Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij al gewinkeld op afspraak?

<<

Saji

Kletskop

Berichten: 580

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 11 Apr 2021 08:38

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Was afgelopen week ook zo idd. Ik was als enige in de winkel. Kwam later nog 1, die vroeg of ze binnen mocht komen zonder afspraak. Verkoopster zei, tuurlijk kom erin, heb namelijk de hele ochtend maar 2 klanten gehad.

Hema net zo medewerkers zeiden er mogen 50 mensen binnen, maar zie geen kop. De tijd is al afgeblokt tot 16:00 uur, dus mensen die nu willen komen zonder afspraak hebben pech?! Maar van mij mogen ze komen.
Winkels hebben door deze regel veel minder omzet.

Ik vond het wel lekker winkelen opzich, maar ik hou van op mijn eigen tempo en niet dat gehaaste. Het spontane is helemaal weg. Je moet nu uitstippelen waar je heen wilt.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 11 Apr 2021 08:43

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik heb gisteren met de oudsten gewinkeld bij Scapino. Het ging hier netjes op afspraak, werd gecheckt bij binnenkomst en het was heerlijk rustig. Goed geslaagd voor allebei! Reactie van mijn oudste: wat is shoppen leuk zeg!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

ChiQ

Bericht 11 Apr 2021 09:15

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik snap het wel eigenlijk. Moest gisteren in de shoeby dhl pakket wegbrengen, liep verder niemand. Ik keek even rond maar toen zeiden ze je mag lekker kijken hoor. Nu is shoeby mijn winkel niet maar ik heb toch een riempje genomen. Voelde me zo rot om niets te kopen. Lekker gul🤣
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 11 Apr 2021 18:11

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik heb nog nergens op afspraak gewinkeld. Ik had wat dingen van de Hema nodig en twijfelde om een afspraak te maken, maar heb net toch maar online besteld. Ik vind het ook wel lekker makkelijk zo. Ik probeer trouwens gewoon überhaupt zo min mogelijk te kopen en als ik iets bestel probeer ik dingen te combineren. Het is niet zo dat hier elke dag een pakketbezorger aan de deur staat.
<<

Anoniem325

Bericht 12 Apr 2021 12:40

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik ga morgen naar Hema. Kan iets ophalen en kan ook vast iets gebruiken voor de kleine en merk dat ik echt even toe ben aan even naar buiten gaan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Apr 2021 08:39

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Haha hoe blij je kan zijn met een Hema afspraak hè. 😂
Let's discover the world together.
<<

Anoniem325

Bericht 13 Apr 2021 10:24

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Marin schreef:Haha hoe blij je kan zijn met een Hema afspraak hè. 😂


Haha echt hoor. Kan ook online bestellen, maar is hier zo dichtbij dat we lekker samen gaan lopen. Even eruit na 1,5 week binnen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Apr 2021 10:25

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Nou groot gelijk. En rustig aan beginnen hè. Als het niet gaat tussendoor even zitten. Bij zoontje was ik helemaal uitgeput na de eerste wandeling.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem325

Bericht 13 Apr 2021 10:43

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ja dat sowieso! We hebben al gewandeld, kleine stukjes, vandaag weer ietsje meer proberen.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 15 Apr 2021 08:17

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Had bij de Primark gewinkeld.. alleen het gekke vond ik wel dat je daar toch 50 mensen binnen mag hebben en er 3 tijdvakken zijn alleen zitten ze elke dag voor 1 week al vol!
Nu ik er was heb ik nooit zoveel mensen gezien, denk hoogstens 5 en sommige mét kinderen!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Apr 2021 08:25

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

kippetje schreef:Had bij de Primark gewinkeld.. alleen het gekke vond ik wel dat je daar toch 50 mensen binnen mag hebben en er 3 tijdvakken zijn alleen zitten ze elke dag voor 1 week al vol!
Nu ik er was heb ik nooit zoveel mensen gezien, denk hoogstens 5 en sommige mét kinderen!


Dat was op het nieuws.. mensen reserveren er veel op voorhand om ze daarna door te verkopen.. gekkenwerk!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 15 Apr 2021 08:37

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Wow idd gekkenhuis! Zoveel leuks hebben ze nou ook weer niet 😜
<<

Anoniem308

Bericht 15 Apr 2021 08:42

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Serieus, een tijdsvak voor de primark doorverkopen? wtf..
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Apr 2021 09:12

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Bizar. Dan zou ik als Primark maar om legitimatie gaan vragen. Alleen als de juiste naam in de mail staat mag je erin en je kunt die naam niet achteraf aanpassen. En dat ook heel duidelijk aankondigen bij het reserveren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 15 Apr 2021 09:44

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Hoe stom is het...
Ik voor het eerst sinds je op afspraak kunt winkelen toch maar een afspraak gemaakt in een schoenenwinkel. De jongens moesten hoognodig nieuwe schoenen.
Zit naast de supermarkt en elke keer als ik er voorbijkwam afgelopen maanden, stond het personeel bij de ingang uit hun neus te eten omdat ze amper klanten krijgen.
En uitgerekend toen ik er was, moesten ze gaan vakken vullen en zélfs uitgerekend op de plek waar ik aan het kijken was en er dus gewoon niet bij kon.
Dat snap ik dan echt niet... 🤯
<<

Anoniem325

Bericht 15 Apr 2021 10:03

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Tom schreef:
kippetje schreef:Had bij de Primark gewinkeld.. alleen het gekke vond ik wel dat je daar toch 50 mensen binnen mag hebben en er 3 tijdvakken zijn alleen zitten ze elke dag voor 1 week al vol!
Nu ik er was heb ik nooit zoveel mensen gezien, denk hoogstens 5 en sommige mét kinderen!


Dat was op het nieuws.. mensen reserveren er veel op voorhand om ze daarna door te verkopen.. gekkenwerk!


Wauw waarom doen mensen dit toch.. En waarom zou je in godsnaam betalen om naar Primark te mogen. Fijn dat je op afspraak mag winkelen, maar ik zou er nooit voor betalen.
<<

Anoniem325

Bericht 15 Apr 2021 10:04

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

MissBitchy schreef:Hoe stom is het...
Ik voor het eerst sinds je op afspraak kunt winkelen toch maar een afspraak gemaakt in een schoenenwinkel. De jongens moesten hoognodig nieuwe schoenen.
Zit naast de supermarkt en elke keer als ik er voorbijkwam afgelopen maanden, stond het personeel bij de ingang uit hun neus te eten omdat ze amper klanten krijgen.
En uitgerekend toen ik er was, moesten ze gaan vakken vullen en zélfs uitgerekend op de plek waar ik aan het kijken was en er dus gewoon niet bij kon.
Dat snap ik dan echt niet... 🤯

Dan kan je toch gewoon vragen of je er even bij mag?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Apr 2021 10:21

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Tom schreef:
kippetje schreef:Had bij de Primark gewinkeld.. alleen het gekke vond ik wel dat je daar toch 50 mensen binnen mag hebben en er 3 tijdvakken zijn alleen zitten ze elke dag voor 1 week al vol!
Nu ik er was heb ik nooit zoveel mensen gezien, denk hoogstens 5 en sommige mét kinderen!


Dat was op het nieuws.. mensen reserveren er veel op voorhand om ze daarna door te verkopen.. gekkenwerk!


Nou jaaa wat belachelijk! En ook om daarvoor te gaan betalen, dan ben je toch ook niet lekker?

Ik stond gisteren even buiten bij Vero Moda een vest te bekijken en keek even in de winkel wat er zoal hing. Er was verder niemand en het meisje zei dat ik wel even binnen mocht komen, dus uiteindelijk nog twee shirtjes gekocht daar.
❤ 7 juni 2018
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Apr 2021 10:36

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Jaa ik vind het ook van de zotte hoor! Maar er zijn vast mensrn die er nog intrappen ook. Ik had eigenlijk vandaag een afspraak staan, maar kan niet doorgaan omdat zoontje in Q zit 😫
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 15 Apr 2021 10:42

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Auxo schreef:
MissBitchy schreef:Hoe stom is het...
Ik voor het eerst sinds je op afspraak kunt winkelen toch maar een afspraak gemaakt in een schoenenwinkel. De jongens moesten hoognodig nieuwe schoenen.
Zit naast de supermarkt en elke keer als ik er voorbijkwam afgelopen maanden, stond het personeel bij de ingang uit hun neus te eten omdat ze amper klanten krijgen.
En uitgerekend toen ik er was, moesten ze gaan vakken vullen en zélfs uitgerekend op de plek waar ik aan het kijken was en er dus gewoon niet bij kon.
Dat snap ik dan echt niet... 🤯

Dan kan je toch gewoon vragen of je er even bij mag?


Ja tuurlijk. Maar dan heb je al zeer weinig inkomen, dan doe je er toch alles aan om die paar klanten die je hebt zoveel mogelijk te laten uitgeven?
<<

ChiQ

Bericht 15 Apr 2021 11:19

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

MissBitchy schreef:
Auxo schreef:Dan kan je toch gewoon vragen of je er even bij mag?


Ja tuurlijk. Maar dan heb je al zeer weinig inkomen, dan doe je er toch alles aan om die paar klanten die je hebt zoveel mogelijk te laten uitgeven?


Ik had gewoon gevraagd of ik er even bij mag maar ik snap verder echt wel dat ik de koningin niet ben dus ze hoeven echt niet te rennen voor me.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Apr 2021 11:37

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik denk meer dat MB erop doelt dat ze op dat moment prima overal hadden kunnen vullen, maar dat het gewoon suf is dat ze daar zijn waar de klant ook is.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Apr 2021 11:35

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik heb al meer shop afspraken gehad. Wel fijn dat het niet zo druk is in de winkel.

Ik snap MB wel tenminste ik denk dat ze het zo bedoelt als Tom zegt.

Ja dat van de Primark hoorde ik ook. Nou ik ga er echt niet voor betalen.
2014 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Apr 2021 11:18

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Niet dat het nou zo spannend is om elke shopafspraak te vermelden maar ik gooi 'm maar direct als kinderboekentip erin.
Ik ga straks of morgen (beetje wanneer het uitkomt) een kinderboek ophalen dat ik heb besteld bij de boekhandel als cadeautje voor de peuterspeelzaal. Kom Mee Kees, van Loes Riphagen. Prachtig boek met mooie tekeningen, we lezen 'm elke avond voor.
https://loesriphagen.nl/products/kom-mee-kees
Let's discover the world together.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 20 Apr 2021 12:04

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Leuke tip Marin! Ik zocht nog een mooi voorleesboek voor mijn neefje, hij is komende maand jarig.

En on topic: ik heb vorige week op afspraak gewinkeld bij de Praxis, ik moest verf laten mengen. Ze waren heel soepel daar, ik mocht ruim een half uur rondlopen en het was helemaal niet druk.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers