Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vreemd gedrag van 'crush'?

<<

ElectricHeart

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 22 Mrt 2021 22:56

Bericht 22 Mrt 2021 23:11

Vreemd gedrag van 'crush'?

Hoi lieve mensen,

Er is iets waar ik mee zit en wat ik maar niet los kan laten.
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

Het zit dus zo;
Vorig jaar ben ik iemand leuk gaan vinden en dat heb ik ook aan hem kenbaar gemaakt (ietwat op een ongemakkelijke manier, maar dat is niet zo belangrijk in deze, haha).
We hebben elkaar daarna heel kort berichtjes gestuurd, wat helaas heel stroef ging.
Hij is op de app ook nogal anders dan in 't echt.
Maar sinds dit jaar gedraagt hij zich nogal vreemd.
Dit jaar heeft' ie me met oud en nieuw gelukkig nieuwjaar gewenst, en twee maanden terug appte hij mij heel plotseling met de vraag hoe het met me gaat.
Daarop heb ik gereageerd dat het goed met me gaat, en ik heb die vraag ook teruggesteld.
Daar heb ik nooit antwoord op gehad (dat is nu dus zo'n twee maanden geleden).
En dat was allemaal sporadisch, en ik had ook steeds het idee dat hij niet echt interesse in me heeft en dat hij daarnaast ook met zichzelf in de knoop zat.
Ik heb het er dan maar bij gelaten, wat moet je ook anders.
Maar wat me wel een beetje pijn doet, is dat hij mij de afgelopen weken echt compleet genegeerd heeft.
Hij maakte geen enkel oogcontact met me, helemaal niks.
Sinds vorige week reageert hij 'een soort van' op me, even soms een korte opmerking als ik iets zeg, maar nog steeds geen oogcontact.
Dat is een vriendin van mij die er toen ook bij was, ook opgevallen.
Ook is het zo dat hij zich alleen bij mij zo gedraagt, dus dan denk ik dat het wel iets met mij te maken heeft.
Ik zie hem nu weer elke dag (vanwege stage), en het doet me wel zeer dat ik 'geen oogcontact waard ben.'
Wat denken jullie, moet ik het gewoon loslaten, of moet ik hem er op aanspreken zodat ik weet waarom en het beter los kan laten?
Het zou mij wel heel veel rust geven, maar aan de andere kant denk ik van, het heeft helemaal geen zin.
Ik wil zijn gedrag ook gewoon begrijpen.
Help me out :hulde:.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Mrt 2021 23:45

Re: Vreemd gedrag van 'crush'?

Hoe reageerde hij toen jij zei dat je hem leuk vind? Het klinkt alsof hij geen interesse in jou heeft en zich misschien zelfs wat ongemakkelijk voelt door jouw openbaring. Hoe gingen jullie daarvoor met elkaar om? Was hij toen meer open?

Ik zou het er lekker bij laten. Of als jullie echt veel met elkaar om moeten gaan kun je ook een keer uitspreken dat je niks van hem verwacht en hij dus gewoon normaal kan doen. Jammer voor je dat het niet wederzijds is!
<<

ElectricHeart

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 22 Mrt 2021 22:56

Bericht 23 Mrt 2021 00:04

Re: Vreemd gedrag van 'crush'?

Hij ontweek het eigenlijk een beetje. Voordat ik mijn gevoelens naar hem toe uitte, was hij heel anders. Heel open, lief en ik kon gewoon gezellig met hem kletsen. Nu doet hij dat alleen nog maar met anderen. Ik vind het ook zo gek dat hij alsnog om de zo veel weken contact zocht, dan kreeg ik toch weer hoop, en dat is echt het nare. Wijs me dan alsjeblieft af. Praat gewoon met me. Maar ja, dat is niet aan mij natuurlijk. Alleen, ik zou zo graag willen dat hij weer normaal met me omging. Ik bedoel, ik verwacht niks van hem, ik weet dat hij geen interesse heeft (dat is denk ik wel duidelijk), maar ik vind het zo lastig om te accepteren dat dat nu eenmaal is hoe hij zich nu tegenover me gedraagt en dat dat in principe weinig met mij te maken heeft, maar toch. Vind het gewoon naar.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Mrt 2021 08:35

Re: Vreemd gedrag van 'crush'?

Loslaten en door, hij heeft geen interesse je bent ondertussen maanden verder en hij negeert je. Als het wederzijds was geweest had hij al wel toegehapt. Vooral geen verklaring willen want daarmee maak je het alleen maar ongemakkelijk. Ik vermoed namelijk dat de verklaring ik vind je niet leuk op die manier gaat zijn.
2015 💙
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 23 Mrt 2021 09:51

Re: Vreemd gedrag van 'crush'?

Ik zou doen wat Lot zegt. Dus aangeven dat het je opvalt dat hij je soort van ontwijkt en vragen of hij weer normaal kan doen omdat je helemaal niets van hem verwacht. Dit is toch niet leuk zo? Dus daarom zou ik er wel wat van zeggen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Mrt 2021 10:03

Re: Vreemd gedrag van 'crush'?

Ik denk dat je je eigen antwoord al hebt gegeven. Hij voelt zich ongemakkelijk en gedraagt zich daarom maar raar. Ik snap dat je op zoek bent naar een verklaring, maar soms krijg je die nu eenmaal niet. denk dat het het beste is om je gewoon normaal op te stellen en als je iets tegen hem zegt en hij ontwijkt je, dan ook gewoon zeggen 'je mag me wel aankijken' oid. Carrie is beter in die teksten maar gedraag je naar hem toe als naar ieder ander. Dus wat zou je doen als Piet de buurman je zo zou negeren als je tegen hem praatte? Zou je er iets van zeggen?
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 23 Mrt 2021 11:52

Re: Vreemd gedrag van 'crush'?

Hij voelt zich duidelijk ongemakkelijk bij de situatie dus laat het los. Op zoek gaan naar redenen en alles analyseren wat hij doet gaat je niks bieden. Dat hij af en toe toch contact met je zocht zal wel verveling geweest zijn. Als hij je nog een keer appt, laat hem dan ook lekker hangen. Als hij geen moeite voor jou doet, moet je dat ook zeker niet voor hem gaan doen. Zonde van je tijd en energie, die kun je vast beter besteden :).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 23 Mrt 2021 14:15

Re: Vreemd gedrag van 'crush'?

Loslaten en doorgaan. Ik ben daar jaren geleden ook veel te lang in blijven hangen. Maar hier leerde ik: He is just not that into you.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

ElectricHeart

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 22 Mrt 2021 22:56

Bericht 25 Mrt 2021 16:13

Re: Vreemd gedrag van 'crush'?

Nee, het heeft inderdaad geen zin. Ik heb nu wel iets van; het is zoals het is, en het blijft zoals het moet zijn.
Ik doe gewoon lekker mijn ding en laat hem zijn ding doen.
Gaat wel goedkomen!
Dank je wel voor alle reacties :) .

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers