Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Sollicitatietopic #2

<<

Popcorn

Major Yipyapper

Bericht 16 Mrt 2021 13:17

Re: Sollicitatietopic #2

Jeetje, vandaag een uitnodiging voor een andere vacature waar ik op gereageerd had. Dus nu in 1 week tijd 2 gesprekken. Met een lichte voorkeur voor de eerste. Maar de tweede lijkt me ook super leuk!
Als het is wat het is, dan is dat wat het is.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Apr 2021 21:29

Hoe zijn je gesprekken geweest Popcorn?

Ik heb deze week eindelijk een gesprek. Op een vacature die ik eigenlijk al had opgegeven omdat ik maar niks hoorde. Heb wel van de week op iets anders gereageerd, wat weer totaal wat anders is, dus ben benieuwd. Eerst maar zien hoe het gesprek gaat.
<<

Saji

Noob

Bericht 07 Apr 2021 07:29

Spannend allemaal weer voor iedereen.

Popcorn, hoe zijn de gesprekken gegaan en is er uiteindelijk iets uitgerold?

Ik begin vandaag bij de nieuwe werkgever in de flexpool. Zoveel zin in, maar ook ontzettend spannend, zeker omdat ik een halfjaar thuis heb gezeten.
<<

Popcorn

Major Yipyapper

Bericht 07 Apr 2021 07:40

Oh helemaal vergeten dat ik hier gereageerd had!

De eerste sollicitatie had ik zelf niet een goed gevoel bij, de dames waarmee ik het gesprek had waren in mijn ogen al niet heel enthousiast en dat gesprek kwam gewoon heel moeilijk op gang.
Bij de tweede zat ik gelijk goed. Fijne vrouw aan tafel, en 1 online aanwezig welke ook heel prettig in gesprek was.
Bij deze tweede aangenomen! Eind juni starten.
Met een beetje pijn in mijn hart laat ik na ruim 15 jaar ‘mijn bewoners’ achter en begin ik aan wat nieuws!
Heel veel zin in!

Succes Saji! Zal wel even wennen zijn weer.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Bericht 07 Apr 2021 09:18

Leuk, Popcorn, gefeliciteerd. Wordt het echt iets heel anders?
<<

Popcorn

Major Yipyapper

Bericht 07 Apr 2021 10:56

Nee helemaal niet Kerel. Alleen ga ik nu naar kleinschalig, maar mijn werk blijft hetzelfde. Nog steeds ouderenzorg, daar ligt mijn hart. Zou niet wat anders willen.
<<

Saji

Noob

Bericht 07 Apr 2021 19:04

Het was zeker wennen, maar heb het ontzettend leuk gewerkt. Leuke groep. Benieuwd waar ik de volgende keer kom, maar deze locatie houdt ik in mijn achterhoofd.
Locatie was voor mij ook niet echt in de buurt, zowat 50km van huis, maar 1x Drachten voorbij, was ik er ook zo.
<<

Popcorn

Major Yipyapper

Bericht 07 Apr 2021 19:20

Hè dan was je aan deze kant dus!

Hoever vantevoren weet je waar je heen moet?
<<

Saji

Noob

Bericht 07 Apr 2021 20:04

Ik heb dit gister gehoord, eerst oppas zien te regelen, was gelukkig snel geregeld. Vandaag vroegen ze voor aankomende maandag, helaas geen oppas voor overdag, wel voor avonduren, maar voor avond hebben ze dan geen dienst. Hoor deze week wanneer mijn inwerkdiensten zullen zijn voor een locatie hier 5 km vandaan.
Schijnt ook een nieuwe locatie te zijn, dus echt super veel zin in.
En heb totaal geen spijt om van ouderenzorg naar gehandicaptenzorg, voornamelijk in de begeleiding, te gaan.
Vorige

Terug naar Werk & studie