Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


PostNL vertraging pakketjes?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 06 Sep 2013 12:01

PostNL vertraging pakketjes?

Mijn zusje zit nu echt al een week op 2 pakketjes te wachten, van verschillende bedrijven, en er komt gewoon helemaal niks.
Nu las ik van een webwinkel op FB dat zij ook merken dat er heel erge vertraging in het afleveren van de pakketjes zit. Hebben jullie hier ook last van?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 06 Sep 2013 12:16

Re: PostNL vertraging pakketjes?

Wij werken met PostNL en merken dit niet met pakketjes maar wel met de brievenbuspost (maar dit merken wij het hele jaar door) Als het als pakket is verstuurd kan het bedrijf toch ook het track en tracenummer geven?
Ook kan het zijn dat het bedrijf niet de 24uurs service heeft waardoor het pakketje langer onderweg is.
<<

Anoniem12

Bericht 06 Sep 2013 12:19

Re: PostNL vertraging pakketjes?

Ik merk er niets van met pakketjes, ook niet met brievenbuspost. Dit is wel anders geweest overigens, eerder dit jaar.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 06 Sep 2013 13:09

Re: PostNL vertraging pakketjes?

Rush schreef:Ik merk er niets van met pakketjes, ook niet met brievenbuspost. Dit is wel anders geweest overigens, eerder dit jaar.


+1, de pakketjes die ik verwacht zijn altijd snel binnen. Eerder dit jaar kon je er inderdaad nog weleens een tijdje op moeten wachten.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem198

Bericht 06 Sep 2013 13:12

Re: PostNL vertraging pakketjes?

Wij hebben een webwinkel en merken ook dat pakjes vertraging hebben of zelfs helemaal niet aankomen.
Je zou de track en tracé op kunnen vragen en dan kijken wat de status is.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 06 Sep 2013 14:14

Re: PostNL vertraging pakketjes?

Ik heb de skeelers die gisteren verzonden zijn, zojuist binnen gekregen.
10.04.17
<<

Zero

Bericht 06 Sep 2013 21:57

Re: PostNL vertraging pakketjes?

Vandaag was ik ergens aan het werk waar ook een webwinkel was, en daar waren ze ook nog niet komen opdagen.
En ik verwachtte zelf ook een pakket dat er nog niet was thuis.

Dus sja, ze zijn niet erg rap vandaag kan ik concluderen.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 07 Sep 2013 08:49

Re: PostNL vertraging pakketjes?

Ik hoop het niet want ik verwacht vandaag ook een pakketje. Brievenpost is altijd heeel traag bij mij.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 07 Sep 2013 08:56

Re: PostNL vertraging pakketjes?

De ene keer gaat het goed, maar de laatste tijd is het drama!
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 07 Sep 2013 10:41

Re: PostNL vertraging pakketjes?

Het is me laatst al meerdere keren overkomen dat track & trace 's ochtends aangaf er tussen 14.00-18.00 te zijn, maar ze niet kwamen opdagen. Vervolgens na 18.00 nog eens op t&t gekeken en toen was de levering ineens geannuleerd en verplaatst naar een dag later. Gelukkig kwamen ze toen wel.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 07 Sep 2013 10:51

Re: PostNL vertraging pakketjes?

Hier eigenlijk nooit vertraging gehad met pakketjes.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 07 Sep 2013 11:02

Re: PostNL vertraging pakketjes?

Ik heb vanochtend een track en trace code gekregen en volgens de site is de pakketbezorger onderweg.. Alleen staat er bij bezorgdatum 'onbekend'. Ik hoop echt dat de bezorger inderdaad onderweg is en ik mijn tablet vandaag krijg! :)
09-07-2018
11-07-2021
<<

Anoniem309

Bericht 07 Sep 2013 19:03

Re: PostNL vertraging pakketjes?

ik heb enkele keren gehad dat de track en trace code aangaf dat de bezorger onderweg was, maar deze niet kwam. als ik dan vervolgens opnieuw keek bij de track en trace code stond er dan ineens dat de bezorger de volgende dag kwam :nopompom:
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 07 Sep 2013 19:07

Re: PostNL vertraging pakketjes?

Ik heb mijn pakketje netjes gehad vandaag.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers