepen over m'n wangen.
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Apr 2021 16:50

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Haha bliss, ik heb 1 keer een poging tot vijlen gedaan en daarna mijn moeder laten doen. En nog steeds worden tijdens de oppas dag de nagels geknipt 😋 ik vind veel kritiek, maar dit is iets wat ik dus express niet doe, omdat het zoveel handiger is dat oma het doet.

En ik ben ook best allergisch voor mijn schoonouders hoor, maar zolang ze niets doen dat gevaarlijk is, spreek ik ze niet aan om dingen. Hun oppas dag, hun manier. En geloof me, ik zou veel anders doen. Maar geen oppas is vervelender dan perse willen dat ze alles op mijn manier doen. We zijn gewoon anders..
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6198

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 15 Apr 2021 17:14

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Tabbie schreef:Eerlijk, ik zou super blij zijn als ze dat zouden doen. Ik heb een hekel aan nagels vijlen. Dus scheelt mij weer.

Ja absoluut dit!
<<

Anoniem304

Bericht 15 Apr 2021 18:09

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie #2

Joey schreef:
Tabbie schreef:Eerlijk, ik zou super blij zijn als ze dat zouden doen. Ik heb een hekel aan nagels vijlen. Dus scheelt mij weer.

Ja absoluut dit!

Same here. M'n schoonouders koken haar flesje en speentje ook altijd uit. Dat zag ik eerst ook als 'is het niet schoon genoeg ofzo?', maar nu denk ik; chilllll, scheelt mij weer.

Nagels vijlen kan ik niet, dat wil niet. Dus als schoonmoeder het wil doen, be my guest. Ik bijt ze af, want met een knippertje lukt me ook nog niet (woeste baby in 3 sec).
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers