Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Mrt 2021 18:20

Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Welke stijl, accessoires, kleur(en) verf, behang, gordijnen, beddengoed zou je kiezen als je je slaapkamer opnieuw zou mogen vormgeven?

En die van een kleuterdochter, peuterdochter en peuterzoon?

We gaan de komende weken keuzes maken voor het laminaat op alle kamers en de kleuren van alle muren. Er is zoveel keuze. Kom maar door met jullie inspiratieplaatjes!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 22 Mrt 2021 18:32

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Oh leuuk! Ik ga dit later even beantwoorden. I <3 plaatjes zoeken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Mrt 2021 20:03

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Master bedroom

Ik houd van wit, bruin en blauw. Is niet zo hip persé maar ik vind het al ruim tien jaar mooi dus stijlloos is het denk ik wel.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo'n soort behang vind ik ook mooi, maar ik kan me ook voorstellen dat een man liever niet te zoetsappig heeft (mijn man iig niet):

Afbeelding

Afbeelding

Dit vind ik ook tof, een grote plant in de slaapkamer:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meisjeskamer:

Zoiets vind ik voor een meisjeskamer heel leuk. Hadden ze op kantoor bij ons destijds.
Afbeelding

Afbeelding

Dit vind ik ook leuk behang:
Afbeelding

Afbeelding



Voor de tweeling: Krijgen ze elk een eigen kamer of delen ze er eentje?
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Mrt 2021 20:19

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Ohh Teun ik zou helemaal gestrest worden van alle keuzes die je hebt haha er is zoveel moois! Sorry, geen helpende input van mijn kant 🙊

Marin, onze slaapkamer ziet er heel erg zo uit als je eerste plaatjes! Leuk om te zien hoe we dat nog net wat strakker zouden kunnen krijgen. Thanks!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Mrt 2021 20:45

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Zoiets wil ik op mijn eigen slaapkamer. Heel donkergroen

Pin ff verwijderd kreeg hem niet goed geplakt zonder naam
Laatst gewijzigd door Minx op 22 Mrt 2021 23:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Mrt 2021 22:01

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Mooi Minx. Diepe kleur.
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Mrt 2021 22:12

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Dankjewel Marin! Ik vind het bloemenbehangetje leuk voor J’s kamer en de rustige slaapkamers met riet en icm olijfachtige kleuren vind ik ook prachtig!

Nu hebben we een grijsblauwe muur in de slaapkamer, dat vind ik ook mooi maar het is nu tijd voor wat anders vind ik.

De tweeling gaat ieder een eigen kamer krijgen ja! En peuterbedden. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat ;-).
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Mrt 2021 22:16

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Mooi Minx! Ik vind het voor onszelf alleen wat donker. Je ziet trouwens je echte voornaam als je op de link klikt.

Ja Zora, we waren steeds heel relaxed maar nu is het nog maar een maand en moeten we zoveel keuzes maken. De styling kan natuurlijk ook nog wel geleidelijk worden aangebracht maar de keuze voor de kleur muur, vloer etc moeten we wel gaan maken inmiddels.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Mrt 2021 22:30

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Snap ik Teun! Maar, als het lucht zou geven, kun je de kleur op de muur natuurlijk ook later doen :) even meubel opzij en het zit er in 1 dag op! Idealiter is het allemaal klaar straks natuurlijk, dat snap ik hoor.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 22 Mrt 2021 23:54

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Daarom hebben wij besloten alles wit en basic op te laten leveren nu, gaan we inrichten en daarna pas kleur doen, het waren teveel keuzes.. haha.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Mrt 2021 00:30

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Hier wel alles van te voren bedacht! Vind je dat leuk om te doen en heb je daar de komende weken tijd voor? Of kun je daar tijd voor maken?

Misschien kun je als leidraad iets uit de kinderkamers nemen wat je heel mooi vind. Een dekbedovertrek of poster of heb je sowieso een kleur die je allang mooi vind. Pinteresten en dan bekijken wat veel op je bord terug komt. Los daarvan moet je ook kijken hoe je je erbij voelt vind ik. Sommige ‘trends’ vind ik ook leuk maar meer omdat het een trend is nu dan dat het echt bij me past. Dat onderscheiden is wel belangrijk en zorgt ervoor dat je er minder snel op uitgekeken raakt.

Voor kinderkamer vind ik behang heel veel toevoegen. Kijk ook even in mijn babykamer topic voor sfeerbeelden. Je zou dan 1 muur kunnen behangen en de ander in een kleur van het behang schilderen. Maakt de kamer meteen heel warm en gezellig vind ik. Roomblush heeft bijvoorbeeld mooi (en betaalbaar) behang. Lidor(world) op Pinterest is ook inspirerend, de kinderkamers van prchtg vind ik ook erg mooi.

Voor je eigen slaapkamer: ik ben nu weg van pastel kleuren. Lila of peach beddengoed en dat gecombineerd met wat donkerder blauw of groen. Naturel vind ik ook altijd mooi. Kijk ook even op Instagram naar de slaapkamer van merijn_janssen. Prachtig vind ik die. Sowieso mooi kleurgebruik in huis.

Als je weet welke kleuren je wil zou ik testpotjes bestellen en op A4 verven. Dan viel er bij mij al heel veel af. Zo heb je een kleur die je echt mooi vind!

Als ik nog zin heb zal ik later nog wat plaatjes plakken :).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Mrt 2021 07:48

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Ja roomblush is zo mooi!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 23 Mrt 2021 08:08

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Wij hebben supertof behang van kek Amsterdam in onze slaapkamer. Dit:
https://nl.pinterest.com/pin/15481192457753985/
(Niet ónze foto hoor)

En toch neutraal. We brengen kleur aan met ons beddegoed zeg maar. Kun je ook nog eens wisselen.

We hebben een open kledingkast (bevalt ons heel goed, ook nog een tip dus), dus rest ook bewust wat rustiger gehouden. :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Mrt 2021 08:52

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Heel mooi Sophie. Heel rustig en toch bijzonder.
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Mrt 2021 08:58

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Dat behang hebben wij in de woonkamer 😍 blijft zo mooi
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 23 Mrt 2021 10:36

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Ik ben eigenlijk nog steeds heel blij met onze slaapkamer:
Afbeelding
Dit is een klein stukje ervan. Met op de grond een Perzisch tapijt en we hebben roze rode gordijnen, die kleur komt terug in het tapijt. Op de muur hebben we denim drift.

Beetje dit:
Afbeelding

Dit vind ik ook heel mooi:
Afbeelding
Afbeelding

Ga straks even zoeken voor meisjeskamers!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 23 Mrt 2021 11:14

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Leuk al die plaatjes! Er zitten mooie dingen tussen. Ik merk dat ik na dit huis waarin we veel blauw hebben daar een beetje op uitgekeken ben. Maar i.c.m. roze of een Perzisch kleedje is het toch weer wat warmer/gezelliger.

Gaaf behang inderdaad Tabbie en Sophie!

Deze inspiratie heb ik tot nu toe zelf voor onze slaapkamer en die van de kinderen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor de oudste:

Afbeelding

Afbeelding

Voor mijn jongste dochter, inderdaad ook supermooi Roomblush behang :love: :

Afbeelding

Afbeelding

Voor mijn zoon. Hij wil iets met graafmachines maar dan wordt het snel zo felgeel, wit en zwart. Ik zoek iets om het graafmachine-thema te combineren met sfeer en kwam bij zoiets uit. Hij is ook gek op dieren.

Afbeelding

Afbeelding
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 23 Mrt 2021 11:22

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Even een snelle reactie op de wens van je zoon die iets met graafmachines wil. Ik heb dit overtrek voor m'n oudste zoon en de kleuren zijn heel fijn zacht, terwijl de print echt leuk is voor jongens die van zulke dingen houden. Dus misschien een tip.

https://www.leenbakker.nl/bed-en-toebeh ... lsrc=aw.ds


Wel echt leuk zeg alle slaapkamers inrichten! Maar veel denkwerk ook, hopelijk kom je er een beetje uit.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 23 Mrt 2021 11:24

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

Super leuk! Op mijn zoons kamer hangen ook van die vlaggetjes en dat maakt het meteen echt een gezellig kamertje. Altijd feest.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 23 Mrt 2021 11:38

Re: Slaapkamerinterieur inspiratieplaatjes

O ik lees even mee! Ben ook op zoek naar inspiratie voor onze slaapkamer, 3 meiden kamers en een jongenskamer.
1 meisje wil prinsessen, 1 meisje wil minnie mouse/ballerina, 1 meisje wil unicorns. Jongen wil superhelden.... Haha
ik ga daar niet volledig in mee, maar wil wel beetje doen wat ze willen. Sowieso proberen alle kleuren uit één palet te laten komen zodat het beetje matcht.

Bij ons wil ik proberen sierlijsten tegen de muur te maken en het liefst donkerblauw. We hebben een lichtgrijs bed.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers