Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


No buy!

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 24 Mrt 2021 11:00

Re: No buy!

Wat goed Teun!
Ik volg dat account ook, maar ben echt al grandioos gefaald.. Voor mezelf valt het nog mee (2 dingen gekocht dacht ik), maar heb voor de oudste al allemaal zomerkleding gekocht omdat ze niet meer in de kleding van vorig jaar past.
Dat soort dingen zou ik best wat meer tweedehands kunnen doen eigenlijk.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 24 Mrt 2021 15:40

Re: No buy!

Leuk dat je het account ook volgt! Of je nou 100% meedoet of niet, je intentie om bewuster te kopen is er.

Voor de kinderen doe ik trouwens ook niet mee hoor! Niet te doen met die groeiers. Wel probeer ik zeker dingen als jassen, laarzen en soms ook schoenen steeds meer tweedehands te kopen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem308

Bericht 24 Mrt 2021 15:44

Re: No buy!

Wat een leuk topic, en goed bezig Teun.

Ik vind dat bijvoorbeeld lastig aan Vinted. Natuurlijk prachtig dat het tweedehands is, maar juist omdat het allemaal goedkoop is is de drempel voor mij lager om dingen te kopen die ik niet nodig heb :palm:
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mrt 2021 16:12

Re: No buy!

AMM schreef:Wat een leuk topic, en goed bezig Teun.

Ik vind dat bijvoorbeeld lastig aan Vinted. Natuurlijk prachtig dat het tweedehands is, maar juist omdat het allemaal goedkoop is is de drempel voor mij lager om dingen te kopen die ik niet nodig heb :palm:

Vinted is echt horror voor me haha. Ik ben fan maar tegelijk ook niet 😂
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 24 Mrt 2021 16:41

Re: No buy!

Voor mij is het ook echt succesvol geweest. Laatst mocht ik dan weer wat kopen voor mezelf en dat gaf me weer eens écht vreugde ipv alleen maar het shoppen om het shoppen. En ik kocht écht geen goedkope kleding en eigenlijk is dat zonde.

Wat sindsdien ook veranderd is, is dat ik nu die koopdrang niet meer continu voel. Ik klik marketing mails weg, IG kijk ik alleen qua inspiratie en dan alsnog komt niet iedere keer dat stemmetje van 'kopen, kopen, kopen'.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 29 Mrt 2021 13:41

Re: No buy!

Haha ik ben hier ook eens mee begonnen, nou dikke fail nu! Ik hoop dat straks al de baby er is dat het beter lukt. Ik ga dat instagram account eens volgen.

Vinted is inderdaad heel slecht daarvoor, wat ik nu doe is dat ik alleen mag uitgeven wat ik daar verkoop en niet meer. Maar stiekem is dat de laatste tijd best veel haha.
⁠♡♡♡
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers