Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nationale Pannenkoekendag: Hoe eet jij ze het liefst?

<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 24 Mrt 2021 12:10

Re: Nationale Pannenkoekendag: Hoe eet jij ze het liefst?

Tarwebloem is gezeefd tarwemeel toch? Ik gebruik in ieder geval altijd bloem voor mijn pannenkoeken en eet ze het liefst met stroop of met appel en rozijnen.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Linvi

Bericht 24 Mrt 2021 12:49

Re: Nationale Pannenkoekendag: Hoe eet jij ze het liefst?

Dat verschilt enorm eigenlijk.

Favoriet is toch wel kaas, ontbijtspek en stroop.

Ook heel lekker vind ik tomaat met kaas.

Of geitenkaas en honing.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 24 Mrt 2021 19:38

Re: Nationale Pannenkoekendag: Hoe eet jij ze het liefst?

Met appel en stroop!
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Ilargi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 245

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:17

Bericht 24 Mrt 2021 20:06

Re: Nationale Pannenkoekendag: Hoe eet jij ze het liefst?

Normale pannenkoeken met nutella. Van die dikkere( american of bananen pannenkoeken) met slagroom en kaneelsuiker!
I'd rather spend my life motionless with you, than dancing with another....
<<

Anoniem303

Bericht 24 Mrt 2021 20:41

Re: Nationale Pannenkoekendag: Hoe eet jij ze het liefst?

Marin schreef:Ik weet niet eens wat het verschil is tussen bloem en meel. 🙈

Neejoh? Dat verbaast me van je! Bloem is idd gezeefd meel. In meel zit de gehele graankorrel verwerkt, dus ook de vliesjes van de korrel en bloem is alleen de ‘witte’ binnenkant van de korrel. In meel zitten dus veel meer voedingsvezels. Volkorenmeel zit ook vol met langzame koolhydraten, bloem is niks anders dan snelle koolhydraten. Je kúnt dus echt gezonde en voedzame pannenkoeken maken door meel te gebruiken, vooral als je volkorenmeel gebruikt zit je goed.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers