Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij al gewinkeld op afspraak?

<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 03 Apr 2021 10:31

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik liep net langs een kledingwinkel en vroeg of ze nog plek hadden vandaag. Mocht gelijk naar binnen. Ben goed geslaagd met een trui, broek, jurk, rokje en 2 shirts.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 03 Apr 2021 15:46

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Alleen 1x naar de Hema, 20 min voor een notitieboekje, pennen, toilettasje e.d. Vond het niet heel relaxed met die tijdsdruk.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 04 Apr 2021 07:31

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik heb nog steeds geen shop afspraak gemaakt.
Misschien maak ik er 1 bij de H&M om iets terug te brengen maar kans is even groot dat ik hem gewoon per post retour doe.
Volgende maand wil ik bij Nike op Rosada een afspraak maken voor nieuwe hardloopschoenen.
30-04-2017
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 04 Apr 2021 08:02

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Echt bizar: ik wil al een tijd bij een grote winkel een afspraak maken (moet iets retourneren), maar je kan Max 7 dagen van tevoren online reserveren. Om elke ochtend is de nieuwe beschikbare dag alweer vol.
Vannacht werd ik toevallig wakker vlak voor 12u dus ik dacht: probeer het nu. Is de site overbelast en toen ik het een half uur nog eens probeerde was de hele dag alweer vol. Wat dus betekent dat er blijkbaar elke nacht wel een paar honderd mensen klaar zitten om een plekje te reserveren. (En dat voor een kledingwinkel 😱).
Make happy memories
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 04 Apr 2021 09:50

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik had gisteren een afspraak bij de Hema en daarna bij de Action. Bij de Hema was ik zo goed als alleen..
Toen ik naar de Action liep hoorde ik al mensen tegen elkaar zeggen.. ‘nou net alsof ze gewoon open zijn, wat een mensen’. En voor mij aan bij de winkel liepen 4 mensen(groepje) die gewoon naar binnen wilden lopen. Daar stond wel een medewerker die ze vroeg of ze een afspraak hadden. Hadden ze niet. Maar toen mochten ze wel alsnog op dat moment een afspraak maken bij de servicebalie om vervolgens gewoon direct met z’n 4-en de winkel in te gaan. Vond ik best wel bijzonder. Het was dus inderdaad in de winkel best wel druk.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 04 Apr 2021 10:53

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik was gisteren ook bij de Action, zag er wel tegenop, want heb een hekel aan de Action 😂 maar we waren alweer door het stoepkrijt heen, dus heb weer een flinke voorraad gehaald. Het was hier juist heerlijk rustig en ze checkten ook goed. Ik stond in 5 minuten weer buiten.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Apr 2021 11:05

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Bij onze Hema vragen ze nu zelfs niet eens meer je naam en nummer! Ze laten wel maximaal een bepaald aantal klanten binnen.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Apr 2021 11:26

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Wat slecht Bliss.
Let's discover the world together.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 04 Apr 2021 13:35

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Valerie schreef:Echt bizar: ik wil al een tijd bij een grote winkel een afspraak maken (moet iets retourneren), maar je kan Max 7 dagen van tevoren online reserveren. Om elke ochtend is de nieuwe beschikbare dag alweer vol.
Vannacht werd ik toevallig wakker vlak voor 12u dus ik dacht: probeer het nu. Is de site overbelast en toen ik het een half uur nog eens probeerde was de hele dag alweer vol. Wat dus betekent dat er blijkbaar elke nacht wel een paar honderd mensen klaar zitten om een plekje te reserveren. (En dat voor een kledingwinkel 😱).


Toevallig met een P? Ik verbaas me er ook over dat het constant een week vooruit vol is..
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 04 Apr 2021 13:44

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik wilde gisteren grote chocolade eieren kopen om vandaag te verstoppen. In de ah was er sowieso niks van Pasen meer te vinden, jumbo had alleen wat kleine pure paaseitjes en kruitvat had ook niks meer. Toen heb ik snel een afspraak bij Hema gepland en dat kon nog om tien over half 4. Het was super druk in de stad, maar in de Hema was ik bijna alleen. Ik had echt alle keuze in paasproducten dus heb heerlijk alles kunnen kopen wat ik wilde. Zo fijn was dat, ookal vind ik de situatie verder heel rot.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 04 Apr 2021 16:16

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Tom, ja klopt 😁.

Olíve, gelukkig zitten er ook voordelen aan 😃. Maar idd het was mij ook al opgevallen dat de supermarkten aardig leeg gekocht zijn wat betreft paas chocolade.
Make happy memories
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 04 Apr 2021 18:00

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Bliss schreef:Bij onze Hema vragen ze nu zelfs niet eens meer je naam en nummer! Ze laten wel maximaal een bepaald aantal klanten binnen.

Ben bang dat ze dat niet lang volhouden.
Zulke dingen worden nu toch wel gecontroleerd lijkt me.

Bij onze action werd ik echt pas 8.40 binnen gelaten en 8.55 werd ingeroepen dat de tijd bijna om was.
2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Apr 2021 18:08

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik vraag me af of ze dit echt gaan controleren, dan blijven ze bezig volgens mij. Ik vind het wel lekker, dus mij hoor je niet klagen ondanks dat het niet mag.
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Apr 2021 18:14

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

In mijn woonplaats hebben ook meerdere winkels dat je gewoon naar binnen mag stappen. 1 winkel heeft altijd al een hekel aan de regels die dragen ook geen mondkapje en zijn altijd gewoon open geweest super slecht natuurlijk
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 04 Apr 2021 19:13

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Salome schreef:
Bliss schreef:Bij onze Hema vragen ze nu zelfs niet eens meer je naam en nummer! Ze laten wel maximaal een bepaald aantal klanten binnen.

Ben bang dat ze dat niet lang volhouden.
Zulke dingen worden nu toch wel gecontroleerd lijkt me.

Bij onze action werd ik echt pas 8.40 binnen gelaten en 8.55 werd ingeroepen dat de tijd bijna om was.

Bij ons zeggen ze 'zelf de tijd een beetje in de gaten houden' bij de Action.
Maar dat zeggen ze denk ik alleen als niet alle plekjes vol zijn.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 04 Apr 2021 19:47

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik belde naar de hema en mocht gelijk komen. Zag ook geen limiet op tijd. Onze HEMA is wel heel ruim dus het voelde alsnog heel rustig. En gelijk een half maandsalaris lichter 🤣🤣
R. 2013
D. 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Apr 2021 17:39

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Afgelopen vrijdag ging mijn moeder een broek ophalen in een winkel. Ze had die al eerder gekocht en laten vermaken. Ik was erbij en op dat moment was er niemand in de winkel. Toen heb ik een jurk gekocht die ik op insta voorbij zag komen. Nu is het een kleine winkel waar per keer ook maar 1 persoon binnen kan. Als ze een afspraak had staan had ze ons niet geholpen. En had ik pech gehad.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 06 Apr 2021 19:44

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ja, bij de action. En alsnog vergeten waar ik voor kwam.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 06 Apr 2021 20:23

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik heb nog steeds niet gewinkeld en vind het eigenlijk wel lekker zo. Normaal loop ik wel af en toe bepaalde winkels binnen als ik in de buurt ben, maar het feit dat ik het nu moet plannen houd me tegen. Maar het helpt me wel om te consuminderen, dus vind het eigenlijk wel prima even. Wacht wel tot ze weer open zijn.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:07

Bericht 07 Apr 2021 06:18

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Tom schreef:
Valerie schreef:Echt bizar: ik wil al een tijd bij een grote winkel een afspraak maken (moet iets retourneren), maar je kan Max 7 dagen van tevoren online reserveren. Om elke ochtend is de nieuwe beschikbare dag alweer vol.
Vannacht werd ik toevallig wakker vlak voor 12u dus ik dacht: probeer het nu. Is de site overbelast en toen ik het een half uur nog eens probeerde was de hele dag alweer vol. Wat dus betekent dat er blijkbaar elke nacht wel een paar honderd mensen klaar zitten om een plekje te reserveren. (En dat voor een kledingwinkel 😱).


Toevallig met een P? Ik verbaas me er ook over dat het constant een week vooruit vol is..


Nou net 2 tijden in de ochtend beschikbaar voor volgende week dinsdag.
Gelijk maar even vastgezet! :wink:
<<

Anoniem331

Bericht 07 Apr 2021 06:42

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Op een bezoek aan het tuincentrum na nog steeds niet.
Vanmiddag een afspraak in een fietsenwinkel. Als ik de juiste fiets vind dan koop ik een elektrische fiets vandaag!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 07 Apr 2021 20:25

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik heb vorige week bij de zeeman gewinkeld. Ze deden daar niet echt moeilijk over de tijd, ben er denk ik half uur binnen geweest. Had wel flinke winkelmand vol! 100euro🙈. Gewone sokken en sneakersokken x veel kinderen. Ondergoed x veel kinderen. Zelf een legging en basisshirt. Dan kom je al een heel eind ;). En nog paar Minnie mousee dingetjes voor de jongste, gewoon omdat t kon hahah. Maar voor de rest geen tijd gehad om te kijken voor de lol.
Ik zei bij de kassa wel, dat ik t mis om zomaar binnen te komen, gewoon om te kijken. Maar dat ik me dan verplicht voel om iets te kopen. Maar dat hoefde niet zei ze
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 573

Geregistreerd: 23 Jul 2020 09:31

Bericht 08 Apr 2021 06:35

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik ga vandaag winkelen op afspraak. Ben benieuwd of ik überhaupt slaag.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 08 Apr 2021 06:53

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Ik vind het heerlijk dat winkelen op afspraak. Kan er echt van genieten dat je alleen ergens bent. Vorige week in 2 kledingwinkels, de blokker, de hema en een kinderwinkel geweest.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 08 Apr 2021 07:31

Re: Heb jij al gewinkeld op afspraak?

Bisq schreef:Ik vind het heerlijk dat winkelen op afspraak. Kan er echt van genieten dat je alleen ergens bent. Vorige week in 2 kledingwinkels, de blokker, de hema en een kinderwinkel geweest.


Dat rustige vind ik ook fijn. Het gevoel de klok in de gaten te moeten houden omdat je naar een winkel gaat vind ik verschrikkelijk.
2015 💙
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers