Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eenkennig

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 29 Nov 2013 16:32

Eenkennig

Kunnen baby's eenkennig zijn naar een bepaald geslacht?
E heeft altijd naar alles en iedereen gelachen. Nu zei ons mam laatst dat ze bij 2 vrouwelijke personen deed huilen toen ze te dicht in de buurt kwamen. En ik heb ook mee gemaakt dat ze bij vrouwen bij mij verlegen wegduikt. Maar als er een man in de buurt is dan lacht ze daar wel tegen!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 29 Nov 2013 16:45

Re: Eenkennig

Bij L. die bijna óveral om kan lachen is dat ook wel eens gebeurd. Mijn idee is dat het komt omdat vrouwen vaak wat minder afstand houden tot baby's. Mannen kijken gewoon vanaf een afstandje, vrouwen komen vaak veel dichterbij, raken ze soms ook aan en houden daarbij weinig rekening met de baby's comfortzone vaak.
L. heeft het al een paar keer op een brullen gezet toen een dame bovenop hem dook. Terwijl hij altijd heel vrolijk naar iedereen lacht, maar dan moeten ze wel een beetje afstand houden!

Oh en verder kan het wel hoor, je hebt ook kinderen die niks moeten hebben van mensen met brillen of met een baard.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 29 Nov 2013 16:55

Re: Eenkennig

Dat kan natuurlijk ook.
Ik wijdde het aan het feit dat een man nog interessant is omdat ze die veel minder ziet dan een vrouw (ik). Maar het huilen was idd vooral als ze te dichtbij komen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 29 Nov 2013 17:00

Re: Eenkennig

Ik denk dat dat wel kan..

R. begint vaak te huilen bij mensen met bruine ogen/donker haar. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik denk dat het komt omdat ze dat niet veel ziet. Iedereen, behalve mijn broer is vrij licht. Bij mijn broer moet ze ook echt even wennen.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 30 Nov 2013 10:19

Re: Eenkennig

Volgens mij kan het ook. Mijn zoontje heeft nogal moeite met mannen, behalve zijn vader dan.
Eerst waren alleen papa en mama goed en nu vindt hij mannen nog steeds niet super, maar gaat het bij vrouwen prima.

Het gaat wel steeds beter gelukkig. Het begon bij hem zo rond de 8 maanden en nu is hij bijna 11 maanden en gaat het dus beter.

@Pompoen: Wel grappig dat je zegt dat mannen vaak afstand houden. Dat klopt, maar dan nog zet mijn zoon het op een brullen haha.. Alleen de aandacht van een man was al reden genoeg om te gaan huilen.
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Suus