Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stuur eens wat vaker een kaartje!

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 18 Mrt 2021 22:31

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Leuk Savi, wie weet helpt het om meer kaartjes te sturen.
Ik heb vanmiddag toevallig weer een handgeschreven kaartje op de bus gedaan, met wat theezakjes erin. Ik vind online een postzegelcode kopen echt een uitkomst! Dan kan ik hem thuis helemaal klaar leggen en gelijk in de brievenbus mikken.
Via greetz stuur ik ook best vaak kaartjes, bijvoorbeeld naar mijn oma. Dan zet ik er een foto op van naaiwerk wat ik heb gemaakt, of een leuke foto van de kinderen.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 19 Mrt 2021 10:51

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik wil mezelf ook echt een schop onder mijn kont geven meer kaartjes te sturen. En ik wil ook Postcrossing weer gaan oppakken. Ruim een jaar geleden dat ik de laatste kaartjes verstuurde daarvoor.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mrt 2021 10:53

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ja Agnes dat is ook altijd zo leuk, helemaal in deze tijd!
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 19 Mrt 2021 11:51

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik ga ook weer eens wat meer kaartjes sturen, laatste tijd veel te weinig gedaan. Meteen even nieuwe kaartjes besteld. Mocht er iemand een kaartje willen ontvangen stuur maar een PM 😊
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 19 Mrt 2021 12:35

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Savi schreef:Ja Agnes dat is ook altijd zo leuk, helemaal in deze tijd!

Ja is zeker leuk! Echt jaren heel actief geweest. Ik ben nu alle kaartjes, die ik in een map bewaarde, nu in een plakboek aan het plakken (wel zo dat ik ze ook nog lezen kan) :smile:

Edit: Ik bedacht me ineens, misschien kunnen we ook een soort postcrossing organiseren voor het forum?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Mrt 2021 12:43

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik heb nu net 2 kaartjes geschreven voor mijn ouders voor elk 1.


Ik bewaar de kaartjes die ik krijg ook altijd van mijn 3 laatste operaties heb ik ingeplakt
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 26 Mrt 2021 19:12

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik stuur ook best vaak kaartjes. Zeker in deze tijd. Mijn vader zit in een zorgcentrum aan de andere kant van het land. Stuur een keer in de zoveel tijd een kaartje naar hem en een naar mijn moeder.
En ook de pake en beppe van mijn man stuur ik kaartjes. En mijn vriendin die juf is toen de scholen dicht waren. We appen wel veel, maar soms een kaartje is ook fijn.
Heb ook veel op berichtjes gereageerd van ouders die om kaartjes voor hun jarige kindje vroegen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 29 Mrt 2021 20:09

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik vind kaartjes sturen heel leuk! Een makkelijke maar leuke manier om iemand te laten weten dat je aan diegene denkt 😊 Beetje jammer dat ik zelf eigenlijk nooit een kaart krijg haha!
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 580

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 30 Mrt 2021 07:40

Re: Stuur eens wat vaker een kaartje!

Ik stuur eigenlijk alleen een kaartje met verjaardagen en laatst dan voor mijn vriend een kaart, omdat hij 12,5 jaar voor zijn baas werkt.
Ik stuur niet vaak kaartjes, terwijl het wel erg leuk is.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron