Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bizar einde van een mooie liefde

<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 29 Mrt 2021 12:18

Re: Bizar einde van een mooie liefde

Savi schreef:
Elliot schreef:En dan blijven we ons maar afvragen waarom er nooit nieuwe aanwas komt op het forum 🥲

Ik zag het serieus als 'verhaal'. En dat ze dus een reactie wilde op haar schrijven. Daar heb ik geen verstand van en dan ga ik niet zo'n lap tekst lezen. :smile:


Volgens mij is het een man?

Maar goed, je wilt een mening over het verhaal, over je ervaring dus. Maar wat wil je precies dat we er over zeggen dan? Dit is wat je mee hebt gemaakt, jouw versie van het verhaal. De relatie heeft z'n ups en downs gehad, jij vindt dat het grootste probleem bij haar lag en jij weinig fout hebt gedaan en nu is het uit. Ik vind er weinig bizars aan eerlijk gezegd. Hooguit te lang blijven hangen in een niet-functionele relatie inderdaad maar dat doen veel mensen uit angst iets los te laten dat ze kennen. Je kunt er dan nog wel een kanten randje aan vastplakken maar het gaat er niet mooier van worden. Je hebt het los gelaten zeg je, toch kom je hier en op Viva je verhaal doen. Wat wil je ermee bereiken?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mrt 2021 12:20

Re: Bizar einde van een mooie liefde

DronkenTaart schreef:
Savi schreef:Ik zag het serieus als 'verhaal'. En dat ze dus een reactie wilde op haar schrijven. Daar heb ik geen verstand van en dan ga ik niet zo'n lap tekst lezen. :smile:


Volgens mij is het een man?

Maar goed, je wilt een mening over het verhaal, over je ervaring dus. Maar wat wil je precies dat we er over zeggen dan? Dit is wat je mee hebt gemaakt, jouw versie van het verhaal. De relatie heeft z'n ups en downs gehad, jij vindt dat het grootste probleem bij haar lag en jij weinig fout hebt gedaan en nu is het uit. Ik vind er weinig bizars aan eerlijk gezegd. Hooguit te lang blijven hangen in een niet-functionele relatie inderdaad maar dat doen veel mensen uit angst iets los te laten dat ze kennen. Je kunt er dan nog wel een kanten randje aan vastplakken maar het gaat er niet mooier van worden. Je hebt het los gelaten zeg je, toch kom je hier en op Viva je verhaal doen. Wat wil je ermee bereiken?

Zover ben ik niet gekomen. :smile:
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers