Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geboortefotografie

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 09 Apr 2021 19:46

Geboortefotografie

Aan mijn bevallingen heb ik ontzettend fijne herinneringen, maar ik kan het qua beeld niet meer goed voor me halen. De momenten beleef ik toch in een soort roes. Daarom zou ik het bijzonder vinden om het deze keer vast te laten leggen door een professionele fotograaf.

Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe vond je het, voelde je je op je gemak? En wie heeft aanraders qua fotograaf?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Apr 2021 20:29

Re: Geboortefotografie

Vera van Sprankelend Fotografie vind ik erg mooie beelden maken en een fijn persoon.
Je kunt haar volgen op Instagram, daar leer je haar al beetje kennen.
Geen ervaring zelf met geboortefotografie overigens. Ik zou me zelf te opgelaten voelen. Maar vind de beelden wel erg mooi.
Let's discover the world together.
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 09 Apr 2021 20:48

Re: Geboortefotografie

Bij beide bevallingen is er een geboortefotograaf bij geweest. Dat was twee keer Pure Life fotografie.
Ik heb het als heel waardevol ervaren, omdat ik ook veel dingen minder mee kreeg. En de eerste had een slechte start, waarbij zij foto’s is blijven maken van het beademen, het overbrengen naar de couveuse etc. Ik heb dat hele stuk niet mee kunnen krijgen, maar door de foto’s kon ik zien wat er gebeurde.
De fotograaf is alleen op de achtergrond aanwezig, dus buiten af en toe een hoorbare klik van de camera om, merk je eigenlijk niet dat ze er zijn.

Nu bij de derde hebben we weer een fotograaf, een andere deze keer. Het is alleen de vraag of ze erbij kan zijn met de huidige regelgeving omtrent Corona.
Bij een thuisbevalling waarschijnlijk wel, in het ziekenhuis sowieso niet.
Nu gaan we voor een thuisbevalling, dus ik hoop echt dat dat gewoon goed gaat en dat we niet alsnog naar het ziekenhuis moeten.

Mijn persoonlijke favoriet is Birth Day Geboortefotografie.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Lovely

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 04 Jan 2019 17:03

Bericht 10 Apr 2021 14:31

Re: Geboortefotografie

Een collega van mij heeft geboorte fotografie gedaan. De foto’s die ze heeft laten zien, zien er prachtig uit.

Ik zou het wel overwegen. Maar ik vind het wel erg duur en ik ben soms ook wel “bang” dat het allemaal zo snel gaat dat er geen kans is op professionele foto’s.

Bij mijn eerste bevalling had ik in het bevalplan staan dat er foto’s met mijn telefoon gemaakt konden worden. Dat heeft de verpleegkundige ook gedaan. Maar echt 2 minuten voor hij geboren werd t/m het knippen van de navelstreng door mijn man en dat zijn echt 30/40 foto’s ofzo. Dus heb bijna een filmpje. Doe niets met de foto’s maar vond t wel fijn om te zien. Bekijk ze soms nog eventjes. Voor de leuk.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 11 Apr 2021 12:12

Re: Geboortefotografie

Marin schreef:Vera van Sprankelend Fotografie vind ik erg mooie beelden maken en een fijn persoon.
Je kunt haar volgen op Instagram, daar leer je haar al beetje kennen.
Geen ervaring zelf met geboortefotografie overigens. Ik zou me zelf te opgelaten voelen. Maar vind de beelden wel erg mooi.


Ik ken haar ook en ook aan het werk gezien, vind haar ook een prettig persoon! Ik volg ook Marjolijn de Graaf op facebook en als ik haar zo op social media volg, lijkt mij zij ook een fijn persoon (maar dus niet ontmoet)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 11 Apr 2021 14:06

Re: Geboortefotografie

2 vriendinnen van me hebben het via Verwonderfotografie gedaan.
Ze vonden het allebei erg mooi en waardevol en totaal niet storend.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Apr 2021 14:38

Re: Geboortefotografie

Wij hebben ook foto's laten maken van een geboortefotograaf en ben er onwijs blij mee. Helaas mocht ze niet mee naar de ok voor de keizersnede, maar de voor en na foto's zijn zo bijzonder voor me. Ik voelde me helemaal op m'n gemak met haar. Sterker nog, ik was blij dat ze erbij was want kon haar met al haar ervaring soms dingen vragen. En ze zorgde voor wat afleiding tijdens het lange wachten. Na de geboorte heb ik totaal niet meer meegekregen dat ze er überhaupt was, ik was zo bezig met F en de mensen om me heen en zij werd onzichtbaar (zoals een goede geboortefotograaf betaamt). Ik kan het iedereen aanraden.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 11 Apr 2021 17:25

Re: Geboortefotografie

De állerbeste vind ik VI photography.
2 van de 3 die hier ook genoemd worden ken ik ook, Jessica van VI ook. Ik ken ze alledrie persoonlijk. Mijn keuze qua mens zou dan Sprankelend of VI zijn.
22112014 / 10042019

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers