Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onbeschofte opmerkingen tijdens zwangerschap of erna

<<

Anoniem298

Bericht 18 Mrt 2021 23:38

Re: Onbeschofte opmerkingen tijdens zwangerschap of erna

Pfff wat een vreselijke opmerkingen. Zora en Fantine, die van jullie helemaal zeg, dat kán toch gewoon niet?

De vraag of ik wel zeker wist dat het er echt maar 1 was heb ik tot in den treure gehoord tijdens beide zwangerschappen. Heel vervelend.

De naarste opmerkingen kreeg ik na de geboorte van de jongste. De eerste was toen ze net twee dagen thuis was na 2,5 week ziekenhuis (na de geboorte). Ik vertelde aan de arts van het transmuraal team (zij kwam checken of de voedingen goed gingen ivm sondevoeding) dat ik in spanning zat vanwege de DNA-test en legde uit hoe of wat, haar reactie: ‘ze heeft inderdaad wel een apart gezichtje’

Nadat de uitslag bekend was vond iemand uit de kerk dat het bij F wel meeviel wat ze heeft, want haar neefje had een syndroom waar hij aan dood zou gaan en dat had F niet, dus wat zeurden we nu eigenlijk?

Oh en de vader van een vriend die F voor het eerst zag zei: ‘je ziet er helemaal niks van dat ze anders is!’
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 22 Mrt 2021 20:25

Re: Onbeschofte opmerkingen tijdens zwangerschap of erna

Wat stom hè dat mensen altijd overal maar wat van vinden.
Hg, ik vind het ook echt erg hoe ze met jou omgingen na je bevalling. Dat doe je toch gewoon niet.

Vanmiddag was ik even in een winkel en toen kreeg ik van een vrouw weer de opmerking dat haar dochter net zo ver was als ik maar dat mijn buik zo laag hing. Niet echt onbeschoft maar ik vond het wel apart :palm:
<<

Millie

Noob

Berichten: 200

Geregistreerd: 15 Nov 2020 22:22

Bericht 24 Mrt 2021 20:11

Re: Onbeschofte opmerkingen tijdens zwangerschap of erna

Tijdens de zwangerschap is me niks van bij gebleven maar van daarna wel.
Ik was bij het consultatiebureau en we waren net een paar maanden met S in de molen vanwege haar cerebrale parese. Ze ontwikkelde niet goed, dat was 1 van de redenen dat we erachter kwamen. Cb was op de hoogte, die zijn er vanaf het begin bij betrokken geweest. Zegt die hork van een cb verpleegkundige /arts (ik weet het niet eens meer precies) met een belerend toontje ‘ goh, ze doet nog niet veel hè’

Nee trut. Dat doet ze niet nee. 🙄 vervelend mens.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 24 Mrt 2021 22:11

Re: Onbeschofte opmerkingen tijdens zwangerschap of erna

Jeetje m'n mond valt echt open van de onbeschofte en rare opmerkingen die jullie gekregen hebben :wtf:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers